Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Waterloo plein (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=393589)

BlackInside 01-03-2003 13:21

Waterloo plein

ik kom uit limburg en men broer zit in amsterdam op kamers. ik ben jarig geweest en hij wist niet wattie me moest kopen. hij zei dat het waterlooplein veel leuke dingetjes heeft. ik ken dat plein niet dus kunnne jullie zeggen wat daar te krijgen is?

Ufke 01-03-2003 13:25

allemaal dure alto spulletjes

Lott 01-03-2003 13:35

Maar je kunt wel afdingen dus dan is het minder duur.

lucy48 01-03-2003 13:41

Citaat:

BlackInside schreef:
alloow. ik kom uit limburg en men broer zit in amsterdam op kamers. ik ben jarig geweest en hij wist niet wattie me moest kopen. hij zei dat het waterlooplein veel leuke dingetjes heeft. ik ken dat plein niet dus kunnne jullie zeggen wat daar te krijgen is?
Het is daar echt stom. op het waterlooplein, gisteren nog geweest, maar ja, dat is mijn mening natuurlijk maar.
Wat je er kunt kopen?
Voor het grootste deel kleding en verder allemaal soort van kunste en vreemde muziekinstrumenten

BlackInside 01-03-2003 13:44

Citaat:

Ufke schreef:
allemaal dure alto spulletjes
noem es iets

BlackInside 01-03-2003 13:46

Citaat:

lucy48 schreef:
Het is daar echt stom. op het waterlooplein, gisteren nog geweest, maar ja, dat is mijn mening natuurlijk maar.
Wat je er kunt kopen?
Voor het grootste deel kleding en verder allemaal soort van kunste en vreemde muziekinstrumenten

:( :confused:

Signy 01-03-2003 13:56

Het is helemaal niet stom .. mijn mening he ;)

Groot plein met allemaal kramen. Je kan er voornamelijk alternatieve kleding kopen (wijde broeken, ribbroeken, spijkerbroeken, gothickleding, truien, shirts, hempjes, riemen, schoenen), maar ook: cd's, sieraden, wierrook, zonnebrillen, oude spullen (zoals banken, radio's en waterkokers :rolleyes: )

enzovoorts enzovoorts. De prijzen zijn niet echt goedkoper dan elders.. en sommige spulletjes zijn ook tweedehands..
Maar ik kan er altijd wel even rondstruinen. :)

Ufke 01-03-2003 13:59

Citaat:

BlackInside schreef:
noem es iets
bandshirts, girlies, kettingen, armbanden, legerjassen, legertassen

BlackInside 01-03-2003 14:04

Citaat:

Signy schreef:
Het is helemaal niet stom .. mijn mening he ;)

Groot plein met allemaal kramen. Je kan er voornamelijk alternatieve kleding kopen (wijde broeken, ribbroeken, spijkerbroeken, gothickleding, truien, shirts, hempjes, riemen, schoenen), maar ook: cd's, sieraden, wierrook, zonnebrillen, oude spullen (zoals banken, radio's en waterkokers :rolleyes: )

enzovoorts enzovoorts. De prijzen zijn niet echt goedkoper dan elders.. en sommige spulletjes zijn ook tweedehands..
Maar ik kan er altijd wel even rondstruinen. :)

dank u

Blitzkrieg Bop 01-03-2003 15:27

inderdaad veel typische alto kleding, maar ook ouwe lp's, allerhande rotzooi, gejatte audioapparatuur en dumpartikelen

The Senna Fan 01-03-2003 15:31

Citaat:

duyvel schreef:
inderdaad veel typische alto kleding, maar ook ouwe lp's, allerhande rotzooi, gejatte audioapparatuur en dumpartikelen
Alto?? What the hell is dat? Ik ben het al een paar keer tegengekomen maar k heb geen idee wat het betekent...

Blitzkrieg Bop 01-03-2003 15:37

zeg maar de kleding die je niet bij de mainstream winkels vind

freakjuh 01-03-2003 16:13

alto is alternatief is altoowwww is ik ben meselluf

Embraced Pale Death 01-03-2003 16:44

Citaat:

freakjuh schreef:
:D :D :D

Blitzkrieg Bop 01-03-2003 16:46

Citaat:

freakjuh schreef:
ben ik niet "meselluf" als ik een hele gewone spijkerbroek bij de c&a koop dan? :)

Qamra 01-03-2003 17:33

Citaat:

duyvel schreef:
ben ik niet "meselluf" als ik een hele gewone spijkerbroek bij de c&a koop dan? :)
Nee! Duhuh! Je bent ook zo dom!

;) ;) ;)

Ufke 01-03-2003 19:56

Citaat:

freakjuh schreef:
want ikke kaartjes heb voor [voeg hier nu-metalconcert toe] !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.