![]() |
Merchandise
Weet iemand een goede site van bandmerchandise?
Ik ben nml op zoek naar een shirt van Project Pitchfork(aangezien ik gisteren zo stom was niet genoeg geld mee te nemen :( :mad: ) en kan het nergens vinden, behalve 1 truitje op http://www.infrarot.de dan.. En de Large ken ik al, dank u. |
|
|
Citaat:
|
iemand ervaring met Cold Blood Industries?
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, trouwens, ik vind wel dat hun CD's (opgenomen door CBI dus) verrot klinken. Vèèl te hard ingemixed waardoor je vervormingen krijgt -- en dat haat ik. |
wil het eigelijk ook wel weten of er andere zijn buiten large (voor belgie)
|
cbi , nuclear blast displeased en de large zijn idd degene waarmee ik het doe ja, vooral de laatste 2.
|
Citaat:
:rolleyes: |
|
ze zoekt een shirt
de sites dat julie geves is voor cd's |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
IK ZOEK DUS SHIRTS>>JE WEET WEL, MERCHANDISE?! en dus geen cds. |
www.interpunk.com [ heel veel dingen, vooral punk/emo/hardcore ja, lage verzendkosten (internationaal gezien) ]
al een paar keer wat dingen besteld. |
Citaat:
en daar heeft cbi waarschijnlijk niks mee te maken, tenzij ze zelf een mastermeneer in dienst hebben. Aniewee, vervormingen sukken aarz (n) |
Citaat:
graag gedaan :p |
Citaat:
Hoe wast? Anyway ik vraagt wel op msm. Uh. ontopic: HTTP://WWW.EMSO.DE daar hebben ze wel wat PP schpull laat me ff weten of 't gelukt is. |
ja die hebben 1 t sjirt van project pitchfork
maar van duitsland laten komen is tog duur ? |
Citaat:
anders kan ik er best wat bestellen, vind ik zo :) |
Citaat:
interpunkt accepteert geen credit cars meer uit bijna alle landen , omdat het fraudegevoelig zou zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is zo geweldig en fantastisch dat ik er zelf veslaafd aan ben geraakt, dus ga em zelf wel orgineel kopen. :o :D ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
de eerste keer dat we iets bestelden gaf ie wel een melding, maar later deed ie het wel gewoon en daarna hebben we nog een keer iets besteld. Of hij het nu nog steeds wel accepteert weet ik niet, maar ik denk het wel. |
Citaat:
Ik kom vrijdag wel naar latenstaan :) Ontopic: als 't niet wil vlotten met EMSO zou je natuurlijk op hun site (als je dat niet al gedaan heb) kunnen kijken en/of op de site van hun label. Of anders mailen oid suc6! |
Citaat:
weet nie meer na hoelang, best snel. 2 weken ofzo. |
Citaat:
En bovendien bij large hebben ze op zeker [nog] geen project pitchfork merch |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht eerst ff op die catalogus van nuclearblast, en als er niets boeiends instaat probeer ik die van EMSO te bestellen.. :) |
|
Citaat:
ja klopt, mn vriendje had er ook een shirt van PP besteld, tijd geleden. maar nu dus nie meer. :( |
mijn onderzoek :p
www.metalmerchant.com http://www.tshirt-zone.com/index.htm http://www.emp.de/ -->WEET IK NIET ZEKER halo nog een goede dag verder :p |
Citaat:
Nu iig nie meer ik heb zojuist nog gekeken. En jij ook een goede dag dismember. |
Citaat:
Heb btw ook maar die catalogus bij nuclear blast besteld je bent lang niet alto genoeg meer met alleen large en attitude holland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |