![]() |
Wanneer Is Je Volgende Keer??
:D
Naar aanleiding van Dit Topic. Wanneer is jouw volgende keer? Mijn volgende keer is hopelijk dit weekend! Dan ga ik weer naar mijn vriendje toe, vrijdagavond :) Mmmm, heb ik zin in :) |
hihi:) dankje:)
*voelt zich vereerd* waarschijnlijk vrijdagavond ook:) en dan ergens na twaalf uur, want vóór twaalf uur heb ik een on-feest (ik hou een feestje, maar heb niets te vieren -> on-feest), dus dan moet ik het meer vrijdagnacht noemen |
Zal nog wel een lange tijd duren :) One night stand doe ik nie meer aan en aangezien ik morgen vast geen leuke jongen ga ontmoeten die mij ook leuk vindt gebeurt t waarschijnlijk pas weer over een tijdje :)
|
Als ik een vriendin krijg, en dan nog wat maanden de toekomst in :D
|
hmm ik denk dat die nog wel ff duurt....
heb dr op t moment weinig behoefte aan... |
Citaat:
|
Dat gaat nog wel een tijdje duren, denk ik.
Ik heb geen vriend en ik zie mezelf de komende paar maanden ook nog geen nieuwe vriend krijgen. En mijn seksbehoefte is niet zo groot dat ik op zoek moet naar een one night stand. |
Citaat:
|
Misschien wel aankomend weekend :P :D:D
nee denk het niet, maar het ZOU kunnen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wachten tot je echt zeker bent van elkaar is inderdaad leuk. Als je "het" dan gaat doen, is het zo'n enorme kick. Dan is het meer dan alleen sex. Dan is het...alles. |
Citaat:
de dingen die ik in andere topics zeg, zijn puur sarcastisch. Ik heb helemaal niet de intensie een grote bke op te zetten hoor! |
diovai & dark voice: perfecte tussenoplossing = eerst bevriend zijn, elkaar leren kennen, en als het dan een liefdesrelatie wordt ben je al zeker genoeg van elkaar om zonder lang wachten met elkaar naar bed te gaan zonder spijt te krijgen:) maar dan moet je maar net bevriend raken met iemand op wie je verliefd bent/kan worden
|
Citaat:
|
Vrijdag avond!! ik denk dat dat zo rond een uur of 9 wordt.. tot een uur of 12?
|
Mwah... zaterdag ofzo?
|
Nooit of in een volgend leven.
|
volgend leven vermoed ik...
|
Citaat:
*kucht* Ahem. De volgende keer? Hopelijk een beetje snel :p |
Citaat:
Ontopic: Ik hoop dat het er snel weer van komt, maar aangezien ik nog niet toe ben aan een nieuwe vriendin, zal het nog wel flinke tijd gaan duren :( |
morgen, of als dat niet doorgaat vrijdagavond :)
|
....misschien dit weekend, of iig de eerstvolgende keer dat ik d'r weer zie....en dan ligt het zeg maar nog aan haar ;) :o
|
Vrijdag! Vrijdag! Vrijdag! ze noemen het niet voor niets Vrij dag.
en ja, ik ben opgewonden :o |
Citaat:
|
tis echt te fucking lang geweest, zo snel mogelijk, waneer ik de kans krijg dus :)
|
morgen normaal,als we niet te zat zijn :o of te moe. en anders zondag pas :eek: :(
|
uhm, 12 september 2016
|
Citaat:
|
Bleh, dat zal pas weer 28/29/30 Maart worden :(
|
Dit weekend of het weekend daarop denk ik. Iig als mijn ma bij dr vriend slaapt :o
:D Heb er wel weer zin in.. hihi.. :D |
hi hi morgen :P
|
Dit is echt een van de onzinnigste topics die ik ooit gezien heb.
|
Zaterdag en zondag ben ik weer bij mijn vriendin, dus dan gaan we het waarschijnlijk wel doen. Als we uitgaan, zijn we (=ik) daarna te moe om seks te hebben. Dus het wordt zaterdagavond of zondagochtend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: geen idee, gewoon wanneer het er weer van komt...zou best vanavond eens kunnen zijn :o . In ieder geval weet ik dat het geen maanden duurt...gelukkig! :cool: |
vanavond :)
|
Ik vind niet dat je zoiets kan plannen, het gebeurd of het gebeurd niet.
Nu is het wel zo dat ik met mijn vriend samenwoon en we elkaar dus altijd zien. Dat is wel anders dan dat je elkaar bv. alleen in het weekend ziet. |
Thats just it.. Ik plan 't niet.. Ik zie d'r om de 2 weken, maar na de 16e heeft ze proefwerk week, dus kan ik niet blijven logeren.. Daarna dus weer wel *Gelukkig, maand zonder is meer dan genoeg*
|
Als we zin hebben kan het vandaag wel eens gebeuren. ;)
|
Hmz..morgenavond heb er al helemaal zin in!
|
vanavond als ik uit mijn werk kom!
|
net uit dus dat kan nog wel ff duren :(
|
We wonen samen, dus there's always tomorrow. We doen het als we zin hebben en het uitkomt.
|
Citaat:
Natuurlijk wacht-ie op je, wat moet-ie dan doen, je verkrachten? Je mag toch wel hópen dat je vriend(in) met sex wacht tot jullie 't allebei willen... Ik heb bij ex-vriend half jaar gewacht tot hij ook wilde, en vond dat zelf niet per se tof of lief of leuk van mezelf, het was gewoon de enige legale optie... |
Tja, wij lagen drie uur na kennismaking hevig te krikken, dus ik kan nergens over meepraten natuurlijk.
Maar ik zou het vreselijk vinden om tijdens het vrijen voortdurend afgewezen te worden. Zo van alles mag, maar dat niet, want ik hou nog niet genoeg van je en ik weet het nog niet zeker. |
Citaat:
Zodra ik mn dealer weer tegen kom, met zijn "lovertjes"rape drugs pillen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar suske en wiske hebben geen sex :P
Nee, maar dit is echt zo'n topic van "Theehee, ik lekker eerder" Ik bedoel wat word je hier nu wijzer van :P :). En bovendien was dat een grapje dat van 12 september 2016 niet, en dat is zelfs nog onwaarschijnlijk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |