![]() |
stelling: met je ex kun je IN THEORIE geen vrienden zijn
Dit geld in theorie en gaat meestal niet in de PRAKTIJK op!
ALs je een hechte band met je ex hebt gehad, houd je vaak toch een zwak voor hem over. Dit zou inprincipe de vriendschap in de weg kunnen staan. |
Dat hangt puur van jezelf af.
|
Hoe kan iets nou in theorie onmogelijk en in praktijk wél mogelijk zijn?
|
volgens mij kan het juist heel goed, je kent elkaar goed, je weet veel van elkaar. het ligt ook wel een beetje aan de manier waarop het uit gegaan is
|
Toch een beetje raar dat je alles theoretisch zegt, het gaat juist om de praktijk. :)
|
Citaat:
|
Je kunt dat zwak ook vertalen naar een gezonde vriendschap met af en toe seks, voor de periode dat je allebei nog single bent.
Als één van de twee alweer een nieuwe verkering heeft gaat dat natuurlijk wat minder makkelij. |
Citaat:
|
wat n vage stelling :rolleyes:
in theorie niet, maar in praktijk wel :confused: |
Klinkt vaag maar tis wel waar!
|
Liefdestheorie?hmm
|
Citaat:
|
Ik zou eerder stellen dat je in theorie WEL vrienden kunt blijven, maar dat het in de praktijk vaak erg moeilijk blijkt :)
|
Mijn ex en ik doen een poging om vrienden te zijn en dat gaat wel wat stroefjes.
|
Ben al 1 jaar "beste vriendjes" met mn ex. Als je echt goede vrienden blijft, blijf je dat ook na tegenslagen. T'is soms moeilijk, maar echt wel mogelijk hoor...
|
Citaat:
:D ik denk dat het wel kan. Met mn ene ex heb ik alleen msn contact omdat ie in andere stad woont, en met mn andere ex heb ik wel contact en we wilde ook gewoon vrienden blijven. tis lastig je moet t kunnen hebben, maar t is wel mogelijk. |
Ik heb nog redelijk wat msn-contact met m'n ex van nu alweer 3 jaar geleden! We kunnen echt heel goed met elkaar praten en doen gewoon heel lief tegen elkaar, het kan dus zeker wel.
|
Ik ga vanvond naar m'n ex toe. Het is al ongeveer een half jaar uit en heb 'r sindsdien niet meer gezien. Het is uitgegaan doordat ik in Arnhem moest studeren en zei in Noord Groningen woond. Echt een kutafstand. Maar we hebben vanaf dat we het uitmaakte contact gehouden via de mail. Dus ik ben best benieuwd hoe het vanavond gaat lopen.
|
Nou ik zou het graag willen, maar vind het toch wel heel erg moeilijk hoor!
Maar goed het ligt er misschien ook wel aan of je dezelfde vrienden hebt enzo. Dan zie je elkaar misschien wat vaker en lukt het wel...tja of juist niet! Hmmzz moeilijke kwestie :S |
Ik vind dat je wel gewoon bevriend kan blijven met je ex. Sinds kort ga ik ook weer met mijn ex om en dat gaat prima. We zijn nu gewoon vrienden. In het begin ging het wel een beetje stroef, maar dat komt denk ik doordat je wel een verleden samen hebt. Maar als je daar gewoon goed over praat kan je echt wel vrienden zijn met je ex!
|
mwoah das best wel onzin vinnik misschien loopt t op t begin niet altijd even lekker. maar mijn 2 beste vrienden zijn 2 exen van me.. dus t kan best
|
Waarom zou het in theorie niet kunnen? Dat je een zwak voor iemand hebt, is toch niet echt van belang? Tenminste ik zie geen probleem hoor
|
zit wel wat in :) Maar nogal vaag geformuleerd.. in theorie waar, maar gaat in de praktijk niet op.. dan klopt de theorie toch niet?
maar um ligt toch per persoon.. de ene heeft er geen problemen mee om met zijn of haar ex om te gaan, de ander heeft er ontzettende problemen mee.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |