![]() |
40 grit & nothingface
Bij afwezigheid van Machine Head (op het moment), komen er nu toch 2 goede cd's aan:
Nothingface - Skeletons 40 Grit - nothing to remember Allebei in de machine head stijl, alleen iets toegankelijker. 40 Grit brengt zijn 2e cd uit, in 2000 verscheen het goede 'heads' waarop ze machine head uitstekend kloonden. Nu zijn ze toegankelijker geworden, maar wel heerlijk wegluisterend Downtips: nothing to remember serenity reigns only human en (niet op het album) heard it before (supernummer!) Nothingface, komt alweer met zijn 4e album en zijn eigenlijk met elk album toegankelijker geworden. De voorganger was nog wel vrij agressief (violence), nu ligt de nadruk toch wel iets meer op de melodie. DOwntips: Patricide Beneath i wish I was a communist Incardanine |
tsk, je loopt achter man.
|
ken eigenlijk alleen het album An Audio Guide to Violence van Nothingface
al tijdje niet meer geluisterd, is fijn album wel... |
Citaat:
Ik kan die bands al jaren kennen maar nu pas posten? Die promo's circuleren nu pas 2 weken (en van nothingface een week) op het i-net. is dat al achterlopen? |
Citaat:
ik heb trouwens zwaar behoefte aan een nieuwe MH cd. |
Citaat:
Ja ik wil ook een nieuwe MH. Laat ze trouwens eens een x een stabiele line up houden :P |
Citaat:
|
Machine Head is altijd (y)
|
Citaat:
Die had niet zoveel sterke nummers en na een paar x luisteren verdween hij bij mij in de kast (superlelijk digipack trouwens, superlelijke naam ook) en tekstueel is hij er ook niet echt op vooruitgegaan |
Citaat:
alles wat MH daarna gemaakt heeft is door mij in de tweedehandszaak gegooid |
Citaat:
maar Burn My Eyes en The More Things Change blijven duchtig (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |