![]() |
liefde in jouw ogen
misschien lijken mijn gedichten nu allemaal heel erg op elkaar en deze is misschien wel helemaal niet mooi, maar ik wou hem gewoon toch posten om te kijken wat er van gevonden wordt... *schaamt zich want stom/niet mooi gedicht *
liefs, spearitt Alles dat ik wil Is stilte van mijn hart Zodat ik kan starten Met het vinden van mijn weg Uit het donker in jouw hart alles dat ik wil is advies van mijn gedachten zodat ik kan beginnen met het vinden van mijn moed uit het donker in jouw woorden alles dat ik wil is liefde vanuit jouw hart zodat ik kan beginnen met het starten van mijn liefde uit mijn ziel in jouw ogen |
Ik vind het sUUper mooi.... Wauw echt cool ... ... ... ... Het geeft inderdaad een bepaald gevoel weer maar het kan ook op veel verschillende vlakken geinterpeteerd (als ik dit woord goed schrijf worden:p ) Mar heel cool hoor
|
hoezo hetzelfde? Ik kan me geen gedicht van je herinneren, maar dees is mooi (Dat betekent dus dat ik dees wel zal blijven herinneren:))
|
Alles dat ik wil
Is stilte van mijn hart........i.p.v. (VAN)....(IN).... Zodat ik kan starten Met het vinden van mijn weg Uit het donker In jouw hart Alles dat ik wil Is advies van mijn gedachten.........OVER ...i.p.v. VAN...... Zodat ik kan beginnen Met het vinden van mijn moed Uit het donker In jouw woorden Alles dat ik wil Is liefde vanuit jouw hart Zodat ik kan beginnen Met het starten van mijn liefde Uit mijn ziel In jouw ogen [/B][/QUOTE] Paar verbeteringetjes........maar verder vink't een prima gedicht! duidelijk je gedachten er in weergegeven! liefs, Mariamne |
tnx voor jullie reaxi's!! (niet verwacht) ;) iamre18, ja dat klopt idd dat het stilte VAN mijn hart moet zijn, maar advies is zeg maar echt bedoeld 'van' mijn gedachten - klinkt idd maybe beetje raar maarja - . tnx!
liefs, spearitt |
Citaat:
liefsxxxmariamne |
mooi
mooi dat je 'opbouw' in ieder gedicht terug komt. hier hou ik van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |