![]() |
Geld verdienen via internet.
Hey,
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het surfen op sites die jou geld beloven door advertenties te lezen en e-mails te ontvangen. Het klinkt heel leuk maar ik vraag me af of het ook daadwerkelijk werkt? zijn hier mensen die er ervaring mee hebben? zo ja dan zou ik graag willen horen wat jou ervaringen hiermee zijn en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom. Alvast bedankt. |
Het werkt, maar langzaam. Wil je echt wat verdienen moet je bij superveel tegelijk aanmelden, alleen dat is weer zo erg veel werk (en spam).
Kijk anders hier eens: www.twlcash.tk Hier kun je via een stappenplan een eigen site maken (die er ook zo uit ziet) en zo op deze manier heel veel leden onder je te krijgen. Als je dit doet, in lagen werken heet dat, dan verdien jij op wat hun verdienen. Klinkt wel goed, tis ff werk en dan moet je maar zien! |
Het werkt niet (meer). Je kunt wel wát verdienen, maar je moet er veel werk insteken en je uurloon is uiteindelijk waarschijnlijk lager dan wanneer je vakken gaat vullen. Toen het net nieuw was, kon je makkelijk mensen werven e.d., maar nu lukt dat niet meer.
Probeer op een andere manier geld te verdienen via internet. Is natuurlijk ook niet zo makkelijk, maar áls het lukt, kun je makkelijk veel geld verdienen. |
bij het bedrijf intomart. Kun je via internet meedoen aan marktonderzoeken en het geld wat je daarmee verdient kun je om laten zetten in VVV-bonnen, het gaat niet echt snel, maar ik heb nu in 2-3 maanden toch 13 euro bij elkaar verdient.
|
das niet snel nee :D
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |