Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   In de ring: van Bommel tegen Davids (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=393698)

Joosn 01-03-2003 14:57

In de ring: van Bommel tegen Davids

Is de 'kabel' een gevaar voor het Nederlands elftal?
Mijn mening is dat een succesvol team niet uit 11 vrienden hoeft te bestaan en zeker in de top zijn harde confrontatie's soms gewoon nodig?

Gaat het weer eens goed met het Nederlands elftal, ontstaat er weer een rel. Het Nederlands elftal kan ook nooit eens rustig kwalificeren.

walter 01-03-2003 15:47

lijktme logisch dat van bommel dan maar uit oranje moet

slechte speler, ook nog eens ruzie zoeken met edgar
ja dan doe je het niet goed

The Senna Fan 01-03-2003 15:48

Citaat:

walter schreef:

Helemaal mee eens!!!

Stighting Kris 01-03-2003 15:50

Citaat:

walter schreef:

Helemaal Mee Eens
Hoe minder p$v-ers Hoe Beter :p

vreselijke fout 01-03-2003 15:54

Ben ik het dus niet mee eens :rolleyes:

Ook ik vind Van Bommel niet geweldig maar ook Davids is dat niet:)

Voor Davids is het niet de eerste keer dat hij de 'sfeer' verpest (n)

En Davids is volgens de media de leider van de zwarte kabel :(

Ook liep Davids op de verkeerde plaats en voelt hij zich te groot voor een positie aan de linkerkant, het moet een eer zijn om in Oranje te spelen :cool: En dan niet zeuren of je in het centrum of rechts staat (n)

freggelfreak 01-03-2003 18:04

davids heeft het beste wel gehad (eigenlijk al na het wk98) en van bommel vind ik ook niet sterk. beiden eruit dus

zet lekker vd vaart of van bronckhorst erin

Roberto15 01-03-2003 19:05

wat is precies het probleem met de 'Zwarte Kabel'?

vreselijke fout 02-03-2003 10:53

Citaat:

Roberto15 schreef:
wat is precies het probleem met de 'Zwarte Kabel'?
Volgens de media is dat een clubje onder leiding van Davids en Seedorf, en Reiziger, Kluivert huppelen mee en die doen nogal vervelend.

Het valt bijvoorbeeld op dat Davids en Seedorf wel heel vaak elkaar aanspelen in het veld.

Volgens Johan Derksen is Bergkamp gestopt omdat hij zich ergerde aan dat clubje :(

Schwarzkopf 02-03-2003 15:59

Van Bommel speelt altijd slecht omdat Edgar z'n taken niet uitvoert. Davids 'r uit.

Tofke_H 02-03-2003 16:38

Als ik tussen die 2 moest kiezen ging ik voor van Bommel. In mijn ogen past die beter in het systeem dat ik als trainer zou spelen met de Nederlandse ploeg.

The Senna Fan 02-03-2003 17:09

Citaat:

Phreshness schreef:
Van Bommel speelt altijd slecht omdat Edgar z'n taken niet uitvoert. Davids 'r uit.
Bommel speelt zonder Davids ook niet best. En als Davids weg mocht moeten zal hij ook niet beter spelen... T is geen PSV... :rolleyes:

Schwarzkopf 02-03-2003 18:31

Citaat:

The Senna Fan schreef:
Bommel speelt zonder Davids ook niet best. En als Davids weg mocht moeten zal hij ook niet beter spelen... T is geen PSV... :rolleyes:
't Is ook zeker geen Ajax.

Desiderius 02-03-2003 18:48

Citaat:

The Senna Fan schreef:
Davids voert zijn taken niet uit, van Bommel moet dit corrigeren. Hij moet dus werk doen dat hij eigenlijk niet hoeft te doen. Door opvangen van davids komt van bommel zelf amper toe aan zijn taken. Dat is niet goed voor van Bommel, en zeker niet voor het Nederlands Elftal. Alleen omdat 1 speler zijn taken niet uitvoert... Een speler die zijn taken niet uitvoert moet gewoon eruit worden gezet ongeacht wie het is. Het TEAMbelang is daar veels te groot voor.

Krugdinho 02-03-2003 19:17

wat zeiken we door over een akkefietje dat al afgesloten is...

walter 02-03-2003 19:59

weetje fuk op met dat teambelang-->
feiten zijn er dat davids WEL goed speelt en van bommel NIET
simpelweg omdat davids de MAN is en van bommel NIET

en van bommel was nog verbaasd ook kanik me herinneren dat er geen grote buitenlandse club aan de deur kwam kloppen aan het eind van vorig seizoen
typerend hoor
overigens moet dick advocaat ook de laan uit met zn vriendjespolitiek

Schwarzkopf 02-03-2003 21:42

Citaat:

walter schreef:

en van bommel was nog verbaasd ook kanik me herinneren dat er geen grote buitenlandse club aan de deur kwam kloppen aan het eind van vorig seizoen
typerend hoor

Jij bent lid van de Kabel of niet (y)?
Hoe gaat 't eigenlijk met Winston?

Desiderius 02-03-2003 21:50

Citaat:

walter schreef:

typerend hoor

Het teambelang is toch wel een heel stuk belangrijker dan het individuele belang van davids. Davids kon goed spelen omdat v Bommel de zooi van Davids moest overnemen. Zo kan ik ook wel goed spelen als anderen mijn taken zouden overnemen en mijn rotzooi zouden opruimen. Feiten zijn dus dat Davids zijn taken niet uitvoert en v Bommel wel... dat is nog steeds het belangrijkste.

Geld is op in het voetbal he... v.Bommel heeft daar vee pech mee gehad. Arsenal heeft wel belangstelling gehad voor v.Bommel

Kez 03-03-2003 19:59

Ik vind het juist grote klasse dat Van Bommel er wat van zegt. Ook als je de status van Davids hebt moet je je gewoon aan je taken houden en doe je dat niet, dan moet er wat van gezegd worden. Bommel is een speler die dat doet, een echt leider!! Grote klasse!!

Desiderius 04-03-2003 07:35

Citaat:

Kez schreef:
Ik vind het juist grote klasse dat Van Bommel er wat van zegt. Ook als je de status van Davids hebt moet je je gewoon aan je taken houden en doe je dat niet, dan moet er wat van gezegd worden. Bommel is een speler die dat doet, een echt leider!! Grote klasse!!
Als de Boer stopt hebben we al een aanvoerder ;) :P

Boogie 04-03-2003 10:37

De pers moet eens een keer ophouden van muggen olifanten proberen te maken.

Kez 04-03-2003 17:45

Citaat:

Desiderius schreef:
Als de Boer stopt hebben we al een aanvoerder ;) :P
Hij is er wel het type voor, alleen moet ie het nog op basis van zijn prestaties verdienen.

Thomas 05-03-2003 21:10

Ik kies zeker Davids. Niets ten nadele van van Bommel want dat is zeker een begaafde speler, maar toch vind ik de pitbull/vechtersmentaliteit van Daivds buitengewoon belangrijk. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.