![]() |
wie wil mij helpen?
hallo,
wie wil mij even helpen met het maken van een site ik heb de tekst verder al klaar maar ik moet alleen nog even iemand hebben die een GRATIS domein voor mij kan krijgen op deze site komen dan o.a. games, hardware, downloads enz. maar wie wil dit domein voor mij regelen of maken? bedankt alvast! |
|
oke bedankt!
|
Citaat:
mocht je er een vinden hou ik me aanbevolen |
waarschijnlijk wil je niet iets als www.thisisfun.nl want dat kost geld. je kunt wel gratis iets in de geest van http://this.is.fun.tk krijgen. maar dan heb je nog een host(bijv. je internet provider) nodig om je site op te slaan. je kunt ook je eigen computer als server gebruiken maar dat lijkt me een stap te ver.
dus: op zoek naar een host(angelfire, yahoo, essent) [edit] kan een FB die url /url weghalen en zorgen dat ze niet terugkomen als ik op 'sla wijzingen op' klik na ze zelf weggehaald te hebben(briljante zin cartman). Ik ruik zelfdenkende systemen die dingen uit topics weghalen en dingen toevoegen, raaaah[/edit] |
kan iemand dit alles voor mij doen???
dan kan ik daarna zelf verder aan het werk maar het is niet mogelijk om de tekst in kladblok te zetten en die dan op een domein van tk zettuh dat ik eerst zelf de tekst typ, die dan kopieer en plak dat op mijn site. is dit mogelijk? |
~ene martin heeft geklaagd dat ik overal topics aan maakte en hij zei dat, dat irritant was vandaar dat ie hier ook bij staat~
maar is het ook mogelijk een vaste schijf uit te breiden en hoe moet dit? |
nee, niet via kladblock en dan knippie plakkie. wel via word en dan save-as-htmlfile oid.(het zuigt, de pagina's worden groot enzo, maar voor jou lijkt me dit de makkelijkste oplossing) dan heb je een internet pagina op je computer staan. die pagina moet dan nog naar internet. je moet em dan uploaden naar de host, en dan is ie te berijken voor anderen. dat .tk domein is alleen makkelijk omdat anderen dan snel naar je site kunnen komen, maar zonder kan het ook. je naam is dan iets in de geest van www.angelfire.com/games4/asdfasdfsd/index.html
lang, maar het werkt wel. hier kan je gratis hosts vinden: http://www.gratiz.nl/homepage.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon allemaal gratis hosts nemen zoals lycos, zonnet etc en dan je site onderveredelen over de verschillende hosts. het is het mooiste als je dan alles ff doorlinkt( bijvoorbeeld www.dot.tk) daar kan je een domijn aanvragen met .tk erachter(www.mijnsite.tk)
|
Citaat:
|
is goed te doen hoor, een voor je muziek, een voor je games en een voor je site. en een andere mogelijkheid is er niet. of je moet een domein kopen
|
Citaat:
|
Citaat:
ik veronderstel dat je info over hardware bedoelt, al snap ik niet echt dat een hw expert zo'n vragen moet stellen dan ;) |
Citaat:
een voorbeeld: http://sunsite.dk jouw potentiele site voldoet wrsch niét aan die condities vrees ik. er zijn nog andere zo'n sites die veel plaats geven. zoek maar wat rond op google e.d. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |