![]() |
Wie heeft de stem ingesproken van de mol Henk in Alfred J Kwak??
deze vraag houdt me gvd al 3 weken bezig, maar ik kan dr nergens wat op i-net over vinden.
dus, wie weet t??? |
F**K, daar had ik het gisteren nog over :(
(nee, serieus :) ) Kan natuurlijk ook op de aftiteling kijken :) 't wordt immers weer uitgezonden (y) |
Op een of andere manier denk ik dan aan die vent van de Gamma reclames :confused: alleen ik kan me de stem van henk niet meer herinneren
|
Ja, het is die vent van de vroegere gamma reclames (die met de goudvis inslikken), en hij heeft ook vroeger in GTST gespeeld, ik weet zijn naam wel maar kan er niet opkomen :S
|
Frits Lambrechts
|
ok bedankt :) weer een zorg minder ;)
|
Citaat:
|
het is inderdaad Frits Lambrechts maar volgens mij zat hij niet in de gammareclames ......
|
hmzz, neej, volgens mij was hij dat niet in die reclames
|
En die van Alfred zelf? Is dat niet dat meisje van Sam Sam? Chris?
|
Citaat:
|
alfred word gedaan door ryan van den acker/akker volgens mij... ik zouer een videoband bij kunnen pakken....
|
indd ryan. pak google der maar bij
|
welke reclames/series?? heeft hij wel gedaan dan?
ik wist namelijk (voordat ik hiero de naam te horen kreeg) precies hoe hij eruit zag,,,alleen de naam mistte dus. bij t lezen z'n naam had ik weer niet het "ooooh ja" gevoel, dus ik ben eg benieuwd waar ik die gast van ken hehe. ik heb ff een kort overzichtje bekeken van films waar hij in gespeeld heeft maar geen daarvan heb ik ooit gezien. |
Frits Lambrechts speelde o.m. de mottenballenverkoper in "Abeltje".
|
|
Citaat:
''oooh buurman, wat een mooie nieuwe pergola!" HAP SLIK weg goudvis. |
of ie in de gamma zat weet ik niet, maar hij zat iig wel in GTST als de stiefvader van peter kelder!
|
Hij speelde in bijna elke NL productie man
|
sorry! misschien van voor mijn tijd (of vanaf dat ik dingen kan herinneren)
|
geen idee, maar Alfred J. Kwak is echt geweldig! zo mooi hoe een tekenfilm serie zó realistisch kan zijn/voelen. ik weet het niet wat dat is. maar k moest t ff kwijt :)
|
Citaat:
|
iemand vandaag gekeken? leuke aflevering:)
heb btw wel ontdekt dat alfred en henk niet altijd in dezelfde verhouding tot elkaar zijn. een paar afleveringen terug kon henk nog op alfred's snavel zitten, nu was hij daar veel te groot voor. weird :s |
Ik vond eigenlijk alleen het 1e seizoen (als je het zo kan indelen) van Alfred J. Kwak leuk. Ik vind niet dat je kleine kids moet lastigvallen met politieke vraagstukken/gebeurtenissen die vermomd zijn als kraaienpartij of witte ganzen/zwarte eenden. En ik herinner me nog dat ik dat vroeger ook niet leuk vond. En me folks aprecieerden het ook niet echt (=understatement).
|
Leeft Frits Lambrechts nog?
|
voor zover ik weet wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha ha ik heb het vanmorgen ook gezien :D
|
Citaat: