![]() |
machteloos
beste formumers
ik heb eeb vraag en ik kan wel wat advies gebruiken vorge jaar november is mijn relatie op de klippen gelopen dit door eigen toe doen maar ook van de andere maar tijdens onze relatie is een hoop gebeurd waar we elkaar hard nodig hadden zij had een psygologies probleem en ik kampte ook met een aantal dingen ik heb getracht haar te steunen waar ik kon en ze was redelijk goed op weg om er boven op te komen. maar nu zie ik haar waar terug vallen in haar oude patroon dit door een paar tegen slagen van andere oorzaak en ik wil haar weer helpen maar ik ben machteloos ik weet dat ik het moet laten gaan maar ik kan dat niet en wil het niet mijn gevoel zegt dat ik wat moet doen,maar wat . ik weet dat het dom klinkt allemaal maar alstublieft geef toch iets van advies alle beetjes helpen :-) groetjes hobbitt |
misschien kan je iets meer duidelijkheid geven over dat oude patroon want het is me niet helemaal duidelijk
|
Citaat:
|
Waarom ben je machteloos? Bied gewoon je steun aan. Je ziet vanzelf wel of ze die accepteert of niet :)
|
Ga naar haar toe en probeer te praten. Je hebt toch niets te verliezen, of wel dan?
|
Snap niet helemaal waarom je haar niet wilt helpen, waarom je machteloos bent. Praat met haar, laat haar weten dat ze nog n vriend heeft bij wie ze terecht kan.
|
Help haar gewoon, ik snap wat je bedoelt, ik heb dat ook.
Zo is je karakter, dus help haar, laat haar weten dat er iemand is die haar steunt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |