![]() |
Accept, Cooper enz
Wat vinden wij hier van de ouwe lullen hard rock zoals accept, alice cooper en kiss? zijn namelijk veel te weinig topics over hier.
ik vind ze heerschen, vooral school's out van alice cooper rules. |
Citaat:
|
alice cooper - poison :cool:
nah, niks voor mij |
toffe shit voor de verandering, maar niet om dagelijks te luisteren.
Dimmu luisteraars zullen wel de Accept-cover 'Metal Heart' wel kennen, tsjek het origineel eens! |
Metalium - Burning (Accept cover) is gaaf. Echt gaaf.
Accept is zoiezo wel oke, tenminste als die zanger stil is. Kiss heeft ook hele gave nummers. Alive III luister ik vaak, want die is leuk. Ookal schijnt dat geen echt live album te zijn (zoiets vaags heb ik gehoord). Cooper, daar ken ik eigelijk alleen "Poisen" van. Dat is echelijk wel een schande. Tenminste, dat is mij verteld. Tips over Cooper zijn dus welkom. (y) |
Citaat:
I'm Eighteen No More Mr. Nice Guy Accept: Balls to the Wall! |
Ik ken Poison van Alice Cooper en I was made for loving you van Kiss.. die vind ik altijd wel leuk als ik ze hoor, maar ik heb eigenlijk nooit gedacht om er eens meer van te gaan luisteren :)
|
aaaaaaaaaaahhhhh!!!!!! dus toch! jippiee!! :D
ok, ik had dr al weles wat over gevraagd, maar toen waren er zo weinig reacties dat ik er maar vanuit ging dat de jeugd die hier rondhangt totaal niet van ouwe rock houdt. :D JE HEBT ME HELEMAAL GELUKKIG GEMAAKT!!! :D ik vind alice cooper echt helemaal geweldig, ben ook naar zn concert geweest in de heiniken music hall, en toen werd het alleen maar erger.. ;) iig, alice cooper rulezzz... voor de meeste alice fans trouwens een dikke maar aan mij --> ik vind bon jovi ook te gek! :p verder zijn deep purple, ozzy osbourne, poison, guns n roses, metallica, stray cats, enz.. dat soort muziek waar ik lekker op uit mn dak ga. GE-WEL-DIG! ok, dit is een vrij psychedelisch overkomend stukje, en dat is het geloof ik ook, maar ik vind het wel tof dat er dus meer maffoos rondlopen hier... groets! :D owjah... en bob marley natuurlijk... :D |
Whitesnake :D
|
accept ken ik niet, maar ben over het algemeen wel geinteresseerd op dat soort oude muziek. hey stoopid van alice cooper vind ik echt heel geweldig (y) en natuurlijk de standaard dingen... poison (ook alice cooper), i was made for loving you (kiss), my woman from tokyo (deep purple) :)
|
Halo of Flies blijft een van de best nr's van Alice. Kiss is ook cool; ik heb daar nog een enorme bult LP's van (waaronder een FS van Dressed to Kill :P ).
|
vooral de oudere platen van kiss zijn leuk !
|
Citaat:
Balls to the wall, accept heerscht. Alice cooper luister ik vrij zelden eigenlijk, niet zo heel veel aan. |
Dimmu Borgir heeft goeie muziek hoor. Luister maar eens naar:
Kings of the carnival creation |
Citaat:
|
alice cooper goed, kiss fout.
gewoon persoonlijke smaak denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
oude bon jovi dan he, nieuwe is niks aan. |
Balls To The Wall (y)
|