![]() |
In de ring: van Bommel tegen Davids
Is de 'kabel' een gevaar voor het Nederlands elftal?
Mijn mening is dat een succesvol team niet uit 11 vrienden hoeft te bestaan en zeker in de top zijn harde confrontatie's soms gewoon nodig? Gaat het weer eens goed met het Nederlands elftal, ontstaat er weer een rel. Het Nederlands elftal kan ook nooit eens rustig kwalificeren. |
lijktme logisch dat van bommel dan maar uit oranje moet
slechte speler, ook nog eens ruzie zoeken met edgar ja dan doe je het niet goed |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe minder p$v-ers Hoe Beter :p |
Ben ik het dus niet mee eens :rolleyes:
Ook ik vind Van Bommel niet geweldig maar ook Davids is dat niet:) Voor Davids is het niet de eerste keer dat hij de 'sfeer' verpest (n) En Davids is volgens de media de leider van de zwarte kabel :( Ook liep Davids op de verkeerde plaats en voelt hij zich te groot voor een positie aan de linkerkant, het moet een eer zijn om in Oranje te spelen :cool: En dan niet zeuren of je in het centrum of rechts staat (n) |
davids heeft het beste wel gehad (eigenlijk al na het wk98) en van bommel vind ik ook niet sterk. beiden eruit dus
zet lekker vd vaart of van bronckhorst erin |
wat is precies het probleem met de 'Zwarte Kabel'?
|
Citaat:
Het valt bijvoorbeeld op dat Davids en Seedorf wel heel vaak elkaar aanspelen in het veld. Volgens Johan Derksen is Bergkamp gestopt omdat hij zich ergerde aan dat clubje :( |
Van Bommel speelt altijd slecht omdat Edgar z'n taken niet uitvoert. Davids 'r uit.
|
Als ik tussen die 2 moest kiezen ging ik voor van Bommel. In mijn ogen past die beter in het systeem dat ik als trainer zou spelen met de Nederlandse ploeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat zeiken we door over een akkefietje dat al afgesloten is...
|
weetje fuk op met dat teambelang-->
feiten zijn er dat davids WEL goed speelt en van bommel NIET simpelweg omdat davids de MAN is en van bommel NIET en van bommel was nog verbaasd ook kanik me herinneren dat er geen grote buitenlandse club aan de deur kwam kloppen aan het eind van vorig seizoen typerend hoor overigens moet dick advocaat ook de laan uit met zn vriendjespolitiek |
Citaat:
Hoe gaat 't eigenlijk met Winston? |
Citaat:
Geld is op in het voetbal he... v.Bommel heeft daar vee pech mee gehad. Arsenal heeft wel belangstelling gehad voor v.Bommel |
Ik vind het juist grote klasse dat Van Bommel er wat van zegt. Ook als je de status van Davids hebt moet je je gewoon aan je taken houden en doe je dat niet, dan moet er wat van gezegd worden. Bommel is een speler die dat doet, een echt leider!! Grote klasse!!
|
Citaat:
|
De pers moet eens een keer ophouden van muggen olifanten proberen te maken.
|
Citaat:
|
Ik kies zeker Davids. Niets ten nadele van van Bommel want dat is zeker een begaafde speler, maar toch vind ik de pitbull/vechtersmentaliteit van Daivds buitengewoon belangrijk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |