![]() |
[XP] spel deinstalleren kan blijkbaar ook al niet meer normaal..........
situatie is als volgt: ik deinstalleer simcity4 met op dat moment nog 2.07gb schijfruimte over, na de deinstallatie kijk ik naar diskspace, geeft hij nogsteeds 2.07 aan :confused:
dus ik zet het spel er weer opnieuw op, kijk ik naar de schijfruimte: 1.30(ofzo) gb vrij!!! ben ik nou gek of klopt hier iets niet :confused: :confused: pffffffff die konkercomputers doen ook echt ALTIJD raar......... wat zou die ruimte dan kunnen innemen??? |
Doe 'ns 'n schijfcontrole op je HD, heb ik ook wel 'ns gehad, was er nog maar 3 MB vrij ineens. :D
|
als je systeemherstel aan hebt staan bewaart hij alle gedeïnstalleerde programma tijdelijk
|
ze maken ook niet een besturingssysteem óf spel, met in gedachten het idee dat je iets wilt de-installeren he :p ;)
|
Citaat:
bedankt voor de tips |
Er zijn ook allerlei programma's, zoals bijv. Norton Utilities, die dingen met de prullenbak uitspoken zodat verwijderde bestanden ook nog steeds ruimte blijven innemen.
|
Beetje domme vraag maar waar vind ik die systeemherstel?
|
pffff, dat je DAT niet eens weet ;)
start>rechtermuisknop my computer>properties>system restore :) |
Citaat:
Nederlands: Rechtermuisknop op Deze Computer>Eigenschappen>Systeemherstel Ontopic: ligt idd meestal bij xp aan dat Systeemherstel... |
Citaat:
Je kan je prullenbak trouwens wel weer gewoon krijgen (rechts klikken --> eigenschappen --> norton protection --> enable ff afvinken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |