![]() |
[netwerk] de verbinding!!
hallo,
weet iemand misschien hoe ik een netwerk met een andere computer kan verbinden?? het is me al wel gelukt op mijn computer en de computer in de woonkamer maar nu wil ik het netwerk(internet, games, msn enz.) ook laten werken op een andere plaats die ongeveer een half uur fietsen hier vandaan is dus best wel ver!! het gaat om een computer die staat in een andere wijk zowiezo maar jah weet iemand hoe dit moet? |
een netwerk leggen tussen computers die 7.5 KM van elkaar liggen. ja?
oke, 3 mogelijkheden: 1) je trekt zelf kabels 2) neem een kingsize zender en ontvanger en maak draadloze verbinding. 3) maak gebruik van de bijzondere uitvinding "internet". zorg dat allebei de computers kabel/adsl hebben, en maak zo verbinding. mogelijkheid 1 mag niet. je hebt geen vergunning om de straten open te breken mogelijkheid 2 kost veel geld --> mogelijk heid 3 dus. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Klopt 3. Moet kunnen maar weet niet hoe. (Ik denk dat hij een andere PC wilt komen. :D |
doe maar niet, kost alleen veel moeite en geld
|
Gewoon allebei internet nemen, LAN gaat niet lukken.
|
wij hebben het zo via internet gedaan nu maar via mijn vader zijn pc heeft mijn oom een kingsize gezet..zijn die zo duur dan?
|
Citaat:
|
Duh, het kan gewoon niet. Punt.
|
2) neem een kingsize zender en ontvanger en maak draadloze verbinding.
die bedoel ik! |
Citaat:
|
Nee, ga nou niet moeilijk doen, ff een vraag: Waarom kan het niet via je ADSL-verbinding?
|
Citaat:
Je doet alsof het heel normaal is, maar dat is het niet. Je kunt hooguit allebei een breedbandverbinding aanvragen en dan een VPN aanleggen. Zodoende heb je ook een LAN, alleen gaat dat niet zo snel: 256kbit. Als je Cistron 1024/512 neemt heb je 512kbit, wat al heel aardig is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |