Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   windows *puke* Media player... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=396983)

Cameo 04-03-2003 18:02

windows *puke* Media player...

Omdat de demoversie van Nero niet meer werkt, wou ik snel ff een cdtje branden met de Media Player (XP) .
Nu kapt ie bij het laatste liedje (grmbl) en bij de foutmelding staat dan:

De Bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het filter zich in de verkeerde status bevindt.

und jetzt!? :o

-niels- 04-03-2003 18:09

jetzt geht loss! :p

nare man 04-03-2003 19:22

Zo zie je maar haastige spoed is zelden goed.

En WTF, demoversie van Nero? Hint: een populair P2P programma :)

Martian 04-03-2003 19:24

Leuk he windows XP standaard zooi :/

Ik kreeg Nero gratis bij mijn brander...

Enlightenment 04-03-2003 19:52

Citaat:

Martian schreef:
Leuk he windows XP standaard zooi :/

Ik kreeg Nero gratis bij mijn brander...

Dan heb je die toch legaal? Je hebt er voor betaald, zat bij de prijs inbegrepen van de brander. Opnieuw installeren?

Martian 04-03-2003 22:20

Citaat:

Enlightenment schreef:
Dan heb je die toch legaal? Je hebt er voor betaald, zat bij de prijs inbegrepen van de brander. Opnieuw installeren?
uhm ik ben de topicstarter niet schat :)

Bij mij werkt alles natuurlijk gewoon perfect! ;)

Wat ik wou zeggen: is dat niet bij de meeste branders zo, dat je Nero (of iets anders) meegeleverd krijgt?

Cameo 05-03-2003 00:03

Citaat:

Enlightenment schreef:
Nero zat al op de computer toen ik hem kocht..
Dit bleek dus een demo-versie te zijn die na een jaar verlopen was. Voor US$ 49.00 is er op een aangegeven site een serial number krijgen of voor nog meer geld een complete nieuwe versie... het suckt.

Enlightenment 05-03-2003 02:17

Citaat:

Martian schreef:
uhm ik ben de topicstarter niet schat :)

Bij mij werkt alles natuurlijk gewoon perfect! ;)

Wat ik wou zeggen: is dat niet bij de meeste branders zo, dat je Nero (of iets anders) meegeleverd krijgt?

Was ff in de war i guess. :p

Ja bij alle branders die ik ken krijg je brandsoftware erbij, meestal is dit Nero. Wel is het een versie die alleen met één merk CD-brander werkt. Dus je kunt het niet voor andere type branders gebruiken. Verder kun je Nero ook gewoon als shareware gebruiken als je em nu download. Maar als je een brander hebt gekocht heb je het legaal en dus een fully functioning versie. Of je recht hebt op updates weet ik niet.

Dr HenDre 06-03-2003 13:03

zijn hier nou heel wat post verwijderd of ligt dat aan mij :confused:

Enlightenment 06-03-2003 20:04

Wasn't me. ;)

Maar wat mis je dan? Niet dat ik alle threads precies onthoud (zijn het er teveel voor), maar ik mis niet echt iets.

Morridin 06-03-2003 20:21

Citaat:

Dr HenDre schreef:
zijn hier nou heel wat post verwijderd of ligt dat aan mij :confused:
Verkeerd topicje ingestapt? :rolleyes:

Dr HenDre 06-03-2003 21:23

Citaat:

Enlightenment schreef:
Wasn't me. ;)

Maar wat mis je dan? Niet dat ik alle threads precies onthoud (zijn het er teveel voor), maar ik mis niet echt iets.

hier stond een warez-link en nog een paar andere dingen. En ik had nog gezegd, dit blijft niet lang, maar het bleef nog wel een tijdje voordat koen het doorhad :p

Enlightenment 06-03-2003 22:17

Citaat:

Dr HenDre schreef:
hier stond een warez-link en nog een paar andere dingen. En ik had nog gezegd, dit blijft niet lang, maar het bleef nog wel een tijdje voordat koen het doorhad :p
Oh ja dat, die zijn weggehaald yep.
.. logisch

-(HeD)- 06-03-2003 22:35

ik heb een goeiekope fikker
maar er zat wel nero bij

Dr HenDre 07-03-2003 11:41

Citaat:

-(HeD)- schreef:
ik heb een goeiekope fikker
maar er zat wel nero bij

:rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.