![]() |
Nieuwe Blur album te downloaden!
|
Tot nu toe:
1ste nr. : mwoaaah, nieuwe stijl 2de nr. : rustig nr. maar wel Blur :) 3de nr. : Groovy rock, ook Blurstijl :):) |
Ben benieuwd naar de live show, Damon klinkt wel wat schor en het 4de nr. is ook wel Blur alleen wel mwoaaah.
|
Ze missen Graham wel enzo geloof ik. :(
|
Vanavond ga ik verder luisteren, dit is iets te ingewikkeld om voor het leren te luisteren en te beoordelen. :>
|
nu vraag ik me af hoe lang het zal duren voor jij op je flikker krijgt ;)
Met copyright enzo zal het niet helemaal legaal zijn dat hele album te downloaden. En linkjes geven naar downloadsites zullen ze hier dus ook niet weg van zijn. Het is maar een hint ;) |
toch bedankt voor de tip ;) ik pomp em nu binnen
|
Dankje, ben em aan het binnenhalen ;)
M'n reactie hoor je nog wel..al ben ik niet zo into blur... |
Citaat:
|
Lijken de nummers een beetje op "Song 2"? Want dat nummer is God.
|
Citaat:
|
Ik wacht gewoon netjes tot ie officieel uitkomt en ga hem dan waarschijnlijk gewoon kopen (voor de gemiddelde internetter die niet weet waar ik het nu over heb: dat is zeg maar het tegenovergestelde van downloaden). Kan iemand mij eventjes vertellen wanneer ie alhier gerieliest wordt? 'k Heb niet zo'n zin om dat op te zoeken enzo...
|
Citaat:
|
ik luister em wel als ie uitkomt, kben wel benieuwd
|
Als-ie erg naar 13 neigt komt-ie absoluut in m'n collectie.
|
Hij wordt wel beter per luisterbeurt. :>
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben ze Simon Tong helemaal nergens op laten spelen? Heeft Damon dan alle gitaar zelf gespeeld? Ik heb er trouwens nog niks van gehoord hoor, ik wacht ook wel tot het album uitkomt. |
Ik merk het vanzelf wel..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |