![]() |
Langzame muis!
:confused: Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje, als een een programma een minuut of 5 aan heb staan.. word de muis heel langzaam. Als ik dan bij mijn cpu gebruik kijk dan is er niets bijzonders aan de hand (muis blijft wel langzaam). Als ik het programma dan sluit is de muis weer gewoon snel. Let op! dit heb ik niet bij spelletjes! Wie kan mij helpen?? :confused: |
heb je al gekeken naar de muis van de onderkant enzo?
ik heb dit zelfde gedoe ook gehad alleen toen heb ik dat balletje enzo in de muis schoongemaakt en toen werkte ie weer dus doe dat ook eens en als je het dan nog niet vind, kom dan weer trug bij dit topic. |
Toevallig een of andere vreemde windows-theme draaien?
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Topicstarter: Wat voor muis heb je & om welke programma(s) gaat het? :) |
Citaat:
Naar mijn mening is uw oplossing voor dit probleem niet de juiste. De topicstarter heeft namelijk pas na 5 minuten last van een vertraagde muis. Zou het zo zijn dat zijn muis kapot was of andersinds hardwarematig niet goed zou functioneren dan was dat probleem direct duidelijk. Bovendien heeft de topicstarter er ook geen last van wanneer hij spelletjes speelt. Naar mijn bescheiden mening zat u er dus naast. Zou u zo vriendelijk willen zijn de beleefde groeten van cartman666 over te brengen aan uw zoon? Bij voorbaat dank, cartman666. :D |
grote kans dat de batterij van je muis bijna leeg is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |