![]() |
John Doe
Wie gaat het vanavond kijken?
Yorin om 20.30 (wel tegelijk met Everwood ;)) Het lijkt mij een slap aftreksel van the Bourne Identity, tenminste, zo kwam het voorstukje op mij over.. Wat denken jullie ervan? |
ik ga kijken
ik heb gen idee of het leuk is maar van kijken ga je niet dood ;) |
Citaat:
|
The Bourne Identity is toch een "slap aftreksel" van John Doe? Of bedoel je gewoon dat The Bourne Identity je beter lijkt :) ?
TBI vonk cool, maar kheb geen zin om John Doe te kijken :P. Kmoet wiskunde en economie maken :| |
kheb lekker frijijijijijij!!! :p dus hoef geen huiswerk te maken...
|
hm dilemma..
video (y) |
lijkt wel op een ripoff van de strip "13"
misschien ook niet |
Leek me wel een leuk stuk.
Kga het zekerweten kijken vanavond. Goed dat ik het hier lees trouwens, dacht echt dat het morgen zou zijn.... |
Citaat:
Maja, het is maar een gedachte :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 't gekeken, maar 't heeft niet echt indruk gemaakt. Die serie die op donderdag kwam over een politioe agent die Ryan hete was wel leuk, maar dat heeft hier verder niks mee te maken.
|
Ik vond de serie rulen.
Heeft wel wat weg van Early Edition. Superheld die mensen red zonder echt superkrachten te hebben.. Cool |
The Bourne Identity, gebasseerd op de boeken van Robert Ludlum, is bij voorbaat een TVfilm uit 1988. pas in 2002 wer de remake gemaakt met Matt Damon.
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
kut titel, misleidend
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat maakt dat inleidende stukje dan uit? |
THE X - FILES waren altijd erg kicke maar dan wel in de jaren 98 / 99 want nu vind ik ze best wel anders
|
Best een leuke serie, deed me af en toe wl wat denken aan the pretender..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |