![]() |
50 Cents - In da club..
hot or not? *vind em hot* (y)
|
die is zoooooow oud, maar hijs wel cool (y)
|
enorm kutnummer, snap niet dat hij een contract heeft..dikke troep (n)
|
50cent heeft wel een paar acceptabele nrs alleen dat nieuwe album is niets voor mij
Rat |
ook niet voor mij
fau |
(n)
|
Citaat:
[offtopicmodus] Gefeliciteerd!!!!:D [/offtopicmodus] |
(n) (n) (n) (n) (n)
|
Vind het nieuwste album van hem ook niet echt heel erg vet van wat ik er van heb gehoord ofzow...
Ken eigenlijk niks van hem, alleen een nummer met Madd Rapper... |
Citaat:
|
Citaat:
download maar even dat nummet van dj Whoo kid met Notorious big en 50ct 'the realest' ga je wel dope vinden Rat |
Citaat:
Ik heb wel een "freestyle" van DJ Whoo Kid met Biggie en Puffy, en die heet 'The Wickedest' Maar zal wel eens ff kijken, ben wel benieuwd ja... Ken je How To Rob An Industry Nigga van hem... ft Madd Rapper.. |
Wat een verschrikkelijk mislukt kut nummer. Het faalt echt op elk gebied:
-ontiegelijk nietszeggend laag-intellectuele teksten -synths en beats van een paar cent (50 ofzo) Het is het enige wat ik ken maar ik vraag me toch af welke drugs eminem allemaal in de club aan het taken was toen hij deze jongen contracteerde. My ...50cents... for the rap scene. |
Mis ik iets?
Waarom kent iedereen het maar ikke niet? |
Nare gare klote club beat, bah.
|
fucking hot, heb ook de nieuwe alum van 50, die is echt wel dope. Staan wel wat vage nummers op en zo maar dat hebben alle albums.. :o :p
|
Ik vind In Da Club wel een goede nummer, het klinkt lekker. Maar text-gezien is het gewoon weer een standaard nummer met texten die eigenlijk nergens over gaan.
Wanksta vond ik al helemaal niets, maja Dre en Eminem zagen blijkbaar wel wat in hem, heeft een platencontract van een miljoen dollar gekregen. Ik las een recensie in de veronica gids over zn album, en daar stond in dat In De Club en Heat de lekkerste nummers op het album zijn, ik zal Heat es gaan downloaden. |
Citaat:
eens ! |
Zwaar hetr vette album gaande...
met een paar flinke club nummers waar je zwaar bij kan chillen met een snaak of zwaar uit je naad op kan gaan... vind het egt een geslaagd album (y) (heb alleen wel albums die 1000in het kwadraat beter zijn die van 50 Cent...) |
tis niet echt mijn smaak, wat ik gehoord heb dan...
|
Die is echt al heel oud.... Maar goed das dus 3 keer nix nee....
|
50 Cent - In da Club (Nine Inch Nails Remix) !
deeeze klinkt goooooed |
ik ken die hele groep geeneens, ik heb nog nooit een nr van ze gehoord:S
xdelal |
NOT!
als ik dan zo'n numme goed zou vinden, dan vind ik toch wel de big brovaz met nu flow, die gaat nog |
Citaat:
|
nu flow is een rip of van the whole world
|
prototype rapper
not |
Citaat:
|
Citaat:
|
1000% hot
|
Citaat:
ohh ja sorry ik ken alleen maar 2paC:D hahah neej geintje, ik heb een nr gedownd en hij is wel dope jah, maar ik ken die clip niet en dat komt omdat wij alleen maar tmf hier hebben:S:S xxxdelal |
beetje jammer dat iedereen loopt te bitchen na hem terwijl hij zeer veel vette shit heeft
maar omdat hij op Shady Records zit is hij in eens NOT... hij is 1 van de enigste rappers die egt een THUG is... |
ja dat is waar maar dan is ie nog niet gelijk goed....
nah hij is misschien wel GOED maar tis mijn smaak gewoon niet en dat was t ook al niet voordat ie op shady records zat... |
dat nummer is zeer relaxed om op te skaten (y)
|
De nummers zijn 100% vet...
|
Citaat:
|
In da club vinnik wel meevallen.
21 questions vind ik een relaxer nummer.(ft Nate Dogg) |
Citaat:
|
Citaat:
het gaat erom dat hij zich zo mag en kan gedragen en dat Ja Rule en Nelly FAKE ZIJN!!! en ga nou maar in de Spaan spelen... |
mh
ik vind em wel dope hoor... wankster is idd 300 x nix, en verder ken ik nix van em. Maarja hoorde em voor het eerst op mn verjaardag with my man dus het is gewoon memories now... :p |
oe hijs op de box /mtv te zien in nederland en daar komt een topic te voorschijn :p
nummer zelfs vind ik redelijk , puur club nummer idd wel erg snel saai .. nieuwste album is wel okie.. (heat,patiently waiting, 21 questions,backdown...) bootlegs als "greatest street hits" enzo waar ie rapt over andermans beats enzo vind ik wel vetjes (till i collapse,no introduction enz.) |
Jah ik vind het niks ..maar rap is niet mijn smaak ..dusjah .
|
Citaat:
respect man... want niemand kent die shit van hem ze zien die clip met dre en eminem en dan ben je gelijk hot terwijl ze niets weten over hem en van zijn vroegere shit... |
50 Cent is toch die gozer die Missy Elliot eens in een nr afgezeken heeft? Hij disst wel meer hiphopfiguren geloof ik.
|
hij disst iedereen die hij niet mag...
en dat zijn er behoorlijk wat... hou ik wel van er zijn veelste veel artiesten die ienmand niet mogen maar wel poeslief en aardig doen tegen die persoon... |
Citaat:
|
ik vind em zuigen...geen message, geen flow hij zuigt gewoon
|
Citaat:
Ik snap niet wat jullie tegen "wanksta" hebben haha.... Ik vind die beat en die geile bosaap stem van hem zo lauw hahaha... serieus.. lekkerste nummer voor mij dan van dit moment |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |