Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Angel s4 Spoiler Topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=394551)

FireCracker 02-03-2003 10:26

Angel s4 Spoiler Topic

ok, hier issie dan :D

Is er iemand die wèl enig idee heeft over wat er met Cordy aan de hand is? :confused:

Qimm 02-03-2003 10:33

neeeeeeee ik word helemaal gek hiero... Hoe gaat het nou verdeeeeer?! aaaaaaaaaaaaaaaaaah

uhm jah...

maar het is spannend!

FireCracker 02-03-2003 11:30

Citaat:

Qimm schreef:
neeeeeeee ik word helemaal gek hiero... Hoe gaat het nou verdeeeeer?! aaaaaaaaaaaaaaaaaah

uhm jah...

maar het is spannend!

ja, erg hè? en ik ben benieuwd hoe het nou met dat hele Connor/Cordy/Angel gedoe verdergaat... echt vreselijk... :rolleyes:

x-spekkie-x 02-03-2003 11:33

Er komt vandaag toch weer een nieuwe Angel ep?

Of hebben ze weer zo'n stop ingelast (net zoals bij Buffy) dat het pas volgende week weer komt?

Sookie 02-03-2003 12:50

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
ja, erg hè? en ik ben benieuwd hoe het nou met dat hele Connor/Cordy/Angel gedoe verdergaat... echt vreselijk... :rolleyes:
Nope, gelukkig maar. :x

Wie heeft Calvary al gezien? Schokkend einde he :eek: :eek:

Cordy is such a biatch. En Lilah toch, :(

Salvage komt volgende week op. Jaja, de ep met, jawel, FAITH!! :cool: :D

AJMouse 02-03-2003 13:09

Faith yeah!!! Ze komen allemaal trug voor de final van bufster! Das echt super!

Cavalry was een leuke aflevering, weer met angel als angelus dehele tijd, vooral dat laatste stukje, dat ie niet goed weet wat ie moet zeggen (omdatie zogenaamd goed is) "uhuh im going to save the world" :D

Sookie 02-03-2003 13:29

4.15 Orpheus promo pics

Faith & Willow!! *dies* :D

Freyja 02-03-2003 13:35

Qimm die doos heeft me alleen het laatste stukje laten zien, grom grom grom nou vat ik het helemaal niet meeeeer!

FireCracker 02-03-2003 13:59

Citaat:

Sookie schreef:
Nope, gelukkig maar. :x
idd... ziek.. :x
Citaat:

Wie heeft Calvary al gezien? Schokkend einde he :eek: :eek:

Cordy is such a biatch. En Lilah toch, :(

Salvage komt volgende week op. Jaja, de ep met, jawel, FAITH!! :cool: :D [/B]
ja Hè? ik zag het een tijdje geleden op een website.. :D helemaal door het dolle :D en ze zit ook in de season finale van buffy (y)(y)(y)

Sookie 04-03-2003 17:33

OMFG!!! Salvage clipjes nu hier te downloaden:

4.13 Salvage

*is aan het downloaden*

*begint ontzettend hyper te worden*

Lalala... :D

Qimm 04-03-2003 18:02

Citaat:

Sookie schreef:

4.13 Salvage

*klik klik klik klik* whaaaaaaaaah!

Qimm 04-03-2003 18:17

oke... wie heeft nog meer het idee dat cordy zwanger is?

okie ... lama... waaaaaaat?! Wat is daar aan de hand man!
*zit angel te kijken en gooit hier de uitspraken neer :P*

wheeey Faith is cool :D

*spak spark* heheh :D

Angelus is zoooo veeel leuker dan die slappe hap Angel :D *kwijt over Wesley* Nog 1 clipje :D

I KNEW IT! jaja, Qimmetje is scherp vandaag :D Cordy is zwaaaaaaanger! lalalalaaaa

Sookie 04-03-2003 18:45

FAITH!!! :D:D *dies*

OMG!! :eek: Ge-wel-dige eerste shot van Faith in de gevangenis. *hyper* En de vechtscenes en die ontsnapping: zo stoer! :cool: (y)

Cordy toch! Evil, evil... Ben benieuwd! En die laatste scene. Gatver! No more Connor/Cordy. :| (n)

Yep, haar buik was duidelijk zichtbaar in het begin.

Cordy: A weakness for slayers. You're definitely his son.

:D:D

AJMouse 04-03-2003 19:17

jullie hebben de hele ep?

AJMouse 04-03-2003 19:19

oh never mind, ik zie dat ie erop staat :D

FireCracker 04-03-2003 20:45

*zit te shaken van de zenuwen* (ziek...) :rolleyes: mijn good.. schiet nu op met downloaden!!!! :eek:

FireCracker 04-03-2003 21:31

HIJ WAS GAAF!! :D

Citaat:

Cordy toch! Evil, evil... Ben benieuwd! En die laatste scene. Gatver! No more Connor/Cordy. :|

precies... ik was al helemaal blij toen Faith binnenkwam, die blik van hem! :D en nu dit weer :eek: idd GATVER..

maar een super aflevering :D

AJMouse 04-03-2003 21:36

nog 60 meggies lalalala!

Morridin 05-03-2003 11:23

Citaat:

Sookie schreef:

4.13 Salvage

*is aan het downloaden*

*begint ontzettend hyper te worden*

Lalala... :D

Clips? als ik dat zo zie lijkt het wel of de complete aflevering er staat :eek:

AJMouse 05-03-2003 12:27

Eigenlijk moe je die clips niet downloadn, ik vinnut zonde eigenlijk :P

Qimm 05-03-2003 15:14

Citaat:

Morridin schreef:
Clips? als ik dat zo zie lijkt het wel of de complete aflevering er staat :eek:
is ook zo, maar dan in stukjes :D

Morridin 05-03-2003 17:08

Citaat:

Qimm schreef:
is ook zo, maar dan in stukjes :D
Is het echt de complete aflevering?

Zo ja, dan is het wel slim gedaan, want op deze manier kan het volgens mij wel zonder dat het strafbaar is.

FireCracker 05-03-2003 17:10

Citaat:

Morridin schreef:
Is het echt de complete aflevering?

Zo ja, dan is het wel slim gedaan, want op deze manier kan het volgens mij wel zonder dat het strafbaar is.

dus niet... ziehier de site is opgeheven, omdat Fox ze anders aan zou klagen (n) zwaar lullig... :(

Qimm 05-03-2003 17:19

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
dus niet... ziehier de site is opgeheven, omdat Fox ze anders aan zou klagen (n) zwaar lullig... :(
*valt om en gaat dood*

Sookie 05-03-2003 17:26

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
:eek:

GVD!!! :mad: (n) Waar moet ik nu al mijn Buffy dingetjes vandaan halen? :\

FireCracker 05-03-2003 17:52

Citaat:

Sookie schreef:
:eek:

GVD!!! :mad: (n) Waar moet ik nu al mijn Buffy dingetjes vandaan halen? :\

m'n buffy dingetjes haal ik wel van RH af ofzo.. maar ANGEL??? NEE?? Hoe durven ze? :mad: (n)

AJMouse 05-03-2003 18:31

Stuur een briefje naar David of ie ff zn fotos op internet wil zetten :)

Sookie 05-03-2003 18:37

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
m'n buffy dingetjes haal ik wel van RH af ofzo.. maar ANGEL??? NEE?? Hoe durven ze? :mad: (n)
Nou, het gaat me niet zo zeer om de eps, want die kan ik toch wel van andere sites halen, weliswaar een dag later, maar het gaat me meer om andere videoclipjes, muziek en foto's. Vooral de muziekcollectie met scores enzo was altijd zo geweldig. Heb gelukkig wel alle scores van S7 eergisteren gedownload, maar de videoclipjes met interview met SMG enzo, die kan ik wel op mijn buik schrijven. Blah. Fox ook! :mad:

AJMouse 05-03-2003 23:02

Citaat:

Sookie schreef:
Nou, het gaat me niet zo zeer om de eps, want die kan ik toch wel van andere sites halen, weliswaar een dag later, maar het gaat me meer om andere videoclipjes, muziek en foto's. Vooral de muziekcollectie met scores enzo was altijd zo geweldig. Heb gelukkig wel alle scores van S7 eergisteren gedownload, maar de videoclipjes met interview met SMG enzo, die kan ik wel op mijn buik schrijven. Blah. Fox ook! :mad:

*laat nog maar eens onopvallend de websites www.donkeynl.com (donkeynl emule proggie) en www.sharereactor.com (forum voor snelste aflevering links) op het angel spoilertopic forum vallen..*

Sookie 05-03-2003 23:27

Citaat:

AJMouse schreef:
*laat nog maar eens onopvallend de websites www.donkeynl.com (donkeynl emule proggie) en www.sharereactor.com (forum voor snelste aflevering links) op het angel spoilertopic forum vallen..*
Ik had het over dat downloaden. :) Een dag later heb ik hem dan binnen omdat ik grote files blijkbaar niet in een keer kan dowloaden. Dat betekent dat ik minstens 4 keer de computer opnieuw moet opstarten, download dus moet resumen (doe het overigens met bittorent progje ofzo) en dat neemt behoorlijk wat tijd in beslag. :\

AJMouse 06-03-2003 00:17

Donkey kun je bijna zeggen is net zoiets als kazaa (dat wil ik eigenlijk niet zeggen, maar zo kun je het hopelijk toch ietsje beter snappen), maar niet voor mp3's. Inderdaad wel voor grotere bestanden. Ep 13 stond er trouwens in 5 delen op of als 1 bestand.

AJMouse 06-03-2003 13:11

Woah :eek:

Ik rolde zeer snel door 4.13, wat een bruuuuuuuute aflevering!

Faith *kwijl* :-þ

Damn hoe ze uit dat raam sprongen van die gevangenis, best cool! Onrealistisch, maar toch:D!~

Ik vond in de gehele aflevering de slowmotion fx supertof. Ik had eigenlijk nog een beetje moed erin dat Angel zn kwaadaardigheid speelde.. Al ben ik daar nog steeds niet zeker van of ie nu wel de kwaaie is, al heeft ie wel dat evil lachje :)

Connor op Faith, Connor en Cordy een baby.. there's plotting everywhere!
Wicked shit ik kan niet wachten tot 4.14

FireCracker 06-03-2003 16:25

Citaat:

AJMouse schreef:
Donkey kun je bijna zeggen is net zoiets als kazaa (dat wil ik eigenlijk niet zeggen, maar zo kun je het hopelijk toch ietsje beter snappen), maar niet voor mp3's. Inderdaad wel voor grotere bestanden. Ep 13 stond er trouwens in 5 delen op of als 1 bestand.
bij mij duurt het zo vreselijk lang.. hij doet nu al 2 weken over een aflevering :(

Citaat:

Connor op Faith
*gat in de lucht springt*

Citaat:

, Connor en Cordy een baby
*kotsbakje haalt*
Citaat:

Wicked shit ik kan niet wachten tot 4.14
Ik ook niet! (y) (y) (y) (y)

AJMouse 06-03-2003 16:58

Ik denk dat Connor en Cordy geen baby krijgen.. Ze heeft gezoend met the BEAST!!!!! Dus misschien is het wel een kind van dat beest ofzo :S En Cordy is baas van dat beest :rolleyes: Niet The First dus :þ

Ik vond dit plaatje nog van cordy's buik :D

http://userpic.livejournal.com/4121234/637299

FireCracker 06-03-2003 17:25

Citaat:

AJMouse schreef:
:S En Cordy is baas van dat beest :rolleyes: Niet The First dus :þ
wat de huuw? *doet m niet helemaal snappen*

(y)

AJMouse 06-03-2003 18:41

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
wat de huuw? *doet m niet helemaal snappen*

(y)

nouuw ik dacht dat the Beast onderdaan was van the First omdat dat zo lekker naar een mixaflevering zou leiden. Maar in deze ep zoen cordy met the beast en cordy is de baas, kun je concluderen aan het eind..

AJMouse 06-03-2003 18:42

Quentin is dood gegaan he (chinese advocaat)
|
|
|
|
|
GEEN 24 SEIZOEN 2 SPOILER DEZE PLAATJES
|
|
|
|
|
|

Nou hij zit niet stil! hij gaat meteen gewoon hopla door naar 24 seizoen 2!!! Kijk maar:

http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.d...s/chinees1.jpg

http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.d...s/chinees2.jpg

http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.d...s/chinees3.jpg

Qimm 06-03-2003 20:01

Citaat:

From beneath you it devours...
Geweldig zinnetje vin ik dat :D

Freyja 06-03-2003 22:16

Citaat:

Qimm schreef:
Geweldig zinnetje vin ik dat :D
From under you it eats XD

Sookie 06-03-2003 23:09

Citaat:

Morgan schreef:
From under you it eats XD
Andrew! :D

AJMouse 07-03-2003 05:36

Hey niet zo buffyjerig doen ja! http://www.click-smilies.de/sammlung...smiley-014.gif

:D

FireCracker 07-03-2003 10:49

Citaat:

Sookie schreef:
Andrew! :D
briljant kereltje :D 'Wanna play Dragonball Z?' wahaha... super... :D (y)

Qimm 07-03-2003 17:24

Andrew is zooooo coool!

FireCracker 07-03-2003 17:41

Citaat:

Qimm schreef:
Andrew is zooooo coool!
idd (y)

"Buffy, slayer of the vampYres" *komt niet meer bij* (y) (y)

FireCracker 13-03-2003 11:13

naar aanleiding van de nieuwe ep: hier is het spoiler topic weer :D
ik doe nu een poging om m te downloaden, maar het schiet niet echt op... :( (n) *schopt IMesh* is er iemand die m al wel heeft gezien?

AJMouse 13-03-2003 12:15

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 13-03-2003 @ 12:13:
naar aanleiding van de nieuwe ep: hier is het spoiler topic weer :D
ik doe nu een poging om m te downloaden, maar het schiet niet echt op... :( (n) *schopt IMesh* is er iemand die m al wel heeft gezien?

hm vanavond, nadat ik trug kom van de bios. Dus ehm om uur of half 2 ga ik em kijken :D ik wist niet eens dat ie al online was, 24 en buffy gaan pas 25e weer verder toch?

FireCracker 13-03-2003 12:58

Citaat:

AJMouse schreef op 13-03-2003 @ 13:15:
hm vanavond, nadat ik trug kom van de bios. Dus ehm om uur of half 2 ga ik em kijken :D ik wist niet eens dat ie al online was, 24 en buffy gaan pas 25e weer verder toch?
waar haal jij m vandaan? want via IMesh gaat ie vreselijk langzaam... :( van 24 zou ik het niet weten, maar Buffy gaat idd dan pas verder ja... (n)

AJMouse 13-03-2003 13:51

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 13-03-2003 @ 13:58:
waar haal jij m vandaan? want via IMesh gaat ie vreselijk langzaam... :( van 24 zou ik het niet weten, maar Buffy gaat idd dan pas verder ja... (n)

Emule, Donkeynl om precies te zijn. Maar dat zegt je zeker nie echt wat? >>msn maar, of zometeen, ik moet eerst ff een spelletje spelen :o

FireCracker 13-03-2003 13:52

Citaat:

AJMouse schreef op 13-03-2003 @ 14:51:
Emule, Donkeynl om precies te zijn. Maar dat zegt je zeker nie echt wat? >>msn maar, of zometeen, ik moet eerst ff een spelletje spelen :o
je staat op bezet dus je bent vast druk bezig aan het spelleren.. :8 ik had Edonkey, ik weet niet of dat ongeveer hetzelfde is, en daar ging het downloaden nog langzamer dan op IMesh. Ik denk dat ik de ep zo heb als de andere IMesh gebruikers eenmaal doorhebben dat het erop staat :rolleyes: :D

x-spekkie-x 13-03-2003 15:21

Citaat:

Sookie schreef op 05-03-2003 @ 19:37:
maar de videoclipjes met interview met SMG enzo, die kan ik wel op mijn buik schrijven. Blah. Fox ook! :mad:
Nee hoor ;)

http://www.smgvbest.com/

^^ deze site staat helemaal vol met filmpjes met smg erin ;) zelfs hele shows (in delen) :eek:
ook persfoto's en papparazzifoto's ;) geweldige site (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.