![]() |
Aphex nieuwe!
Heej Ambient en electrofreaks.... Er is een nieuwe rmx cd van Aphex Twin! (26 Remixes for cash) Vooral de acid-edit van windowlicker is goeoeoed!
|
en reken maar dat ik hem ga kopen...gouwe ouwe richard kan bij mij niet veel meer fout doen na Drukqs...
|
Richard is the best, "come to daddy" vond ik helemaal top. Ik heb ook veel meer nummers van hem gehoord en vind Richard 1 van de beste electronic artists. Wedde dat ik zijn nieuwe nummers ga beluisteren!!! ;)
|
Richard will always rule!
|
"On" blijft m'n all time favo :)
|
ben wel benieuwd
|
moet em nog horen..
i (l) richard :p |
stelletje richard-groupies :p
als ik eens nix te doen heb zal ik het eens gaan uittsjecken.. |
Beetje overdreven om het de nieuwe cd van Aphex Twin te noemen maar het lijstje namen ziet er in ieder geval indrukwekkend uit: Tracklist .
Alleen weet ik niet of ik wel zo blij ben met "Die Fantastischen Vier" en de ongelooflijke camp van Mike Flower Pops. Maar misschien hebben ze zichzelf overtroffen. En de Philip Glass/Aphex Twin remix van Heroes is bij mij al veel langer bekend. Toch maar even tsjekken dus... |
Citaat:
|
voor de mensen die een preview willen horen :
Je hebt wel een realplayer nodig .. Windowlicker (acid-edit) valt mee een BEETJE tegen.... mja .. en de rest ... is wel kewl. |
The Melvins brengen binnenkort een album genaamd 26 songs uit. zie ik hier een verband??? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
(l) richard natuurlijk net als de rest hier :o |
Juist, staat zo goed als in mijn Aphex twin collectie (y)
|
Hm, (y)
|
Vreemde site.
Windowlicker is vet, maar ik heb niet de behoefte hier wat van te downen. |
Citaat:
|
Citaat:
ps; download anders eens girlboy song en come to daddy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |