![]() |
eerste gedicht! Advies graag :P
het rondzingen
van emotionele golven van wanhoop bestookt door immer rebellerende puberale impulsen het stemmen van ongenegeerd verklote heftigheden die niets meer zeggen dan 'slechts jij bepaalt en doet' onoverkomelijkheden en genante tekortkomingen laten me in de waan dat ik het uberhaupt snap gemeen is dat.... |
volgens mij is dit niet je eerste ;)
wel goed...je woordspelingen zijn vaak erg ehm...raak |
beetje wazig, ik moest em 3 keer lezen voordat ik het werkelijk snapte, maar wel leuk (y).
|
hmm het is een mooi gedicht, maar een beetje ingewikkeld soort taalgebruik en moeilijk om te snappen.. maar ik ben dan ook nog maar een klein meisje :rolleyes:
|
voor een eerste gedicht is dit zeker niet slecht!
het hele gedicht kwam op mij nog een beetje onsamenhangend over, al sprak de derde strofe mij erg aan. een paar kleine opmerkingen: het rondzingen van emotionele golven van wanhoop >twee keer 'van' aan het begin van de zin vind ik hier erg lelijk. verder mis ik een werkwoordsvorm in de eerste twee strofen, maar dat is meer persoonlijk denk ik... De laatste zin is een leuke toevoeging, het is het alleen 'net niet'... daar heb jij natuurlijk niet zo veel aan, maar beter weet ik het niet te zeggen. zelf had ik het anders verwoord... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |