![]() |
modebloopers
Wat vind jij nou echt een ontzettend fout kledingstuk of verschrikkelijke make-up ?
Plaatjes van sterren die er totaal verkeerd uitzien in clips of bij premieres zijn welkom. Zelf vind ik de vieze beige lippenstift van Jennifer Lopez in 'All I have' er echt niet uitzien. (De rest van de make-up is niet veel beter, maar die lipstick slaat echt alles.) |
Citaat:
beige lippenstift met zwarte randen (die meestal toch kronkelen en mislukken), donkere foundation (liefst met vegen), beige broeken, voor mannen: van die overhemden met korte mouwen *hiiiiieeee* die nep-punk-look: voorgefabriceerde scheuren in truitjes, met strategisch geplaatste veiligheidsspelden en I'M A TRASH PUNK HELL YEAH NO- ANGEL DIRTY op |
yaay ik ben fout
|
Ik ie die donkere liplijntjes toch weer erg vaak (n) Wel mooi voor de mensen die ooit eens zo'n afschuwelijk lijntje hebben laten tatoeren.
|
fout kledingstuk voor meisjes:
zo'n hele lompe korte broek, echt van die tenten weet je wel. voor jongens: ik vin strakke ribbroeken nie ech geweldig :s, of nee wat veel erger is: broek in je sokken :eek: make-up bloopers, uhm... zowiezo zo'n lippotloodlijntje vin ik lelijk, ik vin het echt heel erg ordinair staan. of bij van die oude vrouwen knalrode lippenstift en nagels, zo hip proberen te doen. of van die creme uit en potje dat je bruin wordt, en dan houdt het echt zo op bij de hals en iets voor de haargrens. of asl je je haar heb geverfd nog net zo'n randje verf op je voorhoofd :D |
ik zag vandaag bij de c&a een best wel leuk asymmetrisch zwart truitje met roze randjes, maar er stond heel groot "gothic" en dat soort dingetjes op, dat vond ik dan weer jammer, want opzich het truitje was best leuk :s.
|
ik vind broeken met kant wel heel erg lelijk.
of broeken die opengewerkt zijn. |
Flik het niet om voor mijn neus bretels te dragen
niet dat iemand dat ooit van plan was, maar het gaat om het idee |
bowlingtasjes, streepjesbloesjes, wortelbroeken
|
Citaat:
Broek in je sokken, dat vind ik echt not done. |
Legerbroeken die strak aangesnoerd zijn en dan met van die belachelijke punt pipo schoenen eronder en beenwarmers erbij. Bleeeeegh.
|
uitgaanskleding dragen in het dagelijksleven vind ik not done(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haatjemenu? :o |
dat gore doorschijnende overhemd van de rector..... de haarbal
|
Citaat:
als je belooft dat ik ze NOOIT te zien krijg, haat ik je niet :o :) |
Citaat:
Beloofd. Wanneer zie ik je weer? :o |
Citaat:
snel |
IkmisLieke. Ja. *pruillip*
Ennu ga ik in bad, zoals ik al een uur van plan was. :D |
van die puntige laarsjes met hele dunne hakjes van een centimeter of geen dit vind ik echt lachwekkend:D
babyroze overhemdjes bij jongens :o broek in je sokken sandalen en dan met van die geitewollensokken dr in :p |
Ik snap echt niet wat er opeens helemaal fout is aan overhemden met korte mouwen voor jongens :|. Dat is toch gewoon praktisch of vergis ik me nu? Of moeten ze in de zomer met 25 graden gewoon met lange mouwen lopen?
|
Citaat:
Hmmja :) |
Citaat:
Maar niet bij die mannen van over de 40 met een hangbuikje :eek: :o |
Citaat:
Hmm ook weer zo hard van mij, moeten ze in de zomer met een skipak lopen... |
Citaat:
|
"wijde" broeken bij meisjes, afgesnoerd bij de kuit, met roze beenwarmers en piposchoenen, enge ringbaardjes bij mannen, kuitbroeken met slofjes voor mannen (echt, ik HOEF jullie beenhaar niet te zien), idd die lippelijntjes, piposchoentjes-met-rare-streep
|
alles wat ik koop is èèn grote modeblooper denk aan roze schoenen met bloemetjes, wit engelenjurkeje mèt vleugels etc.
|
Citaat:
|
http://www.fotodump.com/toon/pic.php?id=4938&x=4&pop=1
dis nog best wel een modeblooper :D al wasset vast nie per ongeluk ;) |
ik vind overdreven make-up altijd een modeblooper :D Van die blauwe ogen of knalrode lippenstift, bah.
Qua kleding laat ik me daar niet over uit. Iedereen trekt aan wat ie mooi vindt, je hoort mijn mening niet over 'foute' kleding ofzo, alhoewel ik er natuurlijk wel een mening over heb. Ok 1 ding dan: van die schoenen met naaldhakken waarop je amper kunt lopen, DAT is pas een modeblooper :eek: |
PS: ik denk dat veel mensen mijn stijl juist afkeuren, en dat kan me niks schelen. Het is niet in de mode en dat zal het ook nooit komen, nja boeie, ik vind het leuk.
Denk aan een knalgele broek en een wit bloesje met allemaal bloemen. |
Citaat:
|
Een bontjas is echt ongelooflijk fout.
|
Gelukkig zie je ut niej zo vaak meer, maar van die stropdassen bij meisjes en grote bloemen in ut haar..of als speldje ergens..Is alweer beetje uit zeker? gelukkig..Want dat was afschuwelijk.
Wat ik ook nog weleens zie: Elke dag in een sportpak lopen (en dan vooral niet aan sport doen). Hoogwaterbroeken. Puntschoenen zonder hakken (is al genoemd geloof ik). Van die wollen vestjes maar dan allebei de ritsen naar het midden, dat vind ik er zo vaag uitzien. In een jurk lopen met daarover een truitje.. Make-up: Bij een heel blond iemand op een verkeerde manier ogen hebben zwart gemaakt. Blauwe wimpers (heb ik ook weleens gehad, maar vind ik achteraf toch wel errug lelijk). Hmm ff denken..meer weet ik ff niet.. |
O ja, leggings natuurlijk! (schrijf je dat zo?)
|
Citaat:
|
Citaat:
ennuh als je bang bent aangesproken te worden erop moet je haar vooral in deze topic plaatsen :P :rolleyes: |
Weet je wat ik nou niet vind kunnen de Mode Politie, dat is dat nieuwe programma. Opzicht wel leuk....
Maar dan gaan die 2 vrouwtjes iedereen afkraken op kleren.....en zelf ziet hun kleding er echt NIET uit Snap jij het of snap ik het......... :confused: |
Citaat:
Als je niet mooi bent, moet je jezelf mooi máken door anderen af te zeiken.. Lmd :) |
Citaat:
|
Mijn leven is een aaneenschakeling van modebloopers.
*overweegt nudist te worden* |
Jullie kraken die puntschoenen allemaal af, maar eigenlijk vind ik dat ontzettend mooi. Oke die broek die van onder wordt aangesnoerd zou ik zelf nooit aan doen, maar bij sommige meiden vind ik het erg mooi staan. Als je het kan hebben waarom niet he?
Ik ben het er wel mee eens dat de make-up van J Lo in hara nieuwe clip echt niet kan! naar mijn mening xxxTessa |
Het kan aan mij liggen, maar ik geil echt enorm op puntschoenen. :D En okay, dat aansnoeren vind ik bij mezelf ook niet hip, maar bij sommige anderen wel en beenwarmers zijn koel ja! Puh.
:p |
Citaat:
maar mooie workerhemden zijn wel cool :) |
Wortelbroeken hebben in mijn ogen nooit recht op bestaan gehad.
|
Citaat:
[edit] vind ik [/edit] |
Citaat:
|
Hmm...van die verijdelde sportschoentjes, die op van die klere-hakjes dus..
En van die "kijk-eens-naar-mijn-mooie-navelpiercing-truitjes" enne voor jongens zijn van die glimbroeken en van die strakke truitjes echt FOUT! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |