![]() |
Kent iemand "De Steeg" in Leunen?
Dat is 1 of andere discotheek waar ik in het weekend van 29 maart heenga.
Het ligt ergens in het Brabantse land. Is het daar een beetje leuk vertoeven? |
Citaat:
vlak bij Venray 't Schijnt wel aardig te zijn, maar ik ben er zelf nooit geweest |
Leunen, ligt dat echt in Brabant? Heb er nog nooit van gehoord.
Ken het dus helaas ook niet. |
steeg = midden in woonwijk ( :D ) in Leunen in Limburg. Opzich wel leuke tent. Vooral bananenbar boven (oppassen dat je niet de treetjes afketst, vooral bij het naarbenedengaan) is t relaxed en daar hou ik wel van. Verder een trancezaal, een boerenpullenbeukbar en een andere ruimte die soms live muziek is of hardstyle.
|
klinkt opzich wel leuk dus!
Leuk maken doen we het zo i zo wel want we komen dan met z'n 24-en binnen wandelen :) dankeschoon voor de info |
ken alleen de steeg in gouda... maar dat is een foute kroeg met rare mense :)
|
Toen ik een paar jaar terug met een stel vrienden in Horst aardbeien aan 't plukken was, ben ik er een keer geweest, en toen vond ik het wel leuk...
|
Ik ken et wel.. is wel een beetje in de buurt voor mij, maar kben er nooit geweest, geen idee waarom niet eigenlijk :confused:
(nutteloze post maar toch:)) |
nee, nooit van gehoord
|
Jaaa daar ben ik ook eens geweest een paar jaar terug. Was samen met een vriendin daar in de buurt op vakantie en kwamen deze tent tegen. We hebben ons best vermaakt. Wel een hoop jonge mensen (+/-15) en de muziek is aardig commercieel maar wel gezelli Veel plezier!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |