Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   FanFiction (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=397953)

x-spekkie-x 05-03-2003 18:25

FanFiction

Zijn er hier ook mensen die FanFiction lezen of schrijven?

Ik lees zelf Buffy fanfic :)

Misschien kunnen we boeiende verhalen (of links) uitwisselen.

Sidhe 06-03-2003 10:28

Hoort misschien beter bij Letteren.. *denkt*

Anyway: zeker lees/schrijf ik fanfic! Meer lezen, echter. Ben nog niet zo goed in het schrijven :)

Buffy, Lord of the Rings, Harry Potter en DBZ. (DBZ schrijf ik alleen niet...)

En slash! Vooral slash! :o

italianboy 06-03-2003 10:32

tjah

-niels- 06-03-2003 11:16

Erotic FanFiction :cool: (y)

3rd Rock 06-03-2003 13:58

heb ooit wat larisa oleynik fan fiction gelezen. staat op www.larisa.com

FireCracker 06-03-2003 16:33

Citaat:

Inge13 schreef:
Hoort misschien beter bij Letteren.. *denkt*

Anyway: zeker lees/schrijf ik fanfic! Meer lezen, echter. Ben nog niet zo goed in het schrijven :)

Buffy, Lord of the Rings, Harry Potter en DBZ. (DBZ schrijf ik alleen niet...)

En slash! Vooral slash! :o

Wat is dat toch met slash? Waarom is iedereen zo slash freak? Ik heb mischien 1 of 2 slash fics gelezen, maar.. ik snap het niet... leg uit :D

mja dus.. ik lees best wel veel fics, ik schrijf het niet, maar ik wil het nog wel een keertje doen.. ik lees veel buffy, angel en hp fics...

Morridin 06-03-2003 17:26

Hmmz, ik heb hier wel een fanfic van Lord of the rings gezien
http://lotrihs.cyberfall.com/

Ik moet hem nog steeds een ker lezen, maar toen ik er ff doorheen bladerde wassie erg leuk.

FireCracker 06-03-2003 17:30

oe, uhm.. wat voor Shippers zijn jullie trouwens? (dus voor welke paren ben je?)

x-spekkie-x 06-03-2003 17:58

ik ben een spike/xander shipper :o

Ik lees alleen maar Buffy fanfic trouwens (van de hierboven genoemde pairing ;)).

Weet iemand nog goede verhalen van s/x?

FireCracker 07-03-2003 10:52

Citaat:

x-spekkie-x schreef:

Ik lees alleen maar Buffy fanfic trouwens (van de hierboven genoemde pairing ;)).

niet echt, ik lees meer Angelus/Faith of Buffy
Connor/Faith
Connor/Dawn
Angel/Buffy

Dark Angel 07-03-2003 12:43

Ik schrijf...

Lord of the Rings
X-men (movieverse)
The Mummy/The Mummy Returns
Pitch Black
The Fast and the Furious

...en als je een beetje goed zoekt op fanfiction.net kom je me vast wel tegen :)

Vlooienband 07-03-2003 13:20

Letteren! :)

FireCracker 07-03-2003 14:12

Citaat:

Dark Angel schreef:
Ik schrijf...

Lord of the Rings
X-men (movieverse)
Pitch Black
The Fast and the Furious

...en als je een beetje goed zoekt op fanfiction.net kom je me vast wel tegen :)

is Dark Angel jouw naam daar?

Freyja 07-03-2003 17:14

Ik schrijf alleen Dragonball Z (en kijk niet zo! :p Echtwaar, de wereld van dbz en de personages zijn geweldig, het verhaal is alleen niks. Dus dbz fanfiction is dé oplossing ;)).

Ik lees echter van alles... ik zit voornamelijk in het dbz fandom, maar ook Buffy, Harry Potter, Gilmore Girls, Lord of the rings, Trigun... Fanfiction roelt :o

En een echte shipper ben ik niet... behalve Trunks-Pan dan, maar die kent toch vrijwel niemand hier. Oh, en Angel-Buffy, Spike-Buffy, Spike-Willow.... En Vash-Meryl. Daarom. En Wolfwood-Vash. :p

...ok. Misschien toch wel een shipper :p Maar in principe vind ik alles leuk, behalve Trunks en Angel met anderen dan Pan en Buffy.

Sidhe 07-03-2003 19:40

Citaat:

x-spekkie-x schreef:

Ken je My Immortal Beloved? Heeft wel een paar heel goede verhalen :)

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
Wat is dat toch met slash? Waarom is iedereen zo slash freak? Ik heb mischien 1 of 2 slash fics gelezen, maar.. ik snap het niet... leg uit
Ik weet niet wat dat is, heb ze vanaf het begin eigenlijk gelezen, en beetje blijven hangen.. Al lees ik ook andere ships hoor ;). Maar er is niet echt een verklaring voor, niet een logische die ik kan bedenken.. Gewoon leuk om te lezen :)

Freyja 07-03-2003 22:53

Slash is wel leuk, maar het is leuker. Als is het alleen maar omdat ik me daar beter wat bij voor kan stellen :D

Sidhe 08-03-2003 11:51

Citaat:

Morgan schreef:
Slash is wel leuk, maar het is leuker.
Okee... :confused: :D

FireCracker 08-03-2003 11:54

Citaat:

Inge13 schreef:
ja.. die snapte ik ook niet helemaal.... *lol*

Aurora 08-03-2003 15:27

Ik lees afschuwelijk veel fanfics.. LotR vooral op het moment A/L oleej! , verder ook gewoon Orli en Lij-fix... en Harry Potter (niet veel tho), kep van ER en Buffy ook nog gelezen maar dat doe ik nu niet meer.

Ben zelf ook een fic aan het schrijven trouwenz. Is zo leuk om te doen! Wieieie :D

Aurora 08-03-2003 15:35

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
is Dark Angel jouw naam daar?
Ja ik ben nu inderdaad ook erg benieuwd wat haar penname is!

In Your Room 08-03-2003 17:22

*steekt hand op* Slash-fic fan over here :D
Ik lees alleen van Buffy eigenlijk, ben overtuigd Fuffy-shipper :D (faith/buffy dus ;)) Maar Faith/Cordy (heb k een heeele gave serie van gelezen) en Willow/Tara is ook wel leuk :)

Sidhe 09-03-2003 10:12

Citaat:

In Your Room schreef:
*steekt hand op* Slash-fic fan over here :D
Ik lees alleen van Buffy eigenlijk, ben overtuigd Fuffy-shipper :D (faith/buffy dus ;)) Maar Faith/Cordy (heb k een heeele gave serie van gelezen) en Willow/Tara is ook wel leuk :)

Fuffy :P

Ik heb trouwens gemerkt dat er vooral voorstanders van male-slash zijn, en minder femslash (zoals jij). Waardoor zou dat komen? Misschien omdat er meer vrouwelijke fanficcers zijn, en die vinden het weer leuker om naar twee mannen te kijken (of, in dit geval, lezen dan ;)).

Oke beetje vaag misschien, maar toch..

In Your Room 09-03-2003 12:36

Citaat:

Inge13 schreef:

Ik heb trouwens gemerkt dat er vooral voorstanders van male-slash zijn, en minder femslash (zoals jij). Waardoor zou dat komen? Misschien omdat er meer vrouwelijke fanficcers zijn, en die vinden het weer leuker om naar twee mannen te kijken (of, in dit geval, lezen dan ;)).

ja die naam heb ik ook niet bedacht :p alleen k ken iemand die dat altijd zegt (Fuffy, Spuffy.. :p) en daar heb k et een btje van overgenomen...

weet ook niet hoe het komt dat er meer mensen male-slash lezen eigenlijk... heb het zelf eigenlijk nog nooit geprobeerd ofzo, maar wat nie is kan nog komen, dus als iemand nog tips heeft voor een paar goeie male-slashfics (van BtVS dan): graag! :D

FireCracker 09-03-2003 14:49

Citaat:

Inge13 schreef:

ik lees ook meer femslash dan maleslash (fuffy forever :D)
mja, als iemand nog goede verhalen heeft, kom maar op :D

In Your Room 09-03-2003 16:34

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
ik lees ook meer femslash dan maleslash (fuffy forever :D)
mja, als iemand nog goede verhalen heeft, kom maar op :D

jeej, een mede-fuffy-fan :D

http://www.sashachase.com/slayerprid...tion.html#erin en dan Redemption & The Faith Factor (horen bij elkaar) die zijn gaaf :) hijs wel R-rated trouwens :o:p maar dat zijn maar kleine stukjes...

Freyja 09-03-2003 17:40

Citaat:

Inge13 schreef:
Eh, sorry, teveel HP invloed. Het = hetero ^_^;

Sidhe 09-03-2003 17:58

Citaat:

Morgan schreef:
Eh, sorry, teveel HP invloed. Het = hetero ^_^;
Ja, dat snapte ik al. Maar "Slash is wel leuk, maar het is leuker. " niet helemaal..

Freyja 09-03-2003 19:15

Citaat:

Inge13 schreef:
Ja, dat snapte ik al. Maar "Slash is wel leuk, maar het is leuker. " niet helemaal..
Nou, dan is slash dus leuk maar hetero leuker :p

FireCracker 10-03-2003 10:13

Citaat:

In Your Room schreef:
jeej, een mede-fuffy-fan :D

http://www.sashachase.com/slayerprid...tion.html#erin en dan Redemption & The Faith Factor (horen bij elkaar) die zijn gaaf :) hijs wel R-rated trouwens :o:p maar dat zijn maar kleine stukjes...

ownee! R dat mag niet! ^-^ :D *klik*

Sidhe 10-03-2003 13:43

Citaat:

Morgan schreef:
Nou, dan is slash dus leuk maar hetero leuker :p
Ooooh.... :o

In Your Room 10-03-2003 15:53

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
ownee! R dat mag niet! ^-^ :D *klik*
hehe :D enjoy :p:D

Aurora 15-03-2003 19:38

Citaat:

Dark Angel schreef op 07-03-2003 @ 13:43:
Ik schrijf...

Lord of the Rings
X-men (movieverse)
Pitch Black
The Fast and the Furious

Gesus ik heb je ein-de-lijk gevonden! Je hebt echt de koelste naam op aarde! Waah! Anyway, ik ga nu even iets van je lezen :) Ben zeer benieuwd!

metzondernix 22-03-2003 15:58

FANFICTION RULES MY LIFE!! Weet je HOE geweldig! Ik lees ongeveer alles eigenlijk, Buffy/Harry Potter/Neon Genesis Evangelion/Lord of the rings/Alias/Shaman King/Weiß Kreizz/Trigun... anything! I love it! Maar je moet 'r wel een beetje mee uitkijken, het is ERG verslavend... Ik schrijf wel eens iets voor de gein, maar dan over bestaande mensen (mensen uit mijn klas enzo, bwhahaha :p ).

metzondernix 22-03-2003 16:01

)
Citaat:

Morgan schreef op 07-03-2003 @ 23:53:
Slash is wel leuk, maar het is leuker. Als is het alleen maar omdat ik me daar beter wat bij voor kan stellen :D
Nee man! SLASH!! Ik ben vrij addicted to slash (slecht zeg :D)

FireCracker 27-03-2003 18:31

Citaat:

metzondernix schreef op 22-03-2003 @ 17:01:
)

Nee man! SLASH!! Ik ben vrij addicted to slash (slecht zeg :D)

geef een reden dan! :D , ik wil weleens weten waar al die slash obsessies vandaan komen ;)

Freyja 27-03-2003 21:23

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 27-03-2003 @ 19:31:
geef een reden dan! :D , ik wil weleens weten waar al die slash obsessies vandaan komen ;)
Ik weet het ook niet echt. Gewoon omdat slash uber-schattig is en het vaak stelletjes zijn die canon echt onwaarschijnlijk zijn, en daarom des te leuker zijn om uit te werken.

Maar anale sex gaat uiteindelijk wel vervelen ;)

FireCracker 28-03-2003 16:29

Citaat:

Morgan schreef op 27-03-2003 @ 22:23:
Ik weet het ook niet echt. Gewoon omdat slash uber-schattig is en het vaak stelletjes zijn die canon echt onwaarschijnlijk zijn, en daarom des te leuker zijn om uit te werken.

Maar anale sex gaat uiteindelijk wel vervelen ;)

precies... daar zat ik ook al aan te denken... niet dat ik de hele dag aan anale sex denk... laat maar zitten... :o

Aurora 28-03-2003 18:41

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 28-03-2003 @ 17:29:
precies... daar zat ik ook al aan te denken... niet dat ik de hele dag aan anale sex denk... laat maar zitten... :o
Whahaha :D

Het lukt me trouwens echt niet om slash te schrijven! Aargh1 How frustrating... En ik bedoel nog niet eens NC17-ish stories.. (daar begin ik al helemaaaaaaaaaaal niet aan.. ook niet m/f trouwens.. ieehh)

Freyja 28-03-2003 20:09

Citaat:

bloem schreef op 28-03-2003 @ 19:41:

Het lukt me trouwens echt niet om slash te schrijven! Aargh1 How frustrating... En ik bedoel nog niet eens NC17-ish stories.. (daar begin ik al helemaaaaaaaaaaal niet aan.. ook niet m/f trouwens.. ieehh)

Heheh. Ik heb het 1 x gedaan en ik ben nog steeds zwaar fan van dat verhaal, ondanks het slechte Engels (het is nou geloof ik zo'n twee jaar oud. Verbazend hoe veel beter je wordt in 2 jaar :)). Het is wel dbz fanfiction dus afzien voor jullie niet-dbz-fandom-luitjes :p

FireCracker 29-03-2003 12:37

Citaat:

bloem schreef op 28-03-2003 @ 19:41:

de meeste slash NC-17 fics zijn volgens mij ook gewoon lachwekkend... het zijn al de meest vreemde couples, volgens mij zou ik nooit meer bijkomen als ik zoiets zou schrijven ;)

Aurora 29-03-2003 13:46

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 29-03-2003 @ 13:37:
de meeste slash NC-17 fics zijn volgens mij ook gewoon lachwekkend... het zijn al de meest vreemde couples, volgens mij zou ik nooit meer bijkomen als ik zoiets zou schrijven ;)
Hahah.. om te lezen kan het erg leuk zijn ;) :o :p, maar inderdaad, als ik het zelf zou schrijven zou ik echt hard in een deuk liggen :D

Freyja 29-03-2003 14:08

Citaat:

bloem schreef op 29-03-2003 @ 14:46:
Hahah.. om te lezen kan het erg leuk zijn ;) :o :p, maar inderdaad, als ik het zelf zou schrijven zou ik echt hard in een deuk liggen :D
Doe je ook. Of je zit er van "Oh mijn god hoe kan ik dit zelfs verzinnen? :eek:"

:D

FireCracker 29-03-2003 15:19

Citaat:

Morgan schreef op 29-03-2003 @ 15:08:
Doe je ook. Of je zit er van "Oh mijn god hoe kan ik dit zelfs verzinnen? :eek:"

:D

the twisted mind of a fanfic writer :o mja.. ik heb wel soms ideeën enzo.. maar om nou te gaan schrijven, daar ben ik veel te lui voor.. en dan zou ik waarschijnlijk steeds 2 hoodstukken posten en dan geen zin of inspiratie meer hebben... :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.