Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   2 vraagjes! over brommer en ps one! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=393588)

thisisfun 01-03-2003 13:20

2 vraagjes! over brommer en ps one!

nouw laten we dan maar beginnen met vraag 1 over de brommer ik heb hem net gekregen ben eigenlijk nog te jong maar hoe voer ik hem op? en heb ik daar nog een nieuw onderdeel voor nodig?

nou dan nog vraag 2 mijn ps one wil ik ombouwen weet iemand hoe je dit moet doen?

..:: als het kan graag in stapjes uitgelegd maar alleen als dat kan ::..

Cryptic Winterstorm 01-03-2003 14:32

Je kunt voor je PS ONE ook een boot-cd kopen, en zelfs downloaden van internet en op CD braden, hier mee hoef je niks aan de hardware van de PS te veranderen. Maar je moet voordat je een gekopieerd spelletje gaat spelen eerst die boot-cd laden.

Puta 01-03-2003 16:59

Citaat:

thisisfun schreef:
nouw laten we dan maar beginnen met vraag 1 over de brommer ik heb hem net gekregen ben eigenlijk nog te jong maar hoe voer ik hem op? en heb ik daar nog een nieuw onderdeel voor nodig?

nou dan nog vraag 2 mijn ps one wil ik ombouwen weet iemand hoe je dit moet doen?

..:: als het kan graag in stapjes uitgelegd maar alleen als dat kan ::..

wat voor brommer heb je? is het echt een brommer? of is het een scooter of een puch? met een uitlaatje laat je een brommer en scooter al wat sneller gaan alleen bij een scooter werkt zon uitlaatje beter, een scooter kan je in zn algemeenheid makkelijker opvoeren als een puch ofzo

Wasp 01-03-2003 17:42

..En als je een Vespa Ciao of Gilera Citta hebt, koop een zogenaamde 'poelie'. Zit aan de linkerkant van je achterwiel. Hoe kleiner hoe sneller, maar hoe langzamer je rijdt. Ik zou gaan voor een poelie 70mm of 80mm. Zijn niet zo gek duur. :)
Waarschijnlijk heb je dan ook nog een bijpassende v-snaar nodig.

The Crash Bash 01-03-2003 17:55

Ok is het echt waar van die brommer want je leeftijd lijkt me wel raar. :confused:

Wasp 01-03-2003 17:55

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Ok is het echt waar van die brommer want je leeftijd lijkt me wel raar. :confused:
Nederland kijkt tegenwoordig nergens meer van op. :)
Ik had op mijn 13e ook al een brommer.

[EDIT]
Stérker nog, ik had mn Yamaha DT (schakelbrommer, best grote) te koop gezet, komt er zo'n kereltje van hooguit 1.30m met z'n papa aan m'n deur of hij een proefritje mocht maken.

The Crash Bash 01-03-2003 17:56

Citaat:

Wasp schreef:
Nederland kijkt tegenwoordig nergens meer van op. :)
Ik had op mijn 13e ook al een brommer.

Ah zo in belgie is het anders daarom. :)

Wasp 01-03-2003 17:58

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Ah zo in belgie is het anders daarom. :)
Het mág ook niet, maar het gebeurd gewoon. :)
Maar genoeg offtopic!

thisisfun 01-03-2003 19:25

w8 ff ik kijk ff wat voor 1 ik heb..*kijkt ff* ik heb een ciao :o :o :o die heeft volgens mijn broer €200 gekocht toen hij hem kocht:) als ie hem al heeft gekocht....:D:D:D

Wasp 02-03-2003 02:07

Dan moet je ff naar mijn manier kijken. Ciao's rulen btw, jammer dat ze geen achtervering hebben. :/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.