Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Iron Maiden komt naar NL maar helaas is het weer een festival (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=396561)

Morridin 04-03-2003 11:29

Iron Maiden komt naar NL maar helaas is het weer een festival

http://www.ironmaiden.com/ironmaiden...ews_030303.asp

Ik baal best wel, want ik heb ze nog nooit live gezien. Ik heb überhaupt nog nooit een band live gezien. Het leek me dan ook tof als ik dit jaar er wel naartoe zou kunnen, maar ze spelen helaas op een festival.

En ik wil liever niet naar een festival aangezien dat vrij duur is, vaak meerdere dagen kan duren, er een hele zooi bands kunnen zijn die ik niks vindt, en het me veel te druk is. Plus dat ik dan in mijn eendje zou moeten(of Pholon moet zin hebben).

Daarom baal ik dus best wel.

FaceTheTruth 04-03-2003 11:33

ik heb ze 3x gezien, geweldige live shows! 2x met bruce op zang. ERG vette band, jeugdsentiment. en als ik de mogelijkheid heb kom ik gewoon weer

ja er gaan roddels over Ahoy, Graspop en een festival in gelredome ofzo (met fucking metallica)... dunno... ik heb geen zin om al die andere kutbands te kijken

Morridin 04-03-2003 12:01

MAY
Mon 26 France Toulouse Zenith
Tue 27 France Toulon Zenith
Sat 31 England Donington Park Download Festival

JUNE
Tue 3 Poland Katowice Spodek
Wed 4 Hungary Budapest Kisstadion
Fri 6 Germany Nurburgring Rock Am Ring
Sat 7 Germany Nurnburg Rock Im Park
Sun 8 Austria Vienna Stadthalle
Wed 11 Spain Barcelona Palau Sant Jordi
Thur 12 Spain Madrid Palacio Vistalegre
Fri 13 Spain San Sebastian Velodromo
Sun 15 Italy Imola Heineken Jammin' Festival
Tue 17 Croatia Zagreb Radnik Stadium
Thur 19 Czech Rep. Zlin Sportshall
Sat 21 Holland Bergum Waldrock Festival
Mon 23 Switzerland Fribourg Forum
Wed 25 France Paris Palais Omnisports Bercy
Fri 27 Denmark Roskilde Festival Orange stage
Sat 28 Sweden Stockholm Stadium
Mon 30 Finland Helsinki The Hartwall

JULY
Wed 2 Norway Oslo Spektrum
Thur 3 Norway Oslo Spektrum
Sat 5 Belgium Graspop Metal Meeting

Dit staat dus bij die link die ik meteen heb gepost :p

Nomen Nescio 04-03-2003 12:31

Citaat:

Morridin schreef:
Ik heb überhaupt nog nooit een band live gezien....
:eek:
hoe krijg je dat voor elkaar :confused:

suicidal eendje 04-03-2003 13:32

Citaat:

Morridin schreef:
http://www.ironmaiden.com/ironmaiden...ews_030303.asp

Ik baal best wel, want ik heb ze nog nooit live gezien. Ik heb überhaupt nog nooit een band live gezien. Het leek me dan ook tof als ik dit jaar er wel naartoe zou kunnen, maar ze spelen helaas op een festival.

En ik wil liever niet naar een festival aangezien dat vrij duur is, vaak meerdere dagen kan duren, er een hele zooi bands kunnen zijn die ik niks vindt, en het me veel te druk is. Plus dat ik dan in mijn eendje zou moeten(of Pholon moet zin hebben).

Daarom baal ik dus best wel.

ach.. het gaat ook vaak op een festival om de gezelligheid, en of het nou druk is of dat er ook bands komen die niet boeiend zijn heeft bij ons niet zoveel effect op de gezelligheid :)
en meerdere dagen is toch juist meerdere dagen het naar je zin hebben? of zie ik dat nou verkeerd.. :confused:

testement 04-03-2003 13:45

een festival is altijd een leuk begin :)

festivals heersen

ga gewoon naar wâldrock of graspop dan :)

Morridin 04-03-2003 14:20

Citaat:

Nomen Nescio schreef:
:eek:
hoe krijg je dat voor elkaar :confused:

SImpel, ik woon in Apeldoorn en had vroeger nooit zin om uit te zoeken welke treinen ik moest nemen om in bepaalde plaatsen te komen. Plus dat een concert tot een bepaalde tijd duurt en dat de treinen en de bussen hier in A´doorn tot een bepaalde tijd reiden.

Morridin 04-03-2003 14:22

Citaat:

suicidal eendje schreef:
ach.. het gaat ook vaak op een festival om de gezelligheid, en of het nou druk is of dat er ook bands komen die niet boeiend zijn heeft bij ons niet zoveel effect op de gezelligheid :)
en meerdere dagen is toch juist meerdere dagen het naar je zin hebben? of zie ik dat nou verkeerd.. :confused:

Tja, ben een beetje huiverig aangezien je vaak genoeg ziet dat er kleine vechtpartijen etc. zijn.

Ach, heel misschien dat ik dit jaar ga, als ik dan vrij van me werk kan krijgen ofzo.

Was een tijd geleden wel met een vriend van me van plan om naar Iced Earth te gaan, maar we hebben te lang gewachtmet bestellen :(

Master of Puppets 04-03-2003 14:41

Citaat:

Morridin schreef:

Was een tijd geleden wel met een vriend van me van plan om naar Iced Earth te gaan, maar we hebben te lang gewachtmet bestellen :(

als dat vorig jaar was heb je heel wat gemist :o

DeadNation 04-03-2003 14:44

Wat een retards bestaan er toch. Geen zin om uit te zoeken hoe je ergens met de trein komt.....

Nomen Nescio 04-03-2003 15:11

MMmm
Apeldoorn=Gigant=podium=bands.
zo moeilijk is het toch niet :confused: En dat zelfs zonder trein ;)

Morridin 04-03-2003 17:21

Hmm, ik ga liever naar een band waar ik wat van ken.

DaKonium 04-03-2003 19:09

maiden heerscht, OOK op festivals.

Snees 04-03-2003 19:12

Je kan van Maiden niet echt meer verwachten dat ze elk groot (en klein) podium van ons kikkerlandje afstormen om die gekke boeren te bereiken.

Taeke 04-03-2003 19:39

Ik ga nu zeker weten weer naar Graspop :D.

dr martens 05-03-2003 06:09

Citaat:

Morridin schreef:
Tja, ben een beetje huiverig aangezien je vaak genoeg ziet dat er kleine vechtpartijen etc. zijn.

Ach, heel misschien dat ik dit jaar ga, als ik dan vrij van me werk kan krijgen ofzo.

Op Graspop heb ik geen 1 vechtpartij gezien.... Aleen dronken metaldudes die hun lul liepen te showen aan een paar wijven :)

DaKonium 05-03-2003 08:35

Scream for me burgum!

blacky 05-03-2003 12:48

Ik ga maiden dit jaar lekker zien op waldrock en graspop en het boeit me geen kont dat het op een festival is...festivals heerschen en dan alleen al om de sfeer en oh ja...maiden komt dus op waldrock en dat is een festival van een dag.....dussuh je kan er best heen..wordt wel flink sparen, maar maiden heerst en ik heb er nu alvast zin in. Nou laterz he allemaal..kuzzz Natalie

HK66666 05-03-2003 14:04

Mwah, waldrock is 40 euro... maiden live in een zaal zal ook wel rond de 20 a 30 euro zijn dus dat valt wel mee. Bovendien komt op waldrock ook stratovarius (wat je als power metal fan vast ook wel waardeerd)
maaruh :eek: nog nooit naar en concert.. Ik zou gek worden :)

testement 05-03-2003 14:15

Citaat:

HK66666 schreef:
Mwah, waldrock is 40 euro... maiden live in een zaal zal ook wel rond de 20 a 30 euro zijn dus dat valt wel mee. Bovendien komt op waldrock ook stratovarius (wat je als power metal fan vast ook wel waardeerd)

eh strato 2 keer dit jaar :) :)

Morridin 05-03-2003 14:35

Citaat:

HK66666 schreef:
Ben ik ook
http://smilies.crowd9.com/contrib/icw/020.gif

PS, okey, 2 concerten van een muziekschool bijgewoond. waren dan wel niet al te goed en de muziek die ze speelden was niks, maar okey :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.