![]() |
is dat wel vreemdgaan?
ik zeg dus wel dak vreemd ben gegaan...maar is kussen(zonder tong) ook vreemdgaan?
|
Hang van de situatie af met wie ..waarom ?
En ook van wat jij onder vreemdgaat verstaat en je vriend ..waar ligt de grens ?! |
Een klein kusje op de mond is toch niets, kan ook gewoon bij een goede vriendin zonder er iets mee te bedoelen
|
hangt af van de gevoelens erachter en de situatie.
voel je meer voor hem? dan is het vreemdgaan. was het per ongeluk verkeerd gemikt? dan niet. xxx |
inderdaad, zoals de rest al zei: ligt totaal aan de situatie, aan je gevoelens voor hem/haar enzo...
|
ok...dan benk dus wel vreemdgegaan!!! NOUHOU!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sowieso, het feit dat je dit op het forum post geeft al aan dat je weet dat je fout zit.
Ik zoen nooit iemand anders op de mond dan mijn vriend. Ik vind het ook niet leuk als hij dat doet. Maar het wordt natuurlijk alweer een stuk ernstiger als er ook nog gevoelens bijkomen. Als ik jou was zou ik het uitmaken met je huidige vriend, want nu was het nog een klein kusje op de mond, strax lig je met hem in bed! En vooral als je echt zoveel vaart erachter zet ;) :p |
het is al uit met mn vriend....kwou gewoon weten ofk nu ook echt vreemd was gegaan....en zoals ik net al zei...het lijkt voor buitenstaanders of ik er een vaart achter zet ja, maar zij kennen de situatie niet.
|
ik moet dus niet merken dat mijn vriend een andere vrouw kust ook al is het zonder tong!
|
Het is (voor mij) geen vreemd gaan, maar leuk is anders..
|
het ligt eraan wat er achter zit
|
Als kussen zonder tong ook vreemdgaan is, dan ben ik gisteren met m'n beste vriendinnen vreemdgegaan :rolleyes: :eek:
Gisteren waren we op een carnavalsfuif en der was ene en die dacht dat M.(1 van m'n beste vriendinnen) lesbisch was! :confused: En natuurlijk met een beetje alcohol int bloed, durf je al wat meer! :o En telkens die jongen keek kuste ofwel ik ofwel S.(andere beste vriendin) M. gewoon op de mond. Dus wil dat dan zeggen dat we vreemdgegaan zijn? Wij durven ook elkaar om te zeveren al eens een kus op de mond geven als we elkaar zien,ipv op de kaak! Waarom niet?! + Er was een jongen die naar me kwam en vroeg heel lief en schattig of hij geen zoentje kreeg van mij! En ik heb die ook een kusje op de mond geven... is dat dan vreemdgaan?? :confused: Want sorry, dat noem ik niet vreemdgaan!! Iemand een kus op de mond geven... zonder betekenis(gevoelens) dat noem ik helemaal niet vreemdgaan! |
Het ligt eraan "waar" je kust en "hoe lang".
|
mwoah, als dat vreemdgaan is, dan ben ik wel 100 keer vreemgegaan bij mn ex... en hij ook bij mij.
maar t ligt er denk k vooral aan hoe die ander erover denkt. als hij/zij (je vriend(in) dus) een kus op de mond vreemdgaan vindt, tja... dan zou k er denk k toch nie mee stoppen, want das de manier waarop ik mijn vriende begroet enzow |
Vreemdgaan doe je met je hart. Verliefd zijn op een ander is al verraad aan je partner. Eigenlijk.
|
Simpel antwoord: op de mond kussen is geen vreemdgaan. Verder ben ik 't met poesiefox eens. Vreemdgaan is meer gelegen in het ontbreken van geestelijke affectie dan in een éénmalig lichamelijk slippertje waar geen emotie bij kwam kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk wordt lichamelijk vreemdgaan net zo erg of erger gevonden, maar dat is omdat lichamelijk vreemdgaan duidt op 'geestelijk' vreemdgaan. Tenminste, ik zou er niet veel van geloven als mijn vriendin met een ander het bed in zou duiken en mij zou proberen wijs te maken dat ze er verder geen bijbedoelingen mee had en nog net zo veel van me hield :D |
Ik denk dat je straks een hele goede advocaat zult worden. Van de forummers geef jij de meest evenwichtige, best doordachte antwoorden met een nieuwe invalshoek die het forum eerst niet zag. Als je het op kunt brengen om serieus te zijn.
Welke afstudeerrichting doe jij? |
Strafrecht.
|
Citaat:
|
tuurlijk is dat vreemdgaan....
|
Citaat:
...? |
Citaat:
|
je had gevoelens voor em toen al dus dan is het inderdaad vreemd gaan. al die je dat bij gewone vrienden oid vind ik het niet vreemdgaan. Maar als er gevoelens bij komen kijken wel.
|
Vreemdgaan is vreemdgaan als jij vind dat het zo is. Bij de één ligt de grens bij zoenen op de mond, bij de ander bij tongzoenen. Dus bepaal zelf wat jij vreemgaan vind...
Ik heb geen idee waar mijn tolerantiegrens ligt qua vreemdgaan. Ik zou misschien van mijn vriend meer accepteren, dan dat ik mezelf zou willen toestaan. Voor mijzelf, ehm, als ik een vriend heb, zoen ik geen andere jongens op de mond. Maar dat zou ik, als mn vriend dat een keer zou doen, niet verschrikkelijk vinden, denk ik. |
Slet :o :D
|
gewoon een kusje op de mond is toch niet erg :confused:
|
Citaat:
|
Ja. Dat is vreemdgaan.
Voor mij in ieder geval wel. Ik zou echt niet blij met je zijn als ik erachter kwam. (als je mijn vriendin was) Zoiets intiems als een (langdurige) kus deel je alleen met diegene waarvan je houdt en waar je bij wilt zijn. My 2 cents. |
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
Maar ik geloof dat we offtopic gaan. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |