![]() |
Being John Malkovich
vrijdag op tv, goede film
|
:), die was best koel ja
|
ik ga hem wel kijken denk ik :)
|
Apart en deprimerend.
|
Citaat:
Deze film moet gezien worden, alleen al voor het haar van Cameron Diaz. Ben benieuwd naar Adaptation. |
speelt cameron diaz er ook in mee? dat wist ik niet eens..maar ik ga hem wel kijken denk ik
|
goed dat je het zegt, was het bijna vergeten (y)
|
Leuke en vooral aparte film :)
Ik had eerst helemaal niet door dat dat mens Cameron Diaz was :o |
Een jaar of twee geleden heb ik deze op video gezien, kvon um heerlijk vaag :p Voor degene die um nog niet gezien hebben: Kijken dus !!
|
My favorite :)
|
Ga hem zker kijken
|
Een van de betere films, maar heb hem al 2x gezien. Oh well, als ik niks beters te doen heb nog maar een keertje.
|
Citaat:
Het idee om via een klein deurtje in John Malkovich's 'hoofd' terecht te komen is geniaal bedacht. Vooral dit idee en de uitwerking ervan maakt van BJM een "must-see". |
Ik ga zeker kijken, maar ik hoor van veel mensen dat hij heel stom is. Alleen daarom ga ik al kijken want dan vind ik hem meestal super. Vorig jaar hadden ze hem laten zien bij ckv en bijna iedereen vond hem saai daar. We zullen zien.
---------------- L1 |
kunnen jullie mischien vertellen waar die over gaat ? mischien kijk ik dan wel ff :)
|
Craig is een marionettenspeler, maar zonder veel succes. Om geld te verdienen neemt hij een tijdelijk baantje aan op verdieping 7,5 van een grote wolkenkrabber. Tijdens deze baan raakt hij in de ban van Maxine, dit ondanks het feit dat hij getrouwd is met Lotte. Maxine moet niets van Craig weten, totdat hij een poort ontdekt die toegang geeft tot acteur John Malkovich. Gedurende vijftien minuten kan je zien, horen en voelen wat John Malkovich ook voelt. Samen met Maxine begint hij een bedrijfje dat de tripjes verkoopt.
aldus net5:) |
niet vergeten niet vergeten, it's a MUST-SEE!
|
Citaat:
IS echt een hele goeie film. En Cameron is gewoon helemaal (y) :cool: |
Hele leuke film. (y)
|
Jaa ik ga hem denk ik ook wel even kijken :) Hij lijkt me vrij grappig..
|
ik heb m nog niet eerder gezien, maar de stukjes op NET5 tussendoor spraken me aan, net als de recenties die ik erover heb gelezen
ik ga m zo zeker kijken |
Ik ga hem zo kijken, er stond een goede recensie in onze tv-gids en ik wilde hem al een tijd zien.
|
Citaat:
|
Ik heb hem net gezien.. hij is apart, maar wel erg leuk!
|
Citaat:
---------- L1 |
ja poep! heb ik dus alleen het laatste half uur gezien omdat ik het vergeten was :S laatste half uur was wel leuk, ga em toch maar een keer huren dan :O of als iemand em per ongeluk opgenomen heeft? ik wil em wel kopen/lenen:)
|
k vond t een hele aparte film, maar toch heb ik 2 uur geïnteresseerd ernaar gekeken.
Het verhaal zat goed in elkaar en ward goed tot uitdrukking gebracht door de acteurs |
Was dit nou een must-have-seen? T was wel een aardige film, maar om hem nou zo op te hemelen. Dat vond ik het nou niet waard. Meer dan een 6,5 is ie niet waard...
|
erg koele film, heb'm op dvd (y)
|
Citaat:
|
charlie sheen
|
Ik ben vast de enige die het een saaie rotfilm vond.
|
ik wil ook zo deurtje hebben:D
|
echt een vage film, wie bedenkt nou zoiets?
|
K moest werken... *snik*, maar heb hem al eens gezien, wilde hem dit maal opnemen, maar was het gewoon vergeten! :mad:
|
Citaat:
Ik vond het echt een leuke film, mijn moeder vond hem trouwens echt vreselijk :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke film.. ik wou hem altijd al nog een x zien.
Maarja alleen heb ik het einde gemist :( |
Citaat:
Ik vond het maar een matige film. Zie een post van mij eerder in dit topic :) |
ik ben fan van john cusack!!! (zie ook: high fidelity)
|
kheb em stoned gezien, vatte er geen hol van.
|
Ik vond het wel een leuke film, origineel.
|
Het idee achter de film vind ik leuk, maar ik vind de film zelf langdradig het is naar mijn idee teveel herhaling op herhaling.
|
Op de een of andere manier deed de film me aan Alice in Wonderland denken.. :S
Ik vond het een goede film.. Die schrijver denkt net als ik veel te veel na over vage dingen :p Ik vond het overigens wel zielig dat ie gast zijn vrouw opsloot.. maar ja... |
niet echt denderend
|
Citaat:
|
Citaat:
het enige wat ik niet helemaal vatte, was dat ze op het einde met al die oude mensen tegelijk het deurtje in gingen:confused: want ze konden er niet eerder in dan dat craig eruit ging, maar hoe kunnen ze dan wel met z'n 20en tegelijk erin? en krijgen ze dan allemaal een nieuw lichaam oid? |
kut vergeten :mad:
|
malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich malkovich
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |