![]() |
past een Pentium III bord in een Pentium II kast?
past een Pentium III bord in een Pentium II kast?
|
Ja.
Tenzij die Pentium-II een of andere vage behuizing had van Compaq/Packard-Bell etc. |
oke bedankt :)
was een simpele vraag |
Ja ik denk, ik edit 'm toch nog maar even. Helemaal 100% zeker kun je er nooit van zijn, maar dat komt zoals ik mijn oorspronkelijke post heb bewerkt doordat sommige fabrikanten zoals Dell, Compaq enz. in sommige kasten afwijkende maten hanteren.
Als jij gewoon een 'merkloze' Pentium-II had, dan kun je er inderdaad zonder problemen een Pentium-III moederbord inschuiven. |
tis een hele vieze aldi kist, medion dus
|
Dan moet het zonder problemen lukken.
|
Citaat:
|
Yep dat kan. Vanaf Pentium II is je mobo en kast ATX, Pentium I is AT. Dit twee zijn dus niet compatible. Maar ATX wordt tot hedendaags gebruikt.
Enig punt zou kunnen zijn de form factor. Sommige (kleine) kasten zijn gebouwd voor MicroATX. Daar gaat dus geen ATX moederbord in passen. Maar dat is niet het geval bij jou denk ik. ;) |
vrijwel alles past in een pc kast
gewoon handig zijn met een boormachine enz.. |
Ik heb 't zelfs voor elkaar gekregen, een ATX mobo in een AT kast.
't Ziet er niet uit, maar 't werkt. :D |
Citaat:
Die AT stekkertjes in ATX-mobo proppen lijkt me niet zo'n goed idee. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, dat kennen ze hier niet eens, ik ben allang blij dat ik in dit ***** dorp voorzien ben van licht, gas en water.
TrouwenZz net als nu had je ook vroeger mensen die niet een Pentium II 350Mhz ATX kochten hoor maar liever gingen voor een budgetsysteem (AMD-k6, AT?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |