Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [tekening] Futuristic iets.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=396099)

\/ince 03-03-2003 19:39

[tekening] Futuristic iets..

Kreeg voor school een opdracht van een fantasy tekening.. hier is de schets, wou iets met wat good guys/bad guys doen.. voor 't eerst dat ik op a3 teken :)
Tot nu toe 't langst mee bezig geweest van al m'n werk grmbl..

morgen word ie ge-inkt.. ga maar van een paar dagen uit, daar gaat flink tijd in zitten.. maargoed, hope ya like it!

http://members.lycos.nl/vincentbissc...nup%20comp.jpg

[trm] 03-03-2003 19:43

Hoewel ik deze stijl overhet algemeen niet zo kan waarderen, ben ik erg onder de indruk. Geweldig veel te zien, helder getekend, technisch ziet het er goed uit (voorzover ik dat kan beoordelen).

Ik snap alleen niet hoe het hoofd van die man links zit - die band om zijn nek zit heel hoog, dat stuk onder je oor zit direct aan je nek vast en daar past geen ketting om.

Thomas 03-03-2003 19:45

Ik vind het echt helemaal te gek. Hoe lang heb je erover gedaan?

\/ince 03-03-2003 19:48

TRM: THNX! serieus.. ik zie het nu ook en ga 't gelijk veranderen... als je op a3 werkt zie je heel veel dingen over 't hoofd, vooral zulke dingen.. zo zag ik ook al dat 't hoofd een stuk te groot is voor da lichaam.. thnx! ik ga 't aanpassen :)

Wawl: glad ya like it, zit er nu al zo'n 3 uur aan te krabbelen, probable nog meer..

GRRR 03-03-2003 19:51

wow vet erg :D (y) (y)

Wim Wok 03-03-2003 20:16

dude, is gewoon echt niet leuk meer, ik zou echt geen commentaar weten, wederom te doop...echt respect...hoe de fuck doe je dat man? (y)

\/ince 03-03-2003 20:20

hehehe thnx man :) leuk om te horen... en sjah.. met potlood :)

Stoetel 03-03-2003 20:21

Damn, hij is weer zeer zeer cool!! Ik ben gewoon een fan van je stijl! Kortom geweldig!

scala 03-03-2003 20:29

Wauw:) geweldig getekend, die figuren, de gebouwen en vooral die ketting (y) echt heel vet:)

E=MC˛ 03-03-2003 21:23

(y) ik vind em ech geweldig vet, ik probeer ook altijd die cartoony characters te maken maar ik stink er in....good job! (y)

Bikinie-meisje 03-03-2003 21:30

very nice (y)

Freyja 03-03-2003 21:31

Heb jij zo'n blauwe weggumbare tekenpen? :eek: Waar koop je die?

RockRoach 03-03-2003 21:56

F*cking brilliant...for a scetch....It has major potential

Ninnoc 03-03-2003 22:20

:eek: okay, het komt niet zo vaak voor dat ik echt onder de indruk ben van tekeningen hier maar ik ben het nu echt. Ik vind t prachtig en dat komt niet vaak voor bij deze stijl :eek: ga zo door!

En als je leraar je beneden een 9 geeft mag je m van mij schoppen.

Ninnoc 03-03-2003 22:23

oh toch ietsepietse kleine commentaartje, die dingen die op vogels lijken (niet zeker of dat het ook zijn, maar ga er wel van uit) vind ik wat minder, ze zitten op zich op de goede plaats ed maar ik vind het niet zo mooi bij de rest van de voorstelling, vogels, hmm, vind ik niet in plaatje passen. Ik heb absoluut geen verstand van deze stijl ofzo dus misschien vind je dit grote onzin maar vind ik als leek gewoon.

p-chez 03-03-2003 22:24

Wederom briljant :)

Maar misschien moet je het futurisme nog iets duidelijker laten blijken. Met wat technologische snufjes hier en daar (op de hoofden bijv., rare comm-devices ofzo).

Queen Klazina Wok 03-03-2003 23:42

jezus wat ontzettend vet... *stil*

OriginalMisfit 04-03-2003 01:29

ik zou veel geven om zo te kunnen tekenen , gruwelijk!

\/ince 04-03-2003 15:10

woei thnx guys!

Morgan: ik heb van die blauwe vulpotloodjes ja, neem aan dat je die bedoelt.. ze zijn alleen niet/nauwelijks weg te gummen :( maar wel fijn! breken alleen snel

P-chez: 't moet inderdaad wat meer futurisme uitstralen, ik ga zowieso die gebouwen totaal anders doen wat futuristischer inderdaad..

Ninnoc: thnx! en die vogeltjes waren meer voor de opvulling :P die worden vervangen door wat vliegtuig/hoover achtige shit..

Freyja 04-03-2003 16:46

Citaat:

Wishmaster schreef:
woei thnx guys!

Morgan: ik heb van die blauwe vulpotloodjes ja, neem aan dat je die bedoelt.. ze zijn alleen niet/nauwelijks weg te gummen :( maar wel fijn! breken alleen snel

Hm, ik weet niet zeker of dat de potloden zijn die ik bedoel... in animatie heb je blauwe die wel weggumbaar zijn en ook wegvallen bij het scannen... die zoek ik eigenlijk. :\

Overigens erg coole tekening ;)

\/ince 04-03-2003 16:50

dat zijn deze meid ;) vallen weg bij 't kopieren ofzo.. anders hak ze niet kenne scanne ;) ik kan ze gewoon op school kopen kwam ik van de week achter(grafisch L Utrecht..), maar ik had ze bij een goeie tekenwinkel gehaald.. zijn in principe niet moeilijk te vinden :) tekend lekker hoor, maar weg gummen is haast onmogelijk helaas..

Freyja 04-03-2003 16:56

Citaat:

Wishmaster schreef:
dat zijn deze meid ;) vallen weg bij 't kopieren ofzo.. anders hak ze niet kenne scanne ;) ik kan ze gewoon op school kopen kwam ik van de week achter(grafisch L Utrecht..), maar ik had ze bij een goeie tekenwinkel gehaald.. zijn in principe niet moeilijk te vinden :) tekend lekker hoor, maar weg gummen is haast onmogelijk helaas..
Hm... misschien dat ze met een speciaal scanprogramma wegvallen ofzo, want anders snap ik niet echt wat het nut ervan is :D

E=MC˛ 04-03-2003 18:20

Wat ik me nou afvraag, wishmaster...waar begin je nou als je zon volle tekening maakt?

sTom 04-03-2003 19:15

Ik vind hem heel erg strak (y) . Ik ben benieuwd hoe ie er uitziet als ie helemaal geinkt en ingekleurt is.

empyrian 04-03-2003 20:00

wikid :D doet me denken aan het werk van een lid van mn artgroup..die kerel is ook vet goed :)

http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/martegod if you're interested.

\/ince 04-03-2003 20:39

Citaat:

empyrian schreef:
wikid :D doet me denken aan het werk van een lid van mn artgroup..die kerel is ook vet goed :)

http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/martegod if you're interested.

thnx! maar ik ken je site niet opkomen?? :(

eXo 05-03-2003 00:47

Site werkt idd niet.

Ontopic: Tres dope!

ShootingStar 05-03-2003 04:53

*zucht* van bewondering.. (y) (y) (y) (y) (y)

\/ince 05-03-2003 09:21

Citaat:

E=MC˛ schreef:
Wat ik me nou afvraag, wishmaster...waar begin je nou als je zon volle tekening maakt?
Dat vraag ik mezelf ook vaak af :P

Bij deze begon ik eerst met een zooi schetsen van wie waar, hoe en wat.. thema en shit... toen ben maat begonnen met die springende dude en dat hoofd er linksonder.. toen die ketting, en dat meisje ervoor... later die kerel met dat zwaard ge-add, 't leger, de robot en die gebouwen...

\/ince 07-03-2003 20:54

*kick* morgen istie klaar!!

Morgen open dag Grafisch Lyceum Utrecht, dan zit ik in 't lokaal deze tekening te finishen, dus komt dat zien :D word een toffe dag, toffe school, think 'bout it, morgen dus de geinkte versie eindelijk klaar..

siegjeuh 09-03-2003 14:20

wow, zou je de uiteindelijke tekening oowk dr op kunne zetten? khou dr ook nie van normaal, maar hijs echt cool!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.