![]() |
basic
wie programmeerd er op zijn rekenmachine?
ik wilde een soort chat systeem maken dat je met je tegen je rekenmachine kan "praten". iemand geinteresseerd om mij te helpen? Niels |
is dat geen 10 regels code? of zie ik dat nou verkeerd :)
|
je moet uitzoeken hoe je een kastje moet solderen waar je tien van die rekenmachines in kunt prikken en dan dat kastje op de computer aansluiten, zodat je bijvoorbeeld een chat hebt met meerdere personen, of een spelletje kan maken voor meerdere personen :) dat is meer een uitdaging denk ik (petje af als het je lukt hoor by the way :))
|
Ik zie het er de nut niet van in van zo'n programma. Wat misschien wel leuker is een Chat programma tussen twee grm's
|
Je wilt dus een AI programmeren op je rekenmachine, die anticipeerd op wat je zegt, en daar dan wat zinnigs op terug zegt.
Dan wens ik je iig veel suc6 :p |
lijkt me een beetje vreemd, ik bedoel je kan net zo goed naar de gewone rekenmodus gaan en daar typen en de rekenmachine doorgeven. Wat McMotion zegt komt meer in de buurt. Iets wat ook kan, maar iets minder fraai is, is om te kunnen chatten met 2 gr's die aan elkaar zitten met een datakabel. :cool:
[edit] ow w8, je wil dus iets, dat als je iets zegt dat je rekenmachine iets terug zegt. Dus als jij vraagt hoe gaat het, dat hij dan moet zeggen slecht rot op oid :p . Mwah dan moet je alle mogelijkheden 1 voor 1 in gaan voeren, lijkt me nou niet bepaald een leuk karwei. En handi is het ook niet. Vooral niet als je iedere keer hetzelfde antwoord krijgt |
Citaat:
|
Citaat:
Niels |
Citaat:
|
Citaat:
Disp "*HOI" Lbl A Input "-",Str1 For(X,1,lenght(Str1)-4) If Sub(Str1,X,4)="FUCK":Then Disp "*HE FUCK JEZELF!" Else:Disp "*JA IK WEET HET NIET..." End Goto A Dat zijn er 10... |
Citaat:
|
ik had 2 jaar geleden een programma
waarmee je kon chatten naar andere rekenmachines.. je moest ze dan opelkaar aansluiten offcourse maar die programma code was zo'n FUCKING lap text.. da wil ik je niet aandoen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |