![]() |
Super mario world (Snes)
Hey iedereen..
Kben weeris aan de ouwe games begonne, en kwam super mario world tege voor de snes. Nou benk dat allemaal aant hale.. Maar nu het probleem.. Ik zit vast in et kasteeltje van 3... Dat kasteeltje in de berg met et geestje derom heen.. Hij heet 'Vanilla Ghost House'... Er is nergens geen deur, nergens iets bove waar je op kan ofzo.. Nix.. 1 stukje waar je op kan bove.. Maar das alleen voor muntjes.. Ik snap et echt niej meer.. Maark wou toch graag wel door.. Weet iemand nog hoe et daar moest? Tis dat kasteeltje met al de geestjes, en voor de eerste x de grote geesten die je ziet in het spel.. (Super mario world is dat spel met Yoshi derbij) Khoop dat iemand me ff helpt.. Alvast bedankt, Greetz, |
is wel deur, geheime deur, moet je ergens iets doen komt ie tevoorschijn :) wat weet ik niet meer
|
Citaat:
|
Keej.. Nu zit ik weer ergens anderz vast.. Nu zit ik in Forest.. Dat is na het kasteel van 4.. Dan moet je da bos in.. Ik heb daar 4 plaatse en een kasteeltje gehaalt... Maar nu is er geen nieuw pad meer.. Weet iemand wak hier moet doen?
Alvast bedankt, Greetz, |
Citaat:
Ik geloof in het bos, dat het spookhuis zelf ook een tweede uitgang heeft. |
Citaat:
|
voor de zoveelste keer: www.gamefaqs.com ;)
|
kep ut net op de GBA uitgespeel incl alle secrets volgens mij, dus k stel me beschikbaar voor antwoorden :)
|
Citaat:
moet je yoshi nemen en groot worden(zo'n paddo opvreten)en dan pas kun je in 1 van die buizen en dan komt er een nieuw pad beschikbaar ergens en dan kun je verder.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |