![]() |
Guhl living colors uitwasbaar??
Ik heb m'n haar een aantal dagen geleden gekleurd met een kleurspoeling. Eerst de kleur warmroodbruin en daarna een tint donkerder. Het is alleen niet zo geworden als ik wilde. De kleuring is een beetje rood uitgeslagen. De kleuring zou er eigenlijk na 6-8 keer wassen uitzijn. Nu zegt een vriend van mij dat het heel goed zou kunnen dat het veel langer duurt voordat het eruit gaat. En dat je altijd blijft zien dat je het gekleurd hebt (totdat het uitggegroeid is). Weet iemand of dit waar is? Of heeft iemand een ervaring met deze kleuring (Guhl living colors)? Alvast bedankt
|
wat voor een haarkleur heb je van jezelf?
Want op blon/licht haar blijft het altijd iets langer zitten dan donker haar, ik heb het zelf ook gebruikt, na zo'n 10x wassen was het er wel uit. maar als je er 2 over elkaar hebt gedaan kan het nog wel iets langer duren.... |
Citaat:
|
als je het er snel uit wilt hebben; Anti roosshampoo.
|
Citaat:
Dus.... Blond haat verven is altijd riskanter dan donker haar :| |
Citaat:
|
als ik het goed begrijp heb je het dus twee keer over elkaar gekleurd? dan heb je kans dat het helemaal moet uitgroeien en dat je er inderdaad altijd wat van blijft zien, maar dat het wel lichter wordt (ervaring :D )
|
Citaat:
|
Het blijft voorlopig nog wel ff zitten...
Ik heb donkerrood een keer voor de fun erin gedaan, voor een schoolfeest. Dat kreeg ik dus ook niet eruit binnen 2 weken... :( Na een kapperbeurt knippen zag je het bijna niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook blond haar en heb er een keer zwart achtig iets in gegooid dat er na 8 keer wassen uit zou zijn, nou mooi niet, ja het zwart was er wel uit, maar de groene gloed ging niet meer weg. Bah.
|
Best wel raar eigenlijk, uit ervaring halveer (op z'n minst) ik altijd het aantal wasbeurten, ze zeggen altijd dat het er 6-8 wasbeurten in blijft zitten, maar dan hecht het bij mij vaak helemaal niet, Of het is er na 1/2 beurten al uit..
En ik ben nog blond ook :confused: :) |
Het ligt aan de hoeveelheid vanne .. sjit, ik kan ff niet op de naam komen, van een bepaalde stof die erin zit. Hoe meer er daarvan inzit, hoe langer het blijft zitten.
Ik heb mijn haar ook een keer "gespoeld" en dat is er na een jaar nog steeds niet uitgegroeid. Beetje jammer. Ik begin er daarom ook echt niet meer aan. En bovendien vertelde de kapper dat er van spoeling ook altijd resten in de pigmenten van je haar blijven zitten. |
ik zou er ff mee naar de kapper gaan. Misschien kunnen zij een advies geven.
Het is trouwens wel duur om je haar bij de kapper te laten verven. Voor een spoeling (die er na een paar weken uit gaat) betaal je (als je lang haar hebt) ongeveer 28 euro |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |