![]() |
Enkele vraagjes over Fifa 2003 (pc)
1) Ik heb het creation centre gedownload.
a) Hoe kan ik ervoor zorgen dat de namen van de teams - nadat ik het nieuwe team geïnstalleerd heb - nog zichtbaar blijven in het Nederlands (nu moet ik naar Engels overschakelen als ik de namen van de teams nog wil zien)? b) Hoe maak ik vlaggen en zo voor de supporters? 2) Hoe kan ik een corner binnenkoppen, is dat met de 'kop-knop' of met de 'schieten-op-doel-knop'? 3) Wat is de truc om kopduels te winnen + welke knop moet ik eerst indrukken: pijltjes of 'kop-knop'? 4) Welke knop moet je eerst indrukken om penalty's uit te redden: de pijltjes of de 'schieten-op-doel-knop'? 5) Hoe kan ik een speler voorbijgaan zonder te passen? |
Citaat:
|
Fifa om hoekschop erin te koppen
kopknop +pijltje waar na toe natuurlijk :p |
http://www.fifabenelux.com/downloads.php?id=585
nederlandse versie cc (net gevonden) |
met 2003 is het me nog nooit gelukt om te koppen en kopduels verlies ik altijd....., op het middenveld bijvoorbeeld. Mijn mannetjes nemen hem altijd eerst op de borts aan. Echt irritant want dan verlies je de bal
En bij een voorzet lijkt alles geheel automatisch te gaan, je hoeft alleen een knop in te drukken en dan kopt hij hem of slidet hem in ofzo, echt nep....... |
Als ik een penalty neem, schiet hij alleen recht naar voren, ook al gebruik ik een andere richting met de pijltjes. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer dan 1 richting kan schieten?
|
Citaat:
|
tack :)
|
kijken of het nu wel lukt..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |