![]() |
Weg met mars muziek!!
Omdat Hitler dol was op mars muziek moet die muziek verboden worden want over het algemeen zet dit soort muziek aan tot agressie bijvoorbeeld tegen de joden!!!
|
Vergeet niet dat deze muziek al eeuwen lang wordt gebruikt om mensen op te zwepen!!!!!!
|
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het helemaal met birthmark eens wat een fantastisch idee!!!!
|
Citaat:
|
Eindelijk een stelling naar mijn hart. Maar om niet het verwijt te krijgen dat er slechts sprake is van "half werk" pleit ik hierbij tevens voor een verbod op Snickers-muziek, Twix-muziek, Bounty-muziek en de hele zooi. Chocohaters aller landen, verenigt u!!!
dit verdient toch wel een hele dikke :rolleyes: |
ik speel wel degelijk op een instrument maar ik speel geen marsmuziek!!
|
Citaat:
|
(electrische) gitaar!
|
birthmark heeft waarschijnlijk marsmuziek geluisterd toen hij klein was!
Is je vader een Nazie? In dat geval bewijs je mijn steling!! |
Citaat:
zelf nog niet door hoe ongelooflijk dom je stelling is?? sjiez.. |
jij (mentalfreak) bent een grappig en merkwaardig kereltje
|
Citaat:
p.s. het niveau daalt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg, ruiken jullie dat ook? Nee, even serieus, snuif eens een keertje goed. Het ruikt naar...ja.. of nee toch niet... of....
JA HOOR, HET RUIKT NAAR EEN SLOTJE!! en dat zou gvd eens een keertje tijd worden ook... |
NERD je bent een nerd!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik nomineer deze post hierbij voor 'best beargumenteerde post van 2003' :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat moet dan wel iemand zijn wiens i.q gelijk is aan de gemiddelde temperatuur van siberie.:D |
Citaat:
|
Volgens mij is Mentale Freek gaan wieberen. Best wel jammer, het werd net gezellig:( .
|
:cool:
|
Wat een onzin! Marsmuziek, ritmische muziek met veel tromgeroffel, bestaat langer dan de gitaarriedeltjes waar sommige mensen zo dol op zijn. Nou is oud niet vanzelfsprekend goed, maar die duizenden jaren traditie zijn niet voor niets bewaard gebleven.
Verder zou je ook kunnen zeggen dat zwaar metaal aanzet tot agressie, of punk. Persoonlijk word ik altijd erg agressief van hiphop en arrenbie en aanverwante muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
np Covenant - We Want Revolution
leuk mars liedje |
Heeft iemand hier trouwens tips van marsmuziek die Hitler gebruikte om via birthmark zijn Nazi-vader jodenhaat te starten?
Ik wil wel eens wat goede marsmuziek binnenhalen om inderdaad op te zetten tijdens hete, stomende, harde sex :D |
:confused:
|
Citaat:
Grenadiersmars? Lied Der Panzertruppen? Wagner? |
:(
ik dacht dat het over die planeet ging :confused: |
The Mars Volta is goed.....
:rolleyes: |
Citaat:
rukker. |
Citaat:
Voor mij is marsmuziek nog steeds LeadBelly want die hoorde je tijdens die mars reclame. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |