![]() |
Tepel piercing
Ik heb een tepel piercing, vinden meisjes dat nou aantrekkelijk? of sexy?
ik weet dat mijn vriendinntjuh er erg veel lol mee kan hebben :D :rolleyes: |
Ja, en je raakt nooit meer je sleutelbos kwijt he.
|
vind een tongpiercign bij mannen veel lekkerder
maar tepelpiercing is idd ook wel geil |
Citaat:
|
hmmm ik heb es een jongen gezien met een navelpiercing... heel sexy :o
|
een tattooooo vind ikke veel toffer en schoner
|
Citaat:
vind het wel sexy als je een mooi lichaam hebt :cool: |
Citaat:
en ja tepelpiercings zijn dus wel best geil xxxxxxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
dus ik moet nu een navelpiecing gaan laten schieten? :(
|
Citaat:
<EDIT> Ik kom net uit je fotoboek zetten... jij bent sportief zo te zien, dus... hoe is het met je buikje? :P |
Citaat:
het is precies dat je homo bent niet dat ik er iets op tegen heb maar het staat gewoon niet sorry mijn mening laat liever een tongpiercing steken veel geiler en het meisje meer genot :D |
een tongpiercing vind ik dan weer niks, je hebt er altijd last van, bah
slecht idee(n) |
Jah bij mannen kan het wel mooi staan jah, post eens een foto ;) Maarem, over het algemeen vind ik het geiler staan bij vrouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind dat het niets is als je het gewoon bent voel je het niet meer maar ja ieder zijn mening |
Citaat:
|
vriendin van mij heeft er een gehad maar die was er snel weer uit, ze vond het lastig
|
heeft ze die lang gehad waarschijnlijk niet als je er niet tegen kunt ja dan is het lastig ik vind het meer leuk en dan hoef ik niet altijd een snoepje te hebben ofzo heb namelijk al een bolleke in mijn mond
ik vind het echt leuk speel er ook altijd mee |
Ik zou het niet mooi vinden.
|
hmm ik wil wil zelf ook wel een piercing in me tepel :), maarja het is wel heel sweety als een jongen een tongpiercing heeft ja
tepelpiercing heb ik ook weleens gezien bij een jongen tijdens het uitgaan, maar hij had een een string aan en stelde zich voor als: hey ik ben michiel en ik ben homo, dan weet je het alvast!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je wilt zien of een navelpiercin mij zou staan?
|
Citaat:
|
het liefst gespierd natuurlijk
|
|
is DAT alles ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
anders laat jij ook eens wat van je zelf zien :p |
hmmz moet je nog ff w88 tot ik me nieuwe pc weer op orde heb :)
|
Kzou der nie aan durven komen en durf denk ik ook nie op hem te gaan liggen ofzow.
|
Citaat:
|
Hmz.. nee, bij een man vink het niks..
Bij een vrouw vind ik het soms mooi, maar ook niet altijd.. Kvind bij mannen eigenlijk alleen piercings in het gezicht mooi (met name lip) |
Citaat:
Citaat:
|
Valt onder de hoofdregel: piercings zijn nooit opwindend, hooguit neutraal, maar eigenlijk in vrijwel alle gevallen een afknapper.
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: |
tepelpiercing bij een mooie man is wel sexy hoor.. :o
|
Ik vind tepelpiercings niet sexy... lijkt me echt niks... ten eerste ziet het er eng uit, ten tweede wordt het toch koud in de winter, dat metaal (want dat worden oorbellen ook), ten derde kun je dan helemaal niet lekker je hoofd tegen z'n borst leggen want dan zit daar zo'n hard dingetje, ten vierde kun je om diezelfde reden dan niet meer je handen warmen door ze over hem heen en weer te wrijven, ten vijfde hou ik niet zo van piercings in het algemeen, ten zesde vind ik dat een tepelpiercing iemands uiterlijk te veel 'breekt' (zoiets als een bril of veel make-up).
Liesemies, de komma-toets zit rechtsonderaan op het toetsenbord, als je alleen het grootste gedeelte van de groep toetsen neemt dan is het de vierde van rechts op de onderste rij. *is nog geen 18 maar heeft Qimms post stiekum toch gelezen en is nu helemaal geschokt dat niet iedereen dezelfde mening heeft als nare man* en dat terwijl-ie dit keer zo'n goede mening had:) |
Citaat:
|
beter zoeken dan..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb 2 tongpiercings en ik heb nergens last van... ja van die mensen die vragen: Deed het pijnnnnn?? daar heb ik last van maar van me piercings niet hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 tongpiercings :eek: nog nooit gezien, ik wil der 1tje, vink wel genoeg en die tepelpiercing moet ook natuurlijk!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |