![]() |
Angel s4 Spoiler Topic
ok, hier issie dan :D
Is er iemand die wèl enig idee heeft over wat er met Cordy aan de hand is? :confused: |
neeeeeeee ik word helemaal gek hiero... Hoe gaat het nou verdeeeeer?! aaaaaaaaaaaaaaaaaah
uhm jah... maar het is spannend! |
Citaat:
|
Er komt vandaag toch weer een nieuwe Angel ep?
Of hebben ze weer zo'n stop ingelast (net zoals bij Buffy) dat het pas volgende week weer komt? |
Citaat:
Wie heeft Calvary al gezien? Schokkend einde he :eek: :eek: Cordy is such a biatch. En Lilah toch, :( Salvage komt volgende week op. Jaja, de ep met, jawel, FAITH!! :cool: :D |
Faith yeah!!! Ze komen allemaal trug voor de final van bufster! Das echt super!
Cavalry was een leuke aflevering, weer met angel als angelus dehele tijd, vooral dat laatste stukje, dat ie niet goed weet wat ie moet zeggen (omdatie zogenaamd goed is) "uhuh im going to save the world" :D |
|
Qimm die doos heeft me alleen het laatste stukje laten zien, grom grom grom nou vat ik het helemaal niet meeeeer!
|
Citaat:
Citaat:
|
OMFG!!! Salvage clipjes nu hier te downloaden:
4.13 Salvage *is aan het downloaden* *begint ontzettend hyper te worden* Lalala... :D |
Citaat:
|
oke... wie heeft nog meer het idee dat cordy zwanger is?
okie ... lama... waaaaaaat?! Wat is daar aan de hand man! *zit angel te kijken en gooit hier de uitspraken neer :P* wheeey Faith is cool :D *spak spark* heheh :D Angelus is zoooo veeel leuker dan die slappe hap Angel :D *kwijt over Wesley* Nog 1 clipje :D I KNEW IT! jaja, Qimmetje is scherp vandaag :D Cordy is zwaaaaaaanger! lalalalaaaa |
FAITH!!! :D:D *dies*
OMG!! :eek: Ge-wel-dige eerste shot van Faith in de gevangenis. *hyper* En de vechtscenes en die ontsnapping: zo stoer! :cool: (y) Cordy toch! Evil, evil... Ben benieuwd! En die laatste scene. Gatver! No more Connor/Cordy. :| (n) Yep, haar buik was duidelijk zichtbaar in het begin. Cordy: A weakness for slayers. You're definitely his son. :D:D |
jullie hebben de hele ep?
|
oh never mind, ik zie dat ie erop staat :D
|
*zit te shaken van de zenuwen* (ziek...) :rolleyes: mijn good.. schiet nu op met downloaden!!!! :eek:
|
HIJ WAS GAAF!! :D
Citaat:
maar een super aflevering :D |
nog 60 meggies lalalala!
|
Citaat:
|
Eigenlijk moe je die clips niet downloadn, ik vinnut zonde eigenlijk :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo ja, dan is het wel slim gedaan, want op deze manier kan het volgens mij wel zonder dat het strafbaar is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GVD!!! :mad: (n) Waar moet ik nu al mijn Buffy dingetjes vandaan halen? :\ |
Citaat:
|
Stuur een briefje naar David of ie ff zn fotos op internet wil zetten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
*laat nog maar eens onopvallend de websites www.donkeynl.com (donkeynl emule proggie) en www.sharereactor.com (forum voor snelste aflevering links) op het angel spoilertopic forum vallen..* |
Citaat:
|
Donkey kun je bijna zeggen is net zoiets als kazaa (dat wil ik eigenlijk niet zeggen, maar zo kun je het hopelijk toch ietsje beter snappen), maar niet voor mp3's. Inderdaad wel voor grotere bestanden. Ep 13 stond er trouwens in 5 delen op of als 1 bestand.
|
Woah :eek:
Ik rolde zeer snel door 4.13, wat een bruuuuuuuute aflevering! Faith *kwijl* :-þ Damn hoe ze uit dat raam sprongen van die gevangenis, best cool! Onrealistisch, maar toch:D!~ Ik vond in de gehele aflevering de slowmotion fx supertof. Ik had eigenlijk nog een beetje moed erin dat Angel zn kwaadaardigheid speelde.. Al ben ik daar nog steeds niet zeker van of ie nu wel de kwaaie is, al heeft ie wel dat evil lachje :) Connor op Faith, Connor en Cordy een baby.. there's plotting everywhere! Wicked shit ik kan niet wachten tot 4.14 |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat Connor en Cordy geen baby krijgen.. Ze heeft gezoend met the BEAST!!!!! Dus misschien is het wel een kind van dat beest ofzo :S En Cordy is baas van dat beest :rolleyes: Niet The First dus :þ
Ik vond dit plaatje nog van cordy's buik :D http://userpic.livejournal.com/4121234/637299 |
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Quentin is dood gegaan he (chinese advocaat)
| | | | | GEEN 24 SEIZOEN 2 SPOILER DEZE PLAATJES | | | | | | Nou hij zit niet stil! hij gaat meteen gewoon hopla door naar 24 seizoen 2!!! Kijk maar: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.d...s/chinees1.jpg http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.d...s/chinees2.jpg http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.d...s/chinees3.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Andrew is zooooo coool!
|
Citaat:
"Buffy, slayer of the vampYres" *komt niet meer bij* (y) (y) |
naar aanleiding van de nieuwe ep: hier is het spoiler topic weer :D
ik doe nu een poging om m te downloaden, maar het schiet niet echt op... :( (n) *schopt IMesh* is er iemand die m al wel heeft gezien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Emule, Donkeynl om precies te zijn. Maar dat zegt je zeker nie echt wat? >>msn maar, of zometeen, ik moet eerst ff een spelletje spelen :o |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.smgvbest.com/ ^^ deze site staat helemaal vol met filmpjes met smg erin ;) zelfs hele shows (in delen) :eek: ook persfoto's en papparazzifoto's ;) geweldige site (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |