![]() |
jongens, ff jullie mening
Als je met een meisje aan het vrijen bent (nog voorspel) en je bent haar aan het vingeren,en zij komt er met haar hand zowat bij,
vinden jullie dat dan eerder een belediging omdat je denkt dat je het zelf niet goed doet, of is het geil? |
geil
of ze moet je hand flink wegduwen en je boos aankijken :o |
Citaat:
|
Als ik er met mijn hand bij kom, dan doet hij het dus niet goed. Neem ik het even over, kan hij daarna weer verder gaan. Ik kan voelen wat ik voel, hij niet. Simpel. Beter dat dan hem maar laten modderen en dat het helemaal niet meer lukt. Dat is pas slecht voor zijn zelfvertrouwen.
|
ik denk dat ze je dan wil begeleiden. niet beledigen. ff op de goeie plaats zetten. doe ik zelf ook wel is bij m'n vriend. is niet beledigend bedoelt...
|
dacht dat jongens dat geil vonden?
om te kijken s een meid zichzelf vingerde *das andersom wel zo* --mijn geval dan-- |
uhu
|
niemand kan zo goed vingeren als zij zelf, dat is net zo met rukken, dat kan de jongen het beste. Neemt nog niet weg dat het leuker is om het bij de ander te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook dikkere :p |
Citaat:
|
Citaat:
It's the motion of the ocean. |
Geen probleem als zij er met haar hand bijkomt. Mwah eigenlijk wel heel geil als we dan samen verder gaan. De een de G Spot en de andere de Klit.
Weet het niet maar moet volgens mij behoorlijk lekker voor de vrouw zijn. |
Nou ik word eigenlijk uberhaubt niet geil van het vingeren zelf. Het is wel leuk om haar te zien genieten. Maar als ze er met haar hand bijkomt dan zie ik dat toch als een soort compliment. Ondanks dat ze eigenlijk aangeeft dat ik het niet goed doe, probeert ze me te helpen om het wel goed te doen en dat is toch niet voor niets lijkt me.
|
Citaat:
hierbij kan dat best uitmaken anders. |
Leuk joh, vind het wel stoer. (y)
|
mijn vriend vind het wel geil om te zien als ik met mezelf bezig ben, maar het is absoluut niet beledigend bedoeld als ik hem een beetje wil euh.. 'sturen' :/
|
Hoezo vraag je dat eigenlijk? Ben je bang je vriend te kwetsen ofzo?
Maak je maar niet ongerust hoor, dan. Ik vind het juist fijn om geholpen te worden zodat ik het beter kan doen. Ik denk niet dat veel jongens daar anders over denken. |
een beter voorbeeld kun je niet hebben denk ik en het is nog geil ook vind ik
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En algemene skills
|
Citaat:
Een hoek van hoeveel graden is t best? :p |
Citaat:
Als een meisje dat zou doen, zou ik dat niet erg vinden. Logisch toch, dat ze zelf beter weet wat ze lekker vindt? |
ik vind dat super geil mijn vriendin wilde dat niet doen maar ik wou dat ze dat wel deed
|
doet mn vriendin ook welles, kvind t alleen maar zwaar oké :o
|
Citaat:
Als jullie toch bezig zijn, kun je het misschien net op het juiste moment voorstellen. Meisjes hebben altijd even een warming-up nodig. |
Citaat:
zo lang je probeert te doen wat de ander zelf altijd doet, doe jij 't minder goed, maar een ander kan bij jou dingen doen die je zelf niet kunt:) |
Citaat:
|
Citaat:
maarja, ik ben een snelle leerling volgens hem... misschien wel talentje, maar dat laat ik maar in t midden.. daar gaat t niet om :P ghegheghe |
Geile shit (y)
|
Tsja.. t ligt eraan he.. als ze je hand wegduwt dan weet je gewoon dat je t nie goed hebt gedaan. Maarja, aan de andere kant kan t ook gewoon geil zijn tog?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |