![]() |
sigi's rollen
Hello people,
Ik rook af en toe eens met vrienden maar ben het beu om m'n geld aan pakjes te hangen... Als ik zelf wil rollen,zitten de vloeitjes dan in et zakje tabak of moet je dat apart kopen? Hoeveel kost zo'n zakje tabak en die vloeitjes? En hoe rol je goed een sigi? Eerst gewoon tabak in et vloeitje leggen en dan de onderkant samen rollen? Tell me please... ;) Greets P.s. Ben 15, krijg je dat dan mee in de winkels? Denk van nie... |
ok, jij bent stom..
|
hoezo zielig
|
:rolleyes:
|
Waarom zulke negatieve reacties?
Je moet het toch ooit een keer leren, IMHO Topicstarter: Loop eens een betere tabakswinkel binnen. Die willen je vast wel helpen. |
ik wil geen moraal ridder zijn ofzow maar:
Je bent 15! Hoe langer je rookt hoe moeilijker het is om te stoppen dus tip STOP Maja zoals ik al zei je bent 15 en je zal waarschijnlijk tog niet naar dit advies luisteren dus hier wat tips (ik rook niet btw) Volgens mij als je shag koopt krijg je er een pakje vloei bij. Shaggies rollen is iets wat je gewoon moet leren door het te doen. Trouwens als het aan het begin niet wil lukken. Draai het vloeitje gewoon om een potlood (pen) vul 'm daarna. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Oid. |
Bedankt guys,
zal eens proberen... Btw: Vind et toch zielig van sommige die dan zeggen:"Oe zielig". Is gewoon eens vragen,beter om de week eens een sigi met vrienden roken dan je bezuipen of verslaafd zijn é... (Thx Wasp) |
zielig? er zijn hier zoveel blowende koters van rond de 15, toch?
|
hahahaha, leer eerst maar jezelf aftrekken
|
Citaat:
btw Gimli...goed dat je t vraagt... die 'zielige' antwoorden kome gewoon omdat je een uitzondering bent en de meeste mense toch wel wete hoe je moet draaien...maar jij blijkbaar niet.. bter vragen dan maar een btje aanprutsen dont worry.. :) heeft wel weer genoeg psychologe gespeelt :p |
Citaat:
|
koop pakje shag, vraag vloei erbij, spijbel een paar daagjes en leer rollen, haal zakje wiet, draai dikke joint, en dan kun je kick doen bij je maatje :D
en by the way, ik weet niet of der echt een manier van rollen is van shag, je leert het gewoon na een tijdje.. |
Merci,
Zal lekker oefenen,"shag" is dat een mooi woordje voor tabak? :confused: Ok,thx kind greets |
Citaat:
shag is die zooi uit een pakje (ook tabak) |
Citaat:
Tabak is gewoon, ja, tabak... maar als je het in een pakje koopt heet het ineens shag, weet ook niet waarom. |
Citaat:
IK MAG JE OOK |
ow:P
|
Ik ben shaggies gaan draaien toen ik 15 was ook.. vrienden van me rookten shag en ik vond t veel goedkoper.. Nu heb ik af en toe shag en af en toe sigaretten.. shag meestal drum halfzwaar (met rizla rood) maar eigenlijk rook ik alles :D
Nu we het er zo over hebben.. ik ga even roken.. :D |
Ok,
Zeg eens,wat vinden jullie de lekkerste shag? Drum?Licht of zwaar? Dat wordt lekker,ga er zaterdag eens achter. Btw:Julie daar in Nederland hebben geluk voor weed te krijgen, hier in België is et illegaal en moeilijker te verkrijgen :mad: ... Greets |
Citaat:
En is het in belgie zo moeilijk om wiet te krijgen? Als het illegaal is, zal het net zo makkelijk te krijgen zijn als de hollandse 'harddrugs'. |
wiet is gemakkelijk te vinden. Paddo's en dergelijke al pak moeilijker
|
Is het Belgam 20 of Belga 20?
Dit was de laatste keer dat ik daarover zaag... gREETs |
Niemand?
Moet bijna stoppen? Please,nog even antwoorden.... 1111 greetz :D |
Ja mannen,
Vanmiddag achter shag geweest, Gold Virginia en King Size vloeitjes ! Dat was lekker,opeens komen er daar 2 mannen afgelopen en vragen of we weed willlen,we moesten meegaan naar de dealer,mooi nee gezegt,vertrouwde et nie echt... Maar een gouden tip,wil je zoete tabak,pak dan Gold Virginia! gREETs |
Citaat:
Maar goed, probeer es Van Nelle Halfzwaar, met Mascotte Speciaal Vloei (y) (rook ik altijd) |
Nope,die da'k nu eb is de beste ter wereld(tabak)!
Lekker zoet trouwens... gREETs |
Citaat:
|
Citaat:
@ Darkcat: You're right, it doesn't make sense (at ALL) :P Maar het boeit mij eigenlijk geen drol wat voor vloei ik heb, als het maar geen rijstevloei zoals rizla blauw of zo is. dat draait echt klote! Mascotte speciaal staat gewooon heel :cool: want het is "speciaal" :p |
Wow,stoer!
Ten eerste heb ik wel al veel shag gerookt,maar dan met vrienden,zelf had ik et nog nooit gekocht of gerold! En in vergelijking met Belgam 20 of Drum vind ik deze echt veel beter... En hou dus in et vervolg je grote bek... gREETs |
Lief blijven tegen elkaar.
|
Citaat:
gREETs |
Citaat:
|
Je praat er echt over alsof je het over supergoeie wiet hebt.
Donnie Darko: "good shit huh?" "shut up, it's just a cigarette" Ik bedoel maar, het is maar shag.. Maaruhm, drum halfzwaar is het beste... |
Citaat:
*eens* |
rook gewoon niet?
ik bedoel, dat is goedkoper, beter voor je lief en van het geld dat je niet aan roken uit geeft kan je bv aan wiet uitgeven :P Ik rook niet, alleen maar wiet :) |
Hello,
Ik zou echt wel liever weed roken,maar hier in België geraak je niet zo gemakkelijk aan betrouwbare,pure weed... Ben op zoek naar iemand die weed(puur en betrouwbaar)levert. Hoe kan je trouwens zien dat de weed puur is en dat er niks toegevoegt is? gREETs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Flauwe reactie mood,dat is nu eenmaal jouw nivau é...trut!
Bedankt Junkie voor je tips, gREETs |
Citaat:
|
Mensjes wel allemaal een beetje aardig doen hoor :rolleyes: we zijn toch allemaal happy vriendelijke stoners (ikkuh wel igg)
anyway waarmee kan wiet dan gemixed zijn? Ik bedoel wiet is toch gewoon wiet. Kijk ik kan me voorstellen dat je kut wiet krijgt en dat ze je zo naaien. Maar ik kan me niet voorstellen dat je wiet krijgt die is mixed met coke ofzow :confused: ? (dan heb je volgens mij de dealer genaait :D ) |
je kan beter roken dan blowen is mijn ervaring, ik blow nu al een maand niet meer, ik rook nog wel en ik voel me een stuk beter.
|
jaja,da bedoel ik ook nie.
bedoel,ze doen er dan 90% tabak in en 10% weed,dan noem ik da nie echt puur(joints dus). |
Citaat:
|
Citaat:
dan rook ik liever elke pauze 2 peuken, een stuk "ongezonder", maar het leven gaat er wel op vooruit ofzoiets :D |
Citaat:
Dan is het waarschijnlijk ook niet eens "ongezonder", tenzij je heel veel pauzes neemt natuurlijk :D |
maar, als je nou niet rookt en puur gaat blowen, is dat gezonder :) (voor je lichaam dan (y))
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |