![]() |
Regering moet ouders verbieden meer dan drie kinderen te krijgen.
Haaiii ik heb morgen debat over deze stelling.. Ik ben er tegen.. Hebben jullie nog argumenten :)
|
-ouders mogen zelf weten hoeveel kinderen ze mogen nemen
-tegen de grondwet -heel lullig voor mensen die al 2 kinderen hebbem, en de vrouw is zwanger van een tweeling.. (dan zou ze officeel 1 kind moeten afstaan) -er zijn ook gezinnen die helemaal geen kinderen nemen, -niet iedereen neemt evenveel kinderen, kijk als iedereen uit zichzelf 3 kinderen neemt snap ik het wel maar als sommigen helemaal geen kinderen willen nemen en anderen 5. wat is daar mis mee? |
op school & Studie volgens mij is dit een foutje ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meer goed opgeleide mensen is goed voor de werkeloosheid.. en ook dat er minder werklozen zijn of mensne met een utikering... meer mensen betekent ook meer eten, en kleren enzo en dat er meer mensen ndoig zijn ommhun te onderhouden. dus goed voor de werkeloosheid is het niet |
zijn er nog mensen die pliez argumenten weten?????
|
Citaat:
ben jij eigelij voor of tegen? |
Citaat:
ik ben tegen |
Ik denk dat dit een heel lastig debat voor je wordt met heel weinig respons. Wie is er nou in godsnaam voor deze stelling?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
S&S-->MT |
Door de vergrijzing wordt de pensioen verziening veel duurder en er zijn veel minder jongeren dus de lasten moeten dadelijk door weinig schouders gedragen worden.
Meer kinderen is meer arbeidskrachten is meer geld voor de ouderen |
Citaat:
Bovendien, edit, zijn kinderen die nu geboren worden te laat om de vergrijzing op te vangen die door de babyboom na de oorlog is ontstaan. |
Mensen moeten zelf kunnen weten hoeveel kinderen men wil omdat het hun eigen verantwoordelijkheid is waarin niemand hun mag beperken.
|
Citaat:
en het debat ging vandaag niet door :p *blij* alleen nu dus volgende week.. |
ik weet er nog wel een
het kindertal gaat al gigantisch achteruit en het moet juist vooruit omdat steeds meer kiezen om later kinderen te nemen en dan nemen ze er al maar heel weinig omdat ze geen tijd er voor hebben. en dat terwijl juist dié kinderen de toekomst zijn, xxdelal |
- Er is geen directe reden voor. Geen overbevolking of iets
|
Citaat:
In Nederland kennen wij een geboorteoverschot van 60.000 mensen per jaar. Maar daar doelt men niet op bij die uitspraak. |
Zit jij niet een btje op het verkeerde topic dan?
|
Citaat:
|
hee sanneeeeuuh ..! jij ook hier :D vet koeli!
tootdeloooo :D |
hihi let nie op me avater.. mijn vorige was te vrolijk.. dus nu ging ik heeeeeeel boos kijjken :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |