![]() |
wat zou je kopen voor een miljoen euro?
als ik een miljoen moest uitgeven, zou ik zelf zou een keuze maken uit onderstaande opties:
- 330.000 nagelsetjes in een hoesje - 11.000 grafische rekenmachines - 25 Fiat Panda's - 8.800.000 lollies - 40.000 vogelspinnen exclusief kooi - 9.500.000 stickers "ja! ook ik heb een horlepijpdansdiploma!" - 20.000 autorijlessen - 25.000 abonnementen op de donald duck - 75.000 kilo Bon Bon - 45.000 keer naar de hoeren - 2.150.000 liter cola - 65.000 boetes voor door rood rijden wat zouden JULLIE kopen voor een miljoen euro? greeetzzz... FRANKZINNIG (www.cu2.nl/frankzinnig en www.picturetrail.com/frankzinnig) |
een leuke boerderij :)
|
een kroeg :P
|
Citaat:
|
een dure tv, dure pc, en nog meer troep
|
Citaat:
|
29154 retourtjes van groningen naar utrecht centraal :D
|
Om te beginnen een supersnelle internetverbinding, 5 nieuwe pc`s voor in huis met flatscreens, draadloos intern netwerk. En verder het hele huis automatiseren. Koelkast met een computer, interactieve televisie (projector) een bad wat je op afstand de opdracht kan geven om vol te lopen etc. :D
|
Evolution ||V en een hele grote bezinetank voor achterin de tuin :)
|
Citaat:
|
Ik zou het voorlopig nog even weg zetten, op een spaarrekening. Als ik ga studeren, op kamers ga, zal ik het vast wel nodig hebben. Ik vraag me trouwens dan ook of of ik nog wel op kamers zou gaan of gewoon een leuk pandje zou gaan kopen.
|
Rijbewijs halen--->motor rijbewijs halen--->Motor
Woning Een sega megadrive 2 Voor het kleingeld dat ik dan nog heb een grote zak lollies |
Een kasteel..
Hmm das wel duurder nog denk ik.. Klein kasteeltje dan? |
Citaat:
Ikzelf motorrijbewijs en motor, leuk huis, verder doorstuderen en dan mooi investeren in eigen zaak, na een aantal jaar gewerkt te hebben. en natuurlijk mijn familie niet vergeten.... :rolleyes: |
-Geluk
-Liefde -Wijsheid -Gevoel voor Ritme kan dat? voor een miljoen? |
Vijfhonderd vierkante meter grond aan de Amstel kopen.
|
zet het op de bank en leef 5 jaar verder zoals ik nu doe, dan haal ik het er daarna af en ga genieten van het geld :)
|
2 miljoen marsen :)
|
Het ideale huis met alle nodige dingen om de inrichting ook perfect te laten lijken... Das duidelijk, verder geen wensen...
|
152 weken beltegoed
|
onvoorwaardelijke vriendschap...
en een FosterParents-kindje... |
duh, rentenieren natuurlijk...
|
Citaat:
|
euh, de grootste deel aan de goede doelen en een beetje op mijn spaarrekening. Ik ben nu tevreden met wat ik nu heb.
|
Ik zou eerst een middagje gaan shoppen :D
Een deel zou ik op mijn rekenig zetten en uiteraard krijgt mijn familie ook een deel |
Dan kwam er een mooie auto voor de deur (voor mij dus) + nieuwe pc voor mij en ook een voor mijn broertje. En hele relaxte vakantie voor mijn vriendin en mij.
|
Een MC.Laren F1 LM
in 2,7 sec naar de 100km/u :D :D :D onee die is 1,5 miljoen Okee dan een 1999 Nissan Skyline twin turbo ombouwen tot Hyrbrid blower, alles versteviggen om de druk aan te kunnen, NOS systeem om het Turbo gat weg te werken en eventueel een boost te geven,Gredy intercooler,Greddy Compleet power exhaust systeem met 4-2-1 spruitstuk,HKS cold air intake,stand alone fuel management systeem inbouwen van Apexi, grotere cilinder koppen, boost controller van Apexi, TOAD Alarm system, ecu mangement van Apexi,veilside bodykit, recardo monaco sport stoelen en sparco interieur set.... dit heeft de waarde van zon 3 ton (in nederland) en dit allemaal hetzelfde voor een Toyota supra ook zon 3 ton Dan een leuk apartementje hoeft niet te groot, snelste computer mogelijk, Plasma TV, mooie keuken bankstelletje ect... :D |
owwwww n heel mooi huisje midden in het bos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha en dan het liefst met n zwembad dr bij
|
Een leuke auto en verder niet echt veel. Athans nog niet.
|
mijn eigen Mc donalds!!!!!!!
en een leuk kamertje, en auto enzow |
mooi eilandje in een mooi warm gebied
|
* heel veel mooie dure kleding waar ik nu geen geld voor heb.
* een huis in de bergen van schotland. * groot prive zwembad * en een ducati 996 |
ik zou er een jaartje van naar het buitenland gaan, daar naar school ofzo, en veel kleding kopen.
Dan zou ik een kwart aan goede doelen geven. Mn school afmaken en een jaar gaan reizen. En ik zou een appartement in het buitenland huren/kopen in een stad als Londen/New York en daar gaan wonen. En tussendoor nog heel veel kleding kopen. |
BMW M3, Een mooie Huis en nog een paar bekeuringen+benzine :D ?
|
Voor 100000 euro een eilandje bij de filipijnen en nog 500000 bewaren voor voedselvoorziening...die andere 400000 mogen ze houden van mij part :)
|
Ik zou een weiland kopen voor mijn cavia (met privé meer, vreetzone : zoiets als mac donalds maar dan voor cavia's...) , die is nu 5 jaartjes oud en heeft dus wel wat leuks verdiend...'of zou ik dan nog geld over houden :confused:
|
leuk autootje, wat mooi spul voor m'n kamer (tv, computer enz.), jetski, leuke vakantie. Wat geld voor mn zusjes+ouders.
Beetje geld aan goede doelen. De rest (meer dan de helft iig) op rekening zetten en bewaren. |
kadootjes voor lieve mensen.
en een afwasmachine voor mezelf. |
- mooi huis
- mooie auto - mooie, dure tv/computer/radio/enz.. en dan is het geld nog niet op (y) |
ik zou zeggen mijn droomhuis maar alleen de buitenkant kost al 1 milhoen € en laten we dan nog maar zwijgen van de binnenkant :D
Dus ik hou het bij KLEREN VEEL KLEREN PUMA! Griekse/egyptische reuzenbeelden (4 in totaal: apollo, hermes, anubis en toth)= (4x7800€) een manquette van mijn droomhuis:D= 25.000€ een mooi appartement = 500.000€ Mini cinema :D (25.000€) Groot terarium met geckos :D Overschot een appartement in griekenland :D(400.000€) |
ik zou 't investeren in m'n studies, alleen gaan wonen, studeren, van de rente gewoon (y) en dan huis bouwen, auto kopen en geld verdienen :)
|
Nieuwe kleding enzo voor mezelf, de vetste zonnebril kopen voor de zomer, nieuwe telefoon(de beste en mooiste).
M'n broertje en zusje en ouders nieuwe kleding en kadootjes geven. Nieuwe auto voor m'n ouders. Misschien nog iets doen met de rest van de familie(uit eten of een weekeindje eruit) En voorderest opzij zetten zodat ik niet afhankelijk ben van iemand voor m'n studie(alles zelf betalen, zonder enige hulp van m'n ouders en lekker op kamers kunnen zonder te hoeven zwoegen) en rijbewijs(en een auto gelijk kopen) bijv. Dus in ieder geval "m'n dierbaren" er ook van laten genieten en genoeg overhouden om zelf onafhankelijk te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehhh.. vraagje.. wat moet je in hemelsnaam met al die grafische rekenmachines!!? kheb er 1 en heb daar al moeite genoeg mee.... :confused: |
Citaat:
|
Hetzelfde wat ik nu ook kan kopen :D
|
ik heb een afspraak met mn ouders, dat als we een grote prijs winnen dat ik 10% krijg, dus met dat miljoen zou ik een 15M yacht (2e hands) van 700K kopen fototje van die boot. met zo'n 300K over zou ik gewoon beetje gaan feeste, reizen enz. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |