![]() |
Hoe krijgen psychiaters het voor elkaar om altijd te laat te zijn met dingen
En dan bedoel ik dus niet alleen met een kwartier extra wachten voor een gesprek of zo.
Ik vroeg het me af, want mijn psych zegt altijd van: Ja, sorry, ik ben ook een typisch psychiater. Weten jullie het tenminste? Alle 'logica' is welkom! Pluis de psychiater uit:p |
omdat als ze te vroeg zijn je ze toch niet geloofd of juist wel en het dan neit meer gebeurd..
|
Ze denken teveel na over alles en vergeten daardoor de tijd?
|
Omdat er altijd andere mensen zijn die die psych nodig hebben..
Ik heb nu een psychotherapeute, superskinny modepoppetje, en die vertelt mij dat ik meer moet gaan eten :D |
Citaat:
Zo had ik een maatschappelijkwerkster (een enorme snol) op school, helemaal in het zwart, zelfs de haar zwart geverfd en die vond dat ik er zo duister uit zag en dat ik meer kleur moest gaan dragen:D |
Bij mijn behandelaar in de kliniek wist ik altijd wel, dat als hij te laat was, dat er een spoedgeval op de gesloten afdeling was. Dan meldde hij dat ook gewoon netjes, wel via via, maar je kan moeilijk bij een spoedgeval weggaan.
Maar mijn psych van thuis, die kwam gewoon een keer gewoon met een kopje soep aan loop, met de tekst: Sorry, dat ik te laat ben. Tjah:p |
...omdat ze absoluut niet kunnen plannen.
Dat meen ik serieus, ben 'kindje van...' dus vandaar dat ik dat weer. Verder denk ik dat het er mee te maken heeft dat je als pschiater zomaar een spoedopname kunt hebben, dus eigenlijk wat Eend al zegt... ;) Offtopic: supergoed verhaal, Eend, van jou op Letteren!! (y) |
Ik snap niet precies waar het overgaat maar....
In mijn ervaaringen hebben psychologen/psychiaters het altijd 'o zo druk' dat is heel irritant ze nemen regelmatig te weinig tijd voor een patient, bovendien komt er 'natuurlijk' even wat tussen door, ja sorry een spoed geval. (n) Geweldig. :rolleyes: Ohjah, en dan nog al die wacht lijsten voordat je hulp krijgt.. ohja je kan wel eerder hulp krijgen maar dan moet je al ernstig eraan toe zijn, dus tja misschien is een tip je extra te snijden en dan daarmee aan te komen, meestal word je dan eerder geholpen, helaas zo gaat het weleens. Er moeten meer mensen komen in dat vak ofzo.... :o |
Nou kijk de mijne vergeet gewoon mijn afspraak dat vindt ik nog knapper
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das net zoiets als de regel bij het Riagg;
Na 17.00 uur geen crisis meer... Dan behandelen ze je gewoon niet meer... :( Tenminste, die ik ken niet.. En waarom psych-en altijd te laat zijn... Te druk met zichzelf en met anderen, behalve met jou. Maar degene na jou heeft vaak hetzelfde, mocht dat een troost zijn ;) |
die psych voorspelt niet, die analyseert, en op deze manier zit er meer tijd tussen jou en hem, en dus meer tijd voor gebeurtenissen om te analyseren :o ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis net de NS man:p |
Citaat:
|
Citaat:
Hihi, hoezo projectie. Dat mens moet zelluf in terapi, dia andere ook btw, sme story |
Omdat ze eerst naar zich zelf luisteren en dan pas naar jou.
|
Omdat ze wel meer dingen aan hun hoofd hebben dan te luisteren naar verknipte pubertjes die toch geen waarde hechten aan psychologen, getuige het grote aantal 'mijn psych is waardeloos'-topics hier.
|
Sommige mensen zijn gewoon zo ver heen dat je er als psychiater ook gewoon geen drol meer van begrijpt.
Het is ook maar een mens, niet iemand die al je problemen weg kan toveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan altijd alles op verschillende manieren opvatten :o Het te laat zijn in tastbare vorm (kinky :p ) heeft alles met geld te maken. Hij heeft gewoon meerdere spreekuren achter elkaar, waarvoor hij wordt betaald. Hij wil zijn uren hebben, dus zul jij altijd wachten op hem als hij zijn bak koffie haalt, naar de wc gaat, met de secretaresse flirt, enzovoorts :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof niet dat er veel psych's zijn die hun werk doen vanuit idealisme. Sterker nog... een sessie duurt meestal meerdere weken soms jaren. Ik geloof best dat voor sommige dingen meer tijd nodig is maar als er geld in het spel is vertrouw ik het niet zo erg hoor. Ik ben niet paranoia. Ik zoek alleen OVERAL wat achter... ;) |
Gnaw.. mijne is ook altijd te laat en vervelender nog: ze vergeet allerlei dingen.. afsprakenkaarten, een verzette afspraak (zodat ik een uur zit te wachten).. dat soort dingen.. maar meestal heeft ze wel een goede reden.. rare dingen op crisis en dat soort gedoe.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |