![]() |
kont
hoe ziet jullie kont/bips/reet.........enz er uit
mijnt is strak, niet te klein maar ook niet dik. en een beetje behaard |
Hoe klein hij ook is, ik vind hem altijd te dik. Gelukkig heb ik er geen haren op!
|
Haha, geweldige vraag. Wel moeilijk weer..
Mijn kont is klein, wel rond, geloof ik en steekt klein beetje uit omdat ik weer vrij holle rug heb. Zoiets ? |
:d
|
Harige konten zijn echt ernstig. Gelukkig heb ik dat niet.
De mijne is gelukkig normaal gevormd, wel enigszins aan de forse kant misschien maar dat komt omdat ik niet echt heel gezond eet. Gelukkig heb ik er tot nu toe alleen nog maar positief commentaar op gekregen :p |
:P http://phrenesis.endoria.net/minimeeting2/kimass.jpg
uhm zo dus... we waren flauw. Ik dacht dat ze die foto dus niet zou maken he... nou ja. Over de inhoud van de broek... geen haar wel cellulitis :P |
Ik heb wel een duidelijke kont, maar wel stevig (geen flubberkont).
|
Beetje flubber :D
But I'm working on it :o |
but, bips, bottom, back-end, derrier, zitvlak, ondereinde, aarsch, henky-home, billen, achterkant, achterwerk, achterste,
|
Citaat:
Maar ontopic: beetje te groot maar zeker NIET harig! :D |
me kont? ehhh......geen idee, wel goed geloof ik :D :p
|
Ik schijn een mooie kont te hebben.
Mooi rond, niet te groot, niet te klein, ben er wel tevreden over. |
heb een schaatsers kont :D
|
Beetje breed maar dat kan mij niet zo schelen hoor!
|
:confused: geen idee zie ik niet echt vaak ofzoww..
|
Citaat:
kus, mijnt |
ik heb een kleine, maar gespierde kont.
|
ik heb niet eens een kont... ik poep uit me rug :rolleyes:
tis in ieder geval geen kont te noemen, zit wel haar op maar dan wel in me bilnaat niet OP me bips... |
grote bruine harige naad! :cool: echt om trots op te zijn, zo'n derriere :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*haalt schouders op* Geen idee. Redelijk geloof ik :\
|
Ik ben wel redelijk tevreden.. door veel fietsen enzo is het wel meer gespierd als eerst :)
K krijg redelijk vaak opmerkingen over mn kont ("lekker kontje" enzo).. tsjah.. |
Mijne is perfect! Ik heb wel dat strakke, maar ik vind van anderen het juist wel mooi als ze rond zijn én niet strak zeg maar.
|
Mijn kont is klein en plat. :|
|
een lekkere
|
Wie hit hier een dikke streep haren tussen z'n bilnaat? Meiden mogen ook gerust "ja" zegge hoor.
|
Citaat:
|
Beetje dikke kont.. maar niet tè wel mooi rond enzo en niet echt strak... maar daar komt verandering in! ikke ga skaten!! ik denk dat een dikke kont niet persee lelijk hoeft te zijn ik vind em zelf ook niet terrible en ik krijg ook welles te horen vanne "lekkaahh kontjuhhhh" :cool: ....ofzo
|
heb een heupwijdte van ongeveer 90 cm bij een taile van ongeveer 60 cm, dus dat zou perfect moeten zijn:P (maar is onmogelijk met broeken kopen:)) vrij rond, niet megastrak maar wel acceptabel... beetje kleine blonde pluisjes erop, die de benaming 'haar' bij lange na niet verdienen...
|
Citaat:
|
Ik heb een dikke witte ko nt
|
ik heb een dikke kont vind ik van mijn eigen het is heel rond en steekt achteruit
iedereen vind het sexy maar mij iriteert het dikke soewn'tjes |
haha, jeetje hoe moet je dat omschrijven?
Ik heb een beetje een platte kont :confused: |
Een ronde kont (dus niet echt dik) en steekt een beetje achteruit.
|
Een afgrijselijke, blubberende, met putten bezaaide vormloze kont is wat ik heb...tja laat ik nou maar eerlijk zijn he :p
Mijn kont is echt verre van rond, het heeft wel het beginsel van ronde billen maar daarna gaat het linea recta naar beneden. ik vind mijn billen echt ontiegelijk lelijk, maar gelukkig zit ik er altijd op dus weinig mensen die het opvalt...hoop ik :p |
Citaat:
Helaas moet ik mezelf ook zo omschrijven :p |
harig en vies.
|
Ik beschrijf liever mn kaak
Ik heb een gestoomlijnde kaak, gevuld met 32 tanden en kiezen. Ik heb een harde kaak, in de keverkaak klasse zeker wel een 9.7 Ik ben erg trots op mijn kaak ik maak er dan ook de hele dag fotos van en trek me er ook vaak op af, want de gedachte dat ik op me kaak aftrek windt me op en dan moet ik me er zelf wel op aftrekken begrijp je? Nee? Kaak! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |