![]() |
vraag
hallo
ik heb een vraag: Kan je aids krijgen als je eigen sperma op/in je eigen bloed komt? Het is voor een project maar op internet kan ik het nergens vinden. alvast bedankt. |
vage vraag
Um; nee. Aids krijg je niet omdat er sperma in je bloed komt; en aids kan je alleen maar krijgen van externe bronnen. Zoals van iemand anders; van bloed of sperma dat niet van jezelf is. |
Sperma in je bloed?
.. Dat geeft wel een nieuwe dimensie aan bloedgeil :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.. *gooit er nog een bak ijsblokjes bij* :| |
Citaat:
|
Citaat:
*stuurt wel iemand anders langs ofzo* :p |
Citaat:
:D |
Sjonge je hebt domme vragen en domme vragen, maar dit.... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe wil je ooit sperma in je bloed krijgen?, in je handen snijden en dan aftrekken?. dan NOG word er geen sperma rechtstreeks je bloedbaan ingespoten, dan moet je wel een hele enge fetishist zijn
|
Citaat:
|
Als het AIDS-virus in je sperma zit, zit het ook al in je bloed..
|
ja nee ik lees de vraag en die slaat idd nergens op maar ja het was vroeg en moest nog meer overpennen.
k moest eigenlijk weten of je aids kon krijgen als sperma in iemand anders zijn bloed kwam . |
Citaat:
|
nee dat snap ik ook wel maar kijk hier boven toen was het nog vroeg en heb ik verkeerd overgeschreven
|
Citaat:
|
Citaat:
als jouw sperma in die van je vriendin ofzo komt kan jijzelf geen aids krijgen. denk ik :p |
k heb geen vriendin het was voor soort werkstuk
|
Citaat:
ik gaf maar een voorbeeld |
Je kunt alleen jezelf besmetten met AIDS als je al AIDS had... en dan maakt die besmetting toch niets meer uit:)
En als jouw sperma in het bloed van iemand anders komt, kun jij alleen AIDS krijgen als je daarna het sperma weer terugstopt in jezelf, wat ik erg knap zou vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |