![]() |
Babysitten...
Hey dag iedereen,
Ik vroeg me af of er veel jongeren zijn die willen babysitten maar geen aanbiedingen krijgen.... Ik had er alvast veel last van en ben daarom begonnen met een klein projectje die ouders en babysitters bij elkaar zou mouten brengen... Jullie kunnen mij dan misschien wat tips geven over de site of zeggen of het project overbodig is of juist broodnodig... Hier is alvast de link: oppassers klik hier |
Ik vind het een leuk initiatief, probeer op diverse startpagina's te komen en je site wat op te leuken. Subtile lijntjes doen wonderen.
Grijze tekst is lastig te lezen en hij past niet helemaal op 1024 en een groot gedeelte va je doelgroep zit ook op 800 x 600. Je site kan je daar makkelijk naar aanpassen. Maak het mogelijk om als gast in te loggen, mensen houden niet van registreren. Als je site eenmaal bekend is kan je dat weer invoeren. Zorg voor wat navigatie knoppen op je site. Check je spelling. Een deel van je doelgroep is ook computeranalfabeet dus leg ook de werking van het forum uit en maak dat onderdeel zo toegankelijk mogelijk. Knoppen zoek babysitter, voeg jezelf toe en plaats advertentie, op de homepagina die gelijk doorlinken, doen wonderen. Mensen lezen niet, ze klikken. Dus biedt korte stukjes info aan. Geef op je homesite korte info over alle onderdelen op de site. (Je verhaaltje) |
Hey,
Al bedankt voor je reactie!! Ik heb je raad al wat opgevolgd... De kleuren zijn al een pak veranderd nu. Ook die subtiele lijntjes heb ik aangespast.. Met die knoppen ga ik me nog eens goed bezighouden... Vriendelijk groeten, Anthony Bosschem |
Haai, dat gaat zeker de goede kant op. Originele kleurencombinatie.
Nu zou ik wel dat logo wat je gemaakt hebt lozen en wat leuks met de letters Oppassen.be bovenin doen. Ander lettertype en een hoofdletter of allemaal hoofdletters. |
Misschien ook leuk om eens te kijken op een Nederlandse site die hiervoor bestaat. Deze is overigens niet helemaal gratis, er bestaat een betalingssyssteem, maar goed daar zou je eens wat informatie op kunnen steken.
www.babysit.nl Een leuk idee trouwens om zo'n site te beginnen. Ik vind zelf heel makkelijk oppasadresjes via www.marktplaats.nl en dan in de rubriek kinderen bij oppassen. |
Kickt topic naar omhoog :)
Iemand nog opmerkingen/suggesties/felicitaties ;) |
Citaat:
|
Even melden dat we momenteel 141 geregistreerde gebruikers hebben en dat we al een prijs gewonnen hebben op de Belgische Nationale radio voor ons initiatief!
Graag nog reacties op de site... Groetjeeeees, Anthony |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |