![]() |
spieken
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag: spiek jij vaak??? Ik wel en ik zit nog wel in het examen jaar. ik ben nog niet een keer iets geleerd. als ik een proefwerk niet geleerd heb dan ga ik gewoon weg de stad in of zo, kom na het proefwerk wel weer. dat is natuurlijk heel erg slecht van mij, maar ik heb gewoon geen tijd om te leren of geen zin in weet niet. Hebben jullie dit ook???? |
hoe maak je je pw's dan uiteindelijk..
en sorry maar ik noem spieken neit wegblijven |
als ik niet weg ga dan heb ik wel een briefje klaar liggen!!!!
|
Ik spiek hele repetities bij elkaar. Maardat is niet omdat ik het niet geleerd heb ofzo, maar gewoon omdat ik mn antwoorden wil controleren. En als die ander wat anders heeft ga ik na wie er fout zit..
|
idd, ik spiek soms om te kijken of mijn antwoorden kloppen. Maar ook soms omdat ik het vergeten ben ofzo. :rolleyes:
|
Nee, doe ik nooit.
|
Spieken is een goede manier op het te leren...je denkt na hmm wat was dat ook alweer? Als je er niet op kan komen kijk je op je briefje, dan denk je: "Oh ja!" En dan vergeet je het niet zomaar, omdat je veel moeite hebt gedaan op op je briefje te kijken.
Werkt natuurlijk alleen als je er goed bij nadenkt. |
Ach. Zodra ik de vergeet-dingen op een briefje schrijf opdat ik het niet vergeet, zal ik het al gelijk niet meer vergeten dóór het opschrijven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |