![]() |
Wat is jouw BMI?
En als hou je je aan het advies dat men daarvoor geeft?
Hier kan je em berekenen: http://www.voedingscentrum.nl/mjn_dik/03_index.html Ik heb 17,84. Te licht staat er en dat ik wat moet aankomen. Zelf ben ik wel tevreden, dus ik hou het zo :) Hoe zit het bij jullie? |
hun linkje werkt niet jovel, maar zo kan je er ook komen:
http://www.voedingscentrum.nl/body_m...body_mass.html :) |
keb 20.5 btw.
1.90 lang en ik weeg zo'n 74,5 kilo. ik mag niet klagen, ben geheel tevreden :) |
26
|
Citaat:
|
ikke heb 21... vind het zelf teveel :o
|
Citaat:
|
22.09
Een paar maanden geleden nog 24 :) Uiteindelijk wordt het 20.2 :D |
de mijn is 20.8. ik weeg 68 kilootjes bij 181 centimetertjes :D
|
22.44
1.90 bij 81 |
ik nu nog 20, maar zal binnenkort wel 25 zijn :(
|
31 :(
|
weet je wat het ook is met die BMI? het is de verhouding tussen lengte en gewicht. Ik vind gewicht een onzin factor. Want niet alleen vet weegt mee! Ken de een meisje van 1.70, absoluut slank en zij woog 70kg! Dus gewicht doet er niet zo veel toe. Ook botten en spieren wegen mee, als je een beetje stevig gebouwd bent ben je meteen al de lul
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lengte = 1,74
Gewicht = 70 BMI = 23,12 Jeetje kzit emt dat wijzertje te spelen en als ik 76 zou wegen zou ik al te zwaar zijn. Whaaa kbereik bijna de grens :D Kheb altijd onwijs geschommeld met me gewicht en ga nu een laatste schommeling maken naar beneden. 65 kg... Mijn zusje was laatst: Lengte = 1,74 Gewicht = 41 BMI = 13,54 (n) :( Nu inmiddels: Lengte = 1,74 Gewicht = 51 BMI = 16,51 (y) (y) (y) |
15.79
|
Citaat:
|
18.29, het ding zegt te licht, ben ik het niet echt mee eens...
|
22,86
1.66 en 63 kilo, maar ik vind mezelf wel te zwaar. |
21,3
195cm 81 kilo |
Ik ben 1,78 m lang en 80 kg zwaar, wat een BMI geeft van ongeveer 25,25.
|
23,04
|
Ikke heb 18,21, te licht volgens hen...1,69 / 1,70 met 54...Ik vind het te veel...Mja
|
Citaat:
|
20.33
63 kilo bij 1.76 Ben nogal aangekomen. Maar het schijnt wel gezonder te zijn. Ik haalde als spichtige puber de 16 nog niet eens. Toen moest ik bij de schoolarts komen. Ik had vast anorexia. Wist hij veel dat ik net een Mars achter de kiezen had. Aankomen doe je vanzelf wel. |
180cm
65kg BMI 20.1 En iedereen maar zeuren dat ik te mager ben....je kan niet mooier op gewicht zijn lijkt me zo.... |
16,01 :p
|
Nadeel van BMI is, dat spieren zwaarder zijn dat vet. En als je dus dun en gespierd bent je zwaarder bent dan dikker en weinig gespierd, en je dus een vertekend beeld krijgt.
& het geeft geen indicatie van hoe mooi het is, maar hoe gezond. |
22,8
|
1,95 bij 81 kg = BMI van 21
En inderdaad echt betrouwbaar is de BMI niet, maar huidplooien meten is ook zo'n gedoe. |
18.4... hier word ik echt depri van.. ik had mezelf beloofd NOOIT boven de 18 te komen.. maarja das persoonlijk.. twee jaar geleden was het nog 15.4.. kwestie van wennen misschien ofzo..
|
19.13, ben dr prima tevreden mee
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha ben alleen geen bodybuilder :D wel schaatser/wielrenner, dus dat mag ook wel denk ik |
je link werkt niet
mar mijn bmi is iets van 19 ofzo. ben ik tevreden mee |
BMI = 17,04 :o Ik had een mooi BMI van 12... |
1.78m en 74kg, BMI = 23,36
Er zou nog wel wat afmogen, maar daar ga ik niet bewust moeite voor doen ofzo. In principe is het zo ook prima :) |
Citaat:
Dat lijkt me niet helemaal gezond :/ Mag ik vragen hoe lang je dan was en hoeveel je woog? |
Citaat:
Was ook totaal niet gezond.. Ik moest ook opgenomen worden in het ziekenhuis aan de sonde.. Ben toen keihard weg gelopen uit t ziekenhuis... Ik wou en zou geen voedsel in mijn lijf krijgen... Het was ook zeer gevaarlijk en had zo een hartaanval kunnen krijgen. Op dat moment realiseerde ik me dat helemaal niet en was blij met mijn lichaam en gewicht. De 'bijwerkingen' intresseerde me niet, als ik maar dun was... |
16.53 ach het heeft ook met je leeftijd te maken... als je jong bent dan zal je minder zwaar zijn en toch dezelfde lengte hebben
|
Citaat:
ik heb 'n BMI van 25.5 ongeveer, wil ongeveer 10kg kwijt, dan zit ik aan 22, da's perfect (y) |
21,8
1.70 m + 63 kg. Ik zou toch nog wel iets lichter willen zijn, heeft er trouwens iemand ook de tailletest gedaan? Ik had 72 cm en dat is goed (y) |
1m80
76kg BMI 23.46 U hebt een gezond gewicht. Ik wist het wel! :) |
Citaat:
|
173 lengte
60 gewicht U hebt een gezond gewicht (y) |
22,5
1,70 m 65 kg... Ik wil wat afvallen, het is misschien een gezond gewicht, maar dit is voor volwassenen. Denk wel dat ik ben uitgegroeid, maar goed. Ik ga op fitness :D, wil wat strakker in m'n vel zitten en zo'n 60 kg of net iets minder lijkt me wel een mooi gewicht voor mijn bouw... |
Citaat:
ik heb ook zoiets geloof ik... *meet* jah! 72 cm :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |