![]() |
[harddisk] waar en hoeveel?
ik ben op zoek naar een fatsoenlijke hard disk die in mijn systeem kan draaien of maakt dat nikz uit maar jah dit is mijn systeem(pje):
genuineintel pentium(r) processor 96 mb ram een cd speler van 52x max het is een compac deskpro 1.92 GB harddisk dat is eigenlijk alles wat ik weet, heel weinig dus maar ik ben op zoek naar een harde schijf beneden de €200!! die minimaal 5 GB geeft...nog niet veel maar meer heb ik niet nodig! |
80GB voor €110.
Kijk wel op website van de fabrikant van jouw moederbord, of deze grote hardeschijven ondersteunt. Ik vrees het ergste voor je, Pentium 1 is wel antiek aan het worden. |
misschien is het handig om te melden wat voor type moederbord je hebt
dat kan als je dit programmatje download na het opstarten moet je op 'get BIOS info' klikken en je BIOS ID hier neezetten, dan kan ik (of iemand anders) uitzoeken welk moederbord je hebt edit: link werkt vreemdgenoeg niet je kan t ook downen door naar http://members.lycos.nl/Wolter84/ te gaan en dan het programmatje BIOS_detector.exe downloaden |
Citaat:
-de postbode- |
Citaat:
|
Citaat:
|
is ie dan fiks geupgrated?????
:eek: ik heb deze pc zo van mijn opa van 79 overgenomen als er bij maar had mijn opa dan een fiks geupdatedde pc:eek::eek: |
Citaat:
-de postbode- |
Citaat:
en voor een opa upgrade hij toch wel fiks hoor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |