![]() |
ongesteld en dan?
hallo allemaal
misschien komt het heel dom over :o maar hoe zit het precies als je ongesteld bent en je wilt gevingerd worden of je wilt met iemand naar bed?? heeft iemand daar voor mij een antwoord op?? |
Je kan het opzich gewoon doen, ik zou er alleen een handdoek onderleggen. En als je het vies vindt kan je een condoom gebruiken (als je allebei geen soa's hebt)..
En daarna lekker douchen:) |
ik vind het eigenllijk zelf meer genant, mijn vriend vind het niet zo erg eigenlijk!
|
Wij doen het vaak juist als ik net ongesteld ben, dan zet het tenminste lekker door. Ik heb ook bijzonder veel zin dan.
Doe het alleen niet te lang, want het bloed gaat stollen en dan gaat het plakken. |
en hoe doe je dat dan allemaal qua kleding en waar? en wat gebruik je? dat soort dingen... want komt er dan niet allemaal bloed mee....?
|
Als je nog in de fase zit dat het allemaal stiekem op een bankje in het park moet, dan raad ik het niet aan. Er is wat vlekgevaar.
In bed leg je er een handdoek onder. En zoveel bloed komt er nou ook weer niet mee. Bloed komt in etappes. Dus soms een uur niets. |
Dan is er niets anders. Alleen wat bloed aan de handen/mond/penis. :D :D
|
nou kweenie hoor! mijn vriend vindt het niezzo erg, maar ik voel me meestal niet in de mood :(
|
Citaat:
|
Mja, mij lijkt het ook ranzig enzo... maar ik bloed dan ook veel.
|
Doen. Alleen je heel erg bloed is het misschien een afrader.
|
we hebben wel sex uiteraard, ik bloed zelf niet zo erg, maar meestal doet ie dan maar niet aan oraal, verder gaat het wel hoor :)
|
Je hoort wel eens dit:
Een echte schipper vaart ook door de rode zee... Maar persoonlijk... jakkes* *mild uitgedrukt |
hmm niet echt zo leuk, genant eigenlijk
(of je moet t onder de douche doen ;) ) als ik ongesteld ben laat ik gewoon lekker mn rug masseren ofzo, komt dat er ook een keertje van :D |
Je kan gewoon blijven vrijen, waarom zou je het niet doen?? Handdoekje onder de poep, en hop!
|
ik gebruik tampons, dus je merkt er niks van met vingeren hoor
en met neuken doe je voordat je begint tampon eruit en hupla, als je klaar bent schoonmaken en een nieuwe |
't Schijnt voor meisjes die last hebben van hun menstruatie wel prettig te zijn, omdat een orgasme dan extra fijn is. Mijn vriendin heeft altijd extra veel zin, als ze ongesteld is, maar van mij hoeft het niet zo. 't Klinkt misschien naief, maar ik hoef er geen bloed bij.
|
Citaat:
Inderdaad is het orgasme heftiger dan wanneer je niet ongesteld bent, dat komt door de betere doorbloeding. Dat pak je je vriendinnetje dan dus wel mooi af he. |
Citaat:
|
Dan ga ik hem toch lekker verwennen? Dat vind ik persoonlijk veeel leuker... :o (haha.. lekker beetje macht :P ;) :D )
zoals zaterdag... naja, ik zal je de details bespare :P |
Mijn vriend en ik doen het wel gewoon als ik ongesteld ben, hebben er allebei geen problemen mee. Als jullie daarna gewoon onder de douche stappen is er niks aan de hand. Wel heb ik de dag voor en de eerste (en soms tweede) dag erg buikpijn waardoor ik meestal niet zo'n zin hebt, alhoewel een orgasme inderdaad kan helpen :)
|
ik kan me voorstellen dat je het genant vind, maar de enige manier om daar over heen te komen is het een keertje uitproberen en zien dat het wel meevalt...
eventueel kun je er condooms/beflapjes/doktershandschoenen bij gebruiken... (wel doktershandschoenen en geen slagershandschoenen of keukenhandschoenen, want dan voelt je vriend niet meer wat-ie doet) |
De eerste paar dagen van de ongesteldheid lijken me niet echt geschikt voor sex (in bad dan weer wel). Daarna gaat het wel, met een hganddoek eronder. Beffen kan wel gewoon, als het meisje direct na het douchen een tampon in heeft gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan meteen een keukenschort voor tegen AL dat rondspattende bloed. *ziet het al voor zich* * ligt te gieren van het lachen* |
nou mij lijkt het niet echt wat, maar nou moet ik zeggen dat ik als ik ongesteld ben niet veel zin in heb. Komt omdat ik altijd buikpijn/rugpijn heb :rolleyes: . Maar het lijkt me ook lekker genant... Nee is niets voor mij...
|
Wij doen gewoon wat we anders ook doen, we hebben allebei geen complexen op dat vlak. En een tampon kan ook al veel doen.
|
ja maar ik gebruik altijd maandverband en zou eigenlijk wel tampons willen gebruiken, maar weet niet zo goed hoe of wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en om de hoeveel uur verwissel je zoiets? en wat is het grote voordeel ervan?
|
Citaat:
Voordelen: je kijkt niet tegen een matrasje bloed aan als je naar de wc moet, je kan er mee sporten (ook zwemmen!!!), ik voel maandverband altijd zitten, tampons voel je niet, tampons kunnen zich niet bij draaien zodat je met je schaamhaar aan de onderkant blijft pakken :D Nadelen:... uhm het inbrengen is wat lastig in het begin en het is wat meer werk dan maandverbandje verwisselen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meisje 1: "Ik vraag voor mijn verjaardag een tampon." Meisje 2: "Wat is dat nou weer?" Meisje 1: "Dat weet ik niet, maar je kunt er mee paardrijden, tennissen en zwemmen." :D |
Meenste meisjes vinden dat minder.
Ik denk dat meeste jongens er niet zo'n probleem van maken. |
Citaat:
|
en wat is precies het lekkerste als je seks hebt? tenminste wat vinden jullie het lekkerste?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
als je vriend het niet erg vind een beetje bloed is er geen probleem tip: gebruik wel een handdoekje ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben de mama hier.(Van twee poezen, welteverstaan.) Mijn vriend weet niet eens hoe de wasmachine werkt. |
dann wordt het tijd dat hij eens zijn handen uit de mouwen gaat steken! :o
|
Citaat:
*denkt* Ik kan wel een wasje draaien met de wasmachine… Alleen doe ik het niet erg vaak… *klapt voor mama* Maar ja... on-topic: *nog steeds rillingen door m'n lijf* ACK! |
Citaat:
|
Citaat:
misschien betere vergelijking: van een stuk vlees voel je ook nog wel een beetje hoe 't in elkaar zit |
als je ongesteld ben gewoon lekker sex hebben is toch lekker !!!
beetje bloed is niet erg!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |