![]() |
sex via de telefoon (geen sex lijnen)
Heb laatst eens een gesprek met iemand gehad en die vertelde dat ze een vriend in het leger (marine) heeft. Hij is dus af en toe een paar maanden weg. zij doen wel eens aan sex over de telefoon. Ze praten elkaar dus naar een hoogtepunt. Zo hoeven ze beide niets te kort te komen en neemt het verlangen naar sex met iemand anders af (en kunnen ze elkaar trouw blijven). Wat vinden we ervan? wel eens gedaan? Zou je het wel eens willen doen en als je het wel eens gedaan hebt hoe is het bevallen?
|
lache toch
:) |
ik vind het heel geod idee maar bij mij komt sex spontaan en niet wanneer de ander de telefoon op pakt
dus bij mij zou dat niet gaan maarja ik heb nu op het moment toch geen vriendin dus dat is geen probleem |
Citaat:
|
sex via de telefoon kan toch ook spontaan zijn, verydrunkdriver?
ik heb wel eens 'samen' met m'n vriend gemasturbeerd terwijl we met elkaar telefoneerden, het praten hield al gauw op maar 't gaf wel een extra dimensie om hem te horen hijgen en kreunen:) en om te moeten wachten met klaarkomen op hem, enzo:) en dat was dus wel spontaan, hij had me gebeld om gewoon te praten... |
Wij schreven gewooon hitsige brieven naar elkaar. Kan er tenminste niemand meeluisteren.
|
Citaat:
maar ik zelf zou voor durent lache is toch grappig of niet voor de rest lijkt me wel leuk maar echte seks is nog altijd beter hoor :D |
Naja, niet egt iets voor mij denk ik. denk dak daar te verlegen voor ben..
|
ik heb het ook weleens met me vriend gedaan, ik was op vakantie en hij was nog thuis, 's nachts toen ik lag te slapen belde die me wakker en hebbe we samen gemasturbeerd :D
|
Eh, ja... :o
Dat heb ik drie weken geleden voor het eerst gedaan. En ik moet zeggen dat het *understatement* toch best leuk was. :o Dat geluid... :D :cool: (y) |
Nog nooit gedaan, trekt me ook niet zo.
Ik doe het liever echt:o |
Dat is voor mensen met een rijke fantasie :)
|
:cool:
|
Citaat:
|
ow lijkt me best leuk om een keertje te doen :D Met iemand die m'n vriend is dan.
|
Nooit gedaan, en ik denk dat ik het ook nooit zou doen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |